Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij je GSM altijd bij je?

+36
rapa nui
Sorella
Blond
CarpeDiem
_Cyn_
Ibbeltje
Bazinga
Silver
Angela_1986
Winegum
patjuhhh
Zonnetje
Sushi
Monte
luisa
Arwyn
juffie001
Toet
Eris
Caramba
Caroow
Paper Crown
Sugarfall
ellibre
Ella
Marin
Zwerver
TukTuk
Benthe
Sarah1985
Rovine
Rose
Susan
VeryCherry
sanskie
Rush
40 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 2:24

Ja, ik heb mijn gsm altijd bij me, zeker als ik van huis ben. Ik wil bereikbaar zijn, vooral voor familie en vrienden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Toet do 5 apr 2012 - 2:30

Ik heb hem altijd bij me en voel me ook niet prettig als dat niet zo is of hij is leeg.. Voor dat ik een smartphone had was dat wel heel anders, toen had ik hem regelmatig niet bij en kon ik me niet druk maken om een lege batterij. Thuis ligt hij in de keuken op tafel of het liefst bij mij in de buurt. Zoals nu naast het toetsenbord of als ik tv kijk naast me op de bank, ik leg hem zelfs op de badkamer als ik ga douchen Embarassed En 's nachts ligt hij naast mijn kussen in bed.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  juffie001 do 5 apr 2012 - 3:05

Als ik de deur uitga heb ik mijn telefoon altijd bij me.
In huis niet, daar slingert ie overal en nergens rond. Heb m ook niet naast mn bed liggen, daar staat de huistelefoon voor dringende zaken 's nachts
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Arwyn do 5 apr 2012 - 3:10

Ja, eigenlijk wel. Ik gebruik hem ook voor muziek en dat vind ik op de fiets erg fijn.
Daarnaast is het elke dag afwachten of ik gebeld word om te werken, dus ik moet daarvoor gewoon bereikbaar zijn.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  luisa do 5 apr 2012 - 3:13

Ja, maar meer uit gewoonte dan dat ik bereikbaar wil zijn. En voor muziek en internet in de trein.

ik zou er absoluut geen moeite mee hebben als ik enige tijd zonder mobiel moet doen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 3:18

Ik heb hem meestal bij me maar hij staat wel op trilstand en als ik werk kan ik er niet op kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 4:13

Ik heb hem vrijwel altijd bij me.

Als ik werk, staat hij op stil.
Als ik paardrijd zit hij in m'n broekzak en kan ik hem gebruiken als ik van het paard val en achterin het bos ben.
Als ik iets anders aan het doen ben, ben ik gewoon altijd bereikbaar. Ook gebruik ik hem als klok.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Monte do 5 apr 2012 - 4:19

Ja maar alleen om te bellen of gebeld te worden. Internet heb ik er niet op genomen, dat vind ik nu te onrustig(misschien bij een nieuwe tel dat ik het wel neem, maar nu vind ik het heerlijk dat als ik weg ben ook niet nog eens te moeten internetten o.i.d). Nu ik aan het solliciteren ben vind ik het vooral belangrijk om bereikbaar te zijn en anders ook voor familie.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Sushi do 5 apr 2012 - 4:25

Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd bij me. Behalve als ik ga hardlopen.

Ik wil bereikbaar zijn en wil zelf ook gewoon te allen tijde kunnen bellen als dat nodig is. Zoals al eerder gezegd: het staat gewoon in mijn lijstje van dingen die ik altijd meeneem (sleutels, portemonnee, telefoon).
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Zonnetje do 5 apr 2012 - 4:27

Nee, niet als ik ga sporten, dan kan ik toch niet opnemen en kan ie alleen maar kwijt raken. Ook niet als ik ga hardlopen, want ik weet niet waar ik 'm dan moet laten.

Verder heb ik 'm meestal wel bij me (mijn twee gsm's, want ik heb er ook een van het werk). In het weekend heb ik soms alleen mijn prive-gsm bij me, maar soms ook mijn Blackberry (werk-gsm) om mee te whatsappen en internetten.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 4:28

Ja. Ik wil graag altijd en overal bereikbaar zijn. Zijn in het verleden al genoeg dingen gebeurd waardoor ik dit graag wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  patjuhhh do 5 apr 2012 - 4:59

Ik heb hem bijna altijd wel bij me. Soms dan kom ik er onderweg weleens achter dat ik m vergeten ben, maar ach dan hoef ik maar een paar km en ben ik op mijn bestemming. Vind het wel fijner als ik een groot stuk moet rijden dat ik m bij heb. Als ik de hond uitlaat of ff hier paar boodschapjes ga doen, laat ik m meestal wel thuis. En soms als mijn vriend en ik samen weggaan vraag ik aan mijn vriend of hij zijn mobiel bij heeft en dan laat ik m ook weleens thuis.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 5:04

Altijd. Ik vind het erg vervelend als ik hem vergeten ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Winegum do 5 apr 2012 - 5:11

Ja, ik heb hem eigenlijk ook altijd bij mij. Het is een gewoonte en ik vind het toch ook wel erg makkelijk hoor. Als er wat is,als je iemand moet hebben is dat zo gepiept.

Ik heb een paar maanden terug een week zonder telefoon gezeten omdat hij kapot was. Ik moet zeggen, het was eigenlijk heel erg rustig en ik merkte het helemaal niet dat hij er niet was. Was wel onwennig, maar ik vond het afkicken reuze mee vallen. Mijn oude telefoon is simlock beveiligd, dus kon ook niet mijn simkaart overzetten. Wel had ik die telefoon bij me voor nood. Want ik kon wel 112 bellen zonder simkaart. Dat gaf me een gerust gevoel, dat als er wat was, ik tenminste wel de politie zou kunnen bellen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Angela_1986 do 5 apr 2012 - 5:16

Ik laat mijn telefoon héél soms thuis als ik ff snel naar de supermarkt toe ben maar dat is echt maar zelden, eigenlijk heb ik 'm altijd bij me.
Ik 'check' dat eigenlijk ook altijd, net zoals dat ik ff check of ik m'n sleutels en portomonnee bij me heb. Ben er wel eens 'n km verder achter gekomen dat ik m'n telefoon vergeten was en toen ben ik omgedraaid om hem te gaan halen.

En waarom? Omdat ik bereikbaar wil zijn voor als er iets is met mijn naasten. Ooit ben ik gebeld door m'n vader dat ik met spoed moest komen omdat er wat ergs gebeurd was met mijn moeder, sindsdien wil ik altijd bereikbaar zijn... Daarom baal ik ook van de storing bij Vodafone, bij mij is dan het eerste wat ik denk 'Wat als..', beetje "spastisch", i know Embarassed silent
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Silver do 5 apr 2012 - 5:19

In principe wel, maar als ik hem vergeten ben ga ik er niet speciaal voor terug.

Als ik ga sporten, (wielrennen) heb ik hem niet bij me, vind zo onhandig en kan toch niet opnemen, wel heb ik een briefje met het nummer van mijn vriend bij me, zodat ze hem kunnen bellen mocht er wat gebeuren.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Bazinga do 5 apr 2012 - 5:21

Ja, omdat ik verslaafd ben aan m'n telefoon en bang ben dat ik niet te bereiken ben.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Ibbeltje do 5 apr 2012 - 5:39

Eigenlijk wel. Ik kan elke dag gebeld worden namelijk om te werken (doordeweeks dan). En als ik op pad ben vind ik het wel handig dat ik kan bellen al ik later ben of zo.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  _Cyn_ do 5 apr 2012 - 5:41

Ik heb een riedeltje wat ik afga voor ik de deur uit ga. Het is bijna obsessief checken Wink

Sleutels, portemonee (ovchipkaart), telefoon en sigaretten.

ik heb er geen moeite mee als ik mijn telefoon uit moet zetten, maar het is zo'n handig ding tegen de verveling als ik moet wachten of met de trein reis. Verder ben ik graag altijd bereikbaar, omdat ik een eind van mijn ouders vandaan woon en altijd bereikbaar wil zijn voor mijn vriend.

Eigenlijk is de bereikbaarheid blijkbaar onzin, want ik vergeet altijd het geluid aan te zetten, hoor hem niet afgaan of ik kan hem niet vinden in mijn tas.scratch
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 5:44

Nee. Meestal ligt mijn telefoon nog op bed, terwijl ik allang de deur uit ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  CarpeDiem do 5 apr 2012 - 5:46

Heb hem altijd bij me buitens huis. Als ik thuis ben, slingert ie altijd ergens rond.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Blond do 5 apr 2012 - 5:56

Bijna altijd. Niet als ik iets kleins ga doen (even naar de zonnebank of naar de supermarkt), en hij gaat ook niet mee naar de sportschool. Verder heb ik hem gewoon bij me.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 5:57

Meestal wel. Met sommige dingen is het niet handig en dan laat ik hem thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Susan do 5 apr 2012 - 5:58

_Chance schreef:Bijna altijd. Niet als ik iets kleins ga doen (even naar de zonnebank of naar de supermarkt), en hij gaat ook niet mee naar de sportschool. Verder heb ik hem gewoon bij me.

Als ik ga sporten als Ezra en Yrsa op school/de peuterspeelzaal zijn neem ik wel altijd mijn mobiel mee, ook de fitnessruimte in, maar tegenwoordig ga ik meestal aan het eind van de middag als Dion thuis is en dan is het inderdaad niet zo nodig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Blond do 5 apr 2012 - 6:10

Susan schreef:
_Chance schreef:Bijna altijd. Niet als ik iets kleins ga doen (even naar de zonnebank of naar de supermarkt), en hij gaat ook niet mee naar de sportschool. Verder heb ik hem gewoon bij me.

Als ik ga sporten als Ezra en Yrsa op school/de peuterspeelzaal zijn neem ik wel altijd mijn mobiel mee, ook de fitnessruimte in, maar tegenwoordig ga ik meestal aan het eind van de middag als Dion thuis is en dan is het inderdaad niet zo nodig.

Ja, ik kan me voorstellen als je kinderen hebt, dat je hem wel meeneemt. Ik zou alleen niet weten waar ik dat ding moest laten (m'n iPod gaat altijd al tussen mijn bh bandje, maar mijn iPhone is daar way to big voor).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum