kaarsen
+15
Sushi
Elsje
Snoes
Eris
Raindrop
Caresses
Zwoesj
piene1983
Angela_1986
silly-one
*Lookie*
Rush
Niekske
myloon
banjer49
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
kaarsen
waar kopen jullie je kaarsen, had er laatst wat van de ikea maar dat zijn echt waardelose kaarsen die branden alleen van binnen op, krijg je echt zo'n klein kaarse vlammetje, bedoel van die grote kaarsen stomp kaarsen heette ze volgens mij
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: kaarsen
Kaarsen kocht ik altijd bij de Trekpleister. Heeft zowel Bolsius als eigen merk voor dezelfde scherpe prijs. Onlangs toevallig zes kaarsen opgehaald bij Xenos en die branden ook goed en zijn goedkoop.
Gast- Gast
eigenlijk koop ik kaarsen waar ik leuke zie!! Maar die ik nu heb staan zijn van de intratuin en de ikea.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Hema, Xenos, V&D, tuincentrum
Ik koop wel altijd rustieke kaarsen, die vind ik gewoon mooier.
Gast- Gast
Birgit schreef:Hema, Xenos, V&D, tuincentrum
+1
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Niet meer bij de IKEA in ieder geval, want die zijn niet prettig en het kaarsvet loopt over de lont heen, en dan heb je niks meer aan je kaars. Ik heb nu kaarsen van de AH toevallig, maar ook wel eens van de Big Bazaar of de Xenos.
Gast- Gast
Xenos of Action of in de aanbieding bij Trekpleister of Kruidvat.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Meestal bij de Xenos maar ook weleens bij Kruidvat en Trekpleister en die bevallen ook prima. Heb er nu ook een stel van de action trouwens maar die heb ik nog nit gebrand, dus geen idee hoe die bevallen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Bij de kaarsenfabriek in Breda. Deze heeft altijd rond deze tijd van het jaar uitverkoop en dan super mooie en goed brandende kaarsen voor een leuke prijs. De branduren staan ook op de kaars en als ze zeggen 180 branduur dan is het ook zo. Het leuke is dan ook dat mijn moeder ook voor ons allemaal een kaars koopt en dat ik dan het hele jaar geen kaarsen meer hoef te kopen ( behalve waxinelichtje en die haal ik in een grote doos bij de blokker).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Bij de Xenos!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
De kaarsen van de Albert Heijn zijn ook goed. Waxinelichtjes branden best lang en de grote stompkaarsen gaan ook alweer even mee.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Xenos en Blokker. Nooit problemen mee
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hema en Xenos
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Xenos, Action en Kruidvat.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
De kaarsen van Riverdale zijn fijn. Branden mooi op en die met geur zijn zo heerlijk. Ik ben verslaafd aan de jasmijn geur.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind die van Riverdale qua geur zo tegenvallen, ik heb er één kaars van maar de geur ruik je nauwelijks.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Echt? :o Die jasmijn ruikt best sterk. Als er iemand binnenkomt bij mij en ik heb die kaarsen aan hoor ik altijd dat het zo lekker ruikt.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Ik pak altijd kaarsen van Bolsius. Meestal bij de Trekpleister/Kruidvat en tuincentra's
Gast- Gast
Ikea, Action en bij het tuincentrum hier in de buurt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
dank jullie voor de tips, action zijn ook wel goede inderdaad maar niet mijn kleur, heb nu mooie gezien bij de hema, daar maar van de week ff heen
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb die van de xsenos
Ook de grote stomp kaarsen branden goed.
Ook de grote stomp kaarsen branden goed.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Ik heb op dit moment alleen waxinelichtjes aan en een grote geurkaars van de Ikea.
Ik heb nu de waxinelichtjes van de Blokker maar dat zijn echt geen goede waxinelichtjes. Als ik m halfverwege uitdoe, krijg ik 'm de volgende dag met geen mogelijkheid meer aan, terwijl er toch nog voor de helft kaarsvet inzit en het lontje is niet overstroomd met kaarsvet of zo. Heel vaag.
Volgende keer maar gewoon weer Ikea-waxinelichtjes.
Verder koop ik kaarsen waar ik maar wil, heb geen voorkeur.
Ben wel echt gek op geurkaarsen. Had laatst een geurkaars met appel en kaneel van Brise, zo lekker!
Ik heb nu de waxinelichtjes van de Blokker maar dat zijn echt geen goede waxinelichtjes. Als ik m halfverwege uitdoe, krijg ik 'm de volgende dag met geen mogelijkheid meer aan, terwijl er toch nog voor de helft kaarsvet inzit en het lontje is niet overstroomd met kaarsvet of zo. Heel vaag.
Ben wel echt gek op geurkaarsen. Had laatst een geurkaars met appel en kaneel van Brise, zo lekker!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Heb van die grote kaarsen bij IKEA gekocht en hier doen ze het goed! Soms haal ik ze bij Xenos of Kruidvat.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Had ik ook van de blokker. Heb ze nu van de hema en eigenlijk nog geen problemen mee gehad, ook niet met meerdere keren aansteken.Suuske schreef:Ik heb op dit moment alleen waxinelichtjes aan en een grote geurkaars van de Ikea.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: