Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op?
+6
Raindrop
VeryCherry
Dolphinne
Niekske
Pomodori
-Ieniemienie-
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op?
Je ziet tegenwoordig van de grote dienbladen op tafel.
Ik heb er gister ook zo een gekocht. Maar nu zit ik dus te bedenken wat ik er allemaal op kan zetten.
Kaarsen zou kunnen, maar het zouden dan wel heel veel kaarsen worden. Dus zoek nog iets meer op erop te zetten.
Tips gezocht??? We hebben roze en taupe kleuren in de woonkamer.
Ik heb er gister ook zo een gekocht. Maar nu zit ik dus te bedenken wat ik er allemaal op kan zetten.
Kaarsen zou kunnen, maar het zouden dan wel heel veel kaarsen worden. Dus zoek nog iets meer op erop te zetten.
Tips gezocht??? We hebben roze en taupe kleuren in de woonkamer.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Groot dienblad op tafel, wat zet je er allemaal op?
Van die theelichthoudertjes? Verschillende rieten spulletjes?
Gast- Gast
Of mooie vazen in een kleurtje? Van die mooie bolle bedoel ik dan.
Gewoon een paar kleine plantjes in leuke potjes?
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
Pomodori schreef:Of mooie vazen in een kleurtje? Van die mooie bolle bedoel ik dan.
Ook leuk inderdaad!
Gast- Gast
Stenen of houten figuren, of (kunst)bloemen, eventueel bloemen in een slinger die je tussen de andere dingen door legt
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Wat voorbeelden
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar misschien kun je er wat inspiratie uit halen
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar misschien kun je er wat inspiratie uit halen
Gast- Gast
Een aantal glazen vazen (evt met kaarsen, potpourri, bloemen erin) in verschillende formaten.
Ik heb zelf een rieten mandje/dienblad met 3 kleine glazen vaasjes met bloemen en steentjes zodat ze blijven staan, 2 waxinelichthouders en een paar keramieken roosjes. Zal even kijken of ik er zo een foto van kan maken.
Edit: de foto
Ik heb zelf een rieten mandje/dienblad met 3 kleine glazen vaasjes met bloemen en steentjes zodat ze blijven staan, 2 waxinelichthouders en een paar keramieken roosjes. Zal even kijken of ik er zo een foto van kan maken.
Edit: de foto
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik heb alleen maar kaarsen op een dienblad staan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zelf ook een groot dienblad en daar staan allemaal kaarsen op
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Op dienblad 1: een rieten dienblad met 3 witte potjes waar nog steeds weer plantjes in moeten. Verder liggen er takjes, een hartje, een vlindertje en nog wat bolletjes op.
Dienblad 2: Een witte met een oud serviesje wat ooit van mijn oma is geweest toen ze nog klein was en wat bierviltjes.
Dienblad 3: alleen maar kaarsen in allerlei verschillende kleuren en maten
En ik heb nog een etagère staan met allemaal verschillende kleine paarse vaasjes.
Dienblad 2: Een witte met een oud serviesje wat ooit van mijn oma is geweest toen ze nog klein was en wat bierviltjes.
Dienblad 3: alleen maar kaarsen in allerlei verschillende kleuren en maten
En ik heb nog een etagère staan met allemaal verschillende kleine paarse vaasjes.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Op dit moment: bruine, oranje en creme kaarsen. walnoten, denneappels (nep-)oranje besjes. En nog een vaas met wilde en tamme kastanjes, eikels, eikedopjes en de buitenkant van tamme kastanjes (hoe heet dat ook alweer???)
Lekker herfstig dus!!
Lekker herfstig dus!!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Momenteel heb ik er twee grote kaarsen, een waxinelichthouder met geurkaarsje, een soort lantaarntje en een grijs beeldje erop staan. Ik ga hem nog aankleden met dingen uit de natuur.
Gast- Gast
- Een leuk servies (of een paar onderdelen daarvan), kaarsjes en evt een plantje
- Ik heb ook weleens van dat platte groene mos in het dienblad gelegd, en dan ook kaarsjes ertussen en aangevuld met natuurlijke materialen of bijvoorbeeld kerstballetjes, in de herfst eikeltjes enzo, i het voorjaar kleine vaasjes met in elk vaasje 1 of meer gekleurde bloemen.
- Ik heb ook weleens van dat platte groene mos in het dienblad gelegd, en dan ook kaarsjes ertussen en aangevuld met natuurlijke materialen of bijvoorbeeld kerstballetjes, in de herfst eikeltjes enzo, i het voorjaar kleine vaasjes met in elk vaasje 1 of meer gekleurde bloemen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb dit vandaag gekocht.
_Lucy- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 23
Registratiedatum : 03-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: