Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

+6
Rush
Sugarfall
Bay
Bliss
Rose
Lady4
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Marin do 5 apr 2012 - 2:10

Powerbabe schreef:Ik denk dat jullie het niet zo bedoelen, maar zouden jullie dan ook helemaal niet meer "daten" met je vriend als je eenmaal samenwoont? Onder het mom van je ziet elkaar toch wel?

Want bij mij komt de tijd dat ik met mijn vriend afsprak toen we nog niet samenwoonden niet echt weer vrij, want ik wil nog steeds leuke dingen met hem doen en het niet maar voor lief nemen dat ik hem thuis toch wel weer zie. Tuurlijk zijn er avonden dat we gewoon allebei thuis zijn maar juist de dates maken het het leukst.

OH nee zo bedoel ik het inderdaad helemaal niet. Want ik denk dat wij echt wel leuke dingen buitenshuis blijven doen. We houden ook veel te veel van uit eten allebei Wink En met de nieuwe scooty en straks nieuwe auto gaan we natuurlijk ook vaker 'stukjes rijden'. EN denk dat dat ook belangrijk is, om juist ook wat actieve dingen te doen om te blijven stimuleren. Maar denk dat dat bij ons wel vrij vanzelf gaat.

Maar ik bedoelde het meer dat je de wetenschap hebt dat je - ook al heb je even een hele drukke periode - je elkaar toch thuis ziet. Wat Bliss ook al zei: Nu bestaat de week uit thuis zijn en afspraken, en je vriend valt onder die afspraken. Straks als ik samenwoon, is thuis gewoon samen, en doen we ook wel genoeg leuke dingen samen en ook genoeg leuke dingen apart van elkaar, maar zie je in elk geval ook op rust momenten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Bay do 5 apr 2012 - 2:13

Als ik zou samenwonen zou ik ook nog steeds willen "daten" met mijn vriend.

Samen koken en eten zie ik ook als quality time samen. Daarna kunnen we ons eigen ding weer gaan doen.

Ik merk wel dat als mijn vriend bij mij is ik veel meer het gevoel heb hem te moeten entertainen. Daarom vind ik het fijner om naar hem te gaan omdat ik dan ook nog wat tijd voor mezelf heb.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Marin do 5 apr 2012 - 2:16

Of zoals ik laatst tegen m'n vriend zei, wat hij echt te lief vond: "Jij bent nu m'n comfort-zone geworden."
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  _Cyn_ do 5 apr 2012 - 23:42

Ik woon niet samen, maar ik zie hem zo goed als iedere dag. Ik denk iedere keer als ik hem langer dan een dag niet zie, dat ik dat makkelijk moet kunnen, maar ik mis hem dan altijd enorm.

Ik zou het geloof ik wel zien zitten samen te gaan wonen, omdat dat meer rust zou geven, maar het kan gewoon nog niet. Ik moet eerst mijn opleiding maar af maken.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum