'Dienblad' met kaarsen
+4
ExpressoB
Angela_1986
Beachgirl
Arwyn
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
'Dienblad' met kaarsen
Ik heb vandaag bij de Action een dienblad gekocht om de kaarsen op tafel in te zetten.
Heb er nu wat kaarsjes in gezet, maar ik vind het nog wat saai! Ben alleen niet zo van de dingetjes om dat te verzinnen, dat creatieve stukje heeft mij overgeslagen, haha. Jullie misschien een idee hoe ik het wat meer op kan leuken?
Hij staat trouwens op de hoek van de tafel (kun je ook vast wel zien op de foto ).
Heb er nu wat kaarsjes in gezet, maar ik vind het nog wat saai! Ben alleen niet zo van de dingetjes om dat te verzinnen, dat creatieve stukje heeft mij overgeslagen, haha. Jullie misschien een idee hoe ik het wat meer op kan leuken?
Hij staat trouwens op de hoek van de tafel (kun je ook vast wel zien op de foto ).
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Re: 'Dienblad' met kaarsen
Gekleur zand of steentjes? Je zou er nog een extra schaaltje op kunnen leggen zodat t kaarsvet niet direct op t dienblad terecht komt.
Misschien zijn nepbloemen ook wel leuk om ertussen te leggen.
Misschien zijn nepbloemen ook wel leuk om ertussen te leggen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
ik zou er meer kaarsen in verschillende diktes opzetten, zodat de hele bodem bedenkt is. Nu vind ik het er een beetje karig uitzien.
Gast- Gast
Meer kaarsen of andere dingen er op zetten. Ik vind de kleuren combinatie ook niet zo geweldig. Maar dat terzijde. Ik heb hier een ouderwetse brandy fles op een dienblad staan met kaarsen. Of wat rejoy zegt is ook leuk, gewoon helemaal vol zetten met kaarsen.
Gast- Gast
Leuk dienblad! Heb ook staan twijfelen maar vond 'm iets te groot voor mijn salontafeltje.
Ik zou er inderdaad ook óf meer kaarsen op zetten óf de bodem bedekken met gekleurd zand, steentjes, kleine bloemblaadjes (Intratuin) of zoiets dergelijks. Misschien even bij de decoratieafdeling van 'n tuincentrum kijken, daar zie je vaak wel 'n schap met dat soort decoratie en daar probeer ik dan inspiratie op te doen.
Je kunt de kaarsen dan alleen niet helemaal op laten branden want dan smelt alles aan elkaar vast...
Ik zou er inderdaad ook óf meer kaarsen op zetten óf de bodem bedekken met gekleurd zand, steentjes, kleine bloemblaadjes (Intratuin) of zoiets dergelijks. Misschien even bij de decoratieafdeling van 'n tuincentrum kijken, daar zie je vaak wel 'n schap met dat soort decoratie en daar probeer ik dan inspiratie op te doen.
Je kunt de kaarsen dan alleen niet helemaal op laten branden want dan smelt alles aan elkaar vast...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Zou zelf niet kiezen voor deze kleuren combi. Een beetje de bodem opvullen met leuke deco steentjes(stenen), die heb je in allerlei soorten maten, kleuren.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
De kaarsjes zijn ook maar gewoon wat er nog stond hoor. De roze en witte zijn nieuw, maar de anderen stonden nog op het oude plateau.
We moeten toch nog eens naar de Intratuin oid, dus ik zal daar wel even kijken voor iets van steentjes oid!
We moeten toch nog eens naar de Intratuin oid, dus ik zal daar wel even kijken voor iets van steentjes oid!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wat kleine vaasjes met kleine bloemetjes en ik was gegaan voor kleine waxinelichtjes(houders). Ik hou niet zo van de grote kaarsen.
Gast- Gast
ik zeg net als Rejoy, het hele blad vol met verschillende diktes en grootes van kaarsen.
ik zelf heb er ook nog waxinelichtjeshouders op staan.
ik zelf heb er ook nog waxinelichtjeshouders op staan.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Nepbloemen ertussen?
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Ik heb hem zelf ook, zal vanavond of morgen eens een foto plaatsen...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Foto's zijn weg. stonden foto's langs van mijn kleine mannetje
Ik heb het dienblad gister ook gekocht. Wel andere dingen erop gezet. Is een cadeautje voor mijn schoonzus.
Ik heb het dienblad gister ook gekocht. Wel andere dingen erop gezet. Is een cadeautje voor mijn schoonzus.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dienblad
» Kaarsen
» kaarsen
» Lichtroze kaarsen
» Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op?
» Kaarsen
» kaarsen
» Lichtroze kaarsen
» Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: