Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op?

+6
Raindrop
VeryCherry
Dolphinne
Niekske
Pomodori
-Ieniemienie-
10 plaatsers

Ga naar beneden

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? Empty Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op?

Bericht  -Ieniemienie- wo 2 nov 2011 - 21:58

Je ziet tegenwoordig van de grote dienbladen op tafel.
Ik heb er gister ook zo een gekocht. Maar nu zit ik dus te bedenken wat ik er allemaal op kan zetten.
Kaarsen zou kunnen, maar het zouden dan wel heel veel kaarsen worden. Dus zoek nog iets meer op erop te zetten.

Tips gezocht??? We hebben roze en taupe kleuren in de woonkamer.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? Empty Re: Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 22:01

Van die theelichthoudertjes? Verschillende rieten spulletjes?

Gast
Gast

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? Empty Re: Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op?

Bericht  Pomodori wo 2 nov 2011 - 22:22

Of mooie vazen in een kleurtje? Van die mooie bolle bedoel ik dan.
Gewoon een paar kleine plantjes in leuke potjes?
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 22:40

Pomodori schreef:Of mooie vazen in een kleurtje? Van die mooie bolle bedoel ik dan.
Gewoon een paar kleine plantjes in leuke potjes?

Ook leuk inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  Niekske wo 2 nov 2011 - 23:03

Stenen of houten figuren, of (kunst)bloemen, eventueel bloemen in een slinger die je tussen de andere dingen door legt
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 23:15

Wat voorbeelden

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? DSCF7422B

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? VB_3382242

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? 1456079

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? Img

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? HEMELS-BLAUWE-schaal-met-DECORATIE-17426981

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? Thee

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? 1309715355-DSCN8857-copy-KLEIN

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? Riverdale-woonaccessoires

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar misschien kun je er wat inspiratie uit halen smile

Gast
Gast

Bericht  Dolphinne wo 2 nov 2011 - 23:53

Een aantal glazen vazen (evt met kaarsen, potpourri, bloemen erin) in verschillende formaten.

Ik heb zelf een rieten mandje/dienblad met 3 kleine glazen vaasjes met bloemen en steentjes zodat ze blijven staan, 2 waxinelichthouders en een paar keramieken roosjes. Zal even kijken of ik er zo een foto van kan maken.

Edit: de foto

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? IMG_3815
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  VeryCherry do 3 nov 2011 - 22:02

Ik heb alleen maar kaarsen op een dienblad staan smile

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? 315979_199542796784519_100001864001899_495803_1337883087_n
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop vr 4 nov 2011 - 0:01

Ik heb zelf ook een groot dienblad en daar staan allemaal kaarsen op smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Tsjip vr 4 nov 2011 - 4:16

Op dienblad 1: een rieten dienblad met 3 witte potjes waar nog steeds weer plantjes in moeten. Verder liggen er takjes, een hartje, een vlindertje en nog wat bolletjes op.
Dienblad 2: Een witte met een oud serviesje wat ooit van mijn oma is geweest toen ze nog klein was en wat bierviltjes.
Dienblad 3: alleen maar kaarsen in allerlei verschillende kleuren en maten

En ik heb nog een etagère staan met allemaal verschillende kleine paarse vaasjes.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  NoName88 di 8 nov 2011 - 9:08

Op dit moment: bruine, oranje en creme kaarsen. walnoten, denneappels (nep-)oranje besjes. En nog een vaas met wilde en tamme kastanjes, eikels, eikedopjes en de buitenkant van tamme kastanjes (hoe heet dat ook alweer???)

Lekker herfstig dus!!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 9:11

Momenteel heb ik er twee grote kaarsen, een waxinelichthouder met geurkaarsje, een soort lantaarntje en een grijs beeldje erop staan. Ik ga hem nog aankleden met dingen uit de natuur.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* wo 9 nov 2011 - 0:30

- Een leuk servies (of een paar onderdelen daarvan), kaarsjes en evt een plantje

- Ik heb ook weleens van dat platte groene mos in het dienblad gelegd, en dan ook kaarsjes ertussen en aangevuld met natuurlijke materialen of bijvoorbeeld kerstballetjes, in de herfst eikeltjes enzo, i het voorjaar kleine vaasjes met in elk vaasje 1 of meer gekleurde bloemen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  _Lucy wo 9 nov 2011 - 6:46

Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op? Img2011110900338

Ik heb dit vandaag gekocht.
_Lucy
_Lucy
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 23
Registratiedatum : 03-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: