Kaarsen
+4
Ella
Snoes
Pien
Schaapke
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kaarsen
Van welke winkel hebben jullie kaarsen, en welke zijn ook echt goed? Ik heb nu van de AH, IKEA en Action, alleen die lopen gigantisch uit, waardoor echt alles onder de kaarsvet komt te zitten, en zijn dus echt irritant en slecht. Nu zoek ik dus goede kaarsen! Zijn die van de Xenos goed?
Gast- Gast
Re: Kaarsen
Ik koop meestal kaarsen van Bolsius of Rivedale.
Doen het lang en roken niet zo erg.
Doen het lang en roken niet zo erg.
Gast- Gast
Ik heb meestal kaarsen van het Kruidvat (en Action, overigens heb ik daar niet veel problemen mee).
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb me kaarsen altijd ergens op staan, voor het geval dat...
een tijdje geleden heb ik kaarsen bij de kruidvat gehaald en die lekten niet!
een tijdje geleden heb ik kaarsen bij de kruidvat gehaald en die lekten niet!
Gast- Gast
Ik heb ze op een plaat, in een dienblad, maar dat is gewoon irritant, overal kaarsvet op en aan. Maar kruidvat is dus ook wel een optie? Want ik wil eigenlijk een bepaalde kleur, en die zag ik alleen bij de Xenos of Action
Gast- Gast
ik vind de bolsius kaarsen fijn, ik koop ze zelf vaak bij blokker, kruidvat of hema. heb daaar eigenlijk nooit problemen mee maar dat komt ook doordat ik een tic heb dat als kaarsen aanstaan ik ze 1 keer in het uur leeg gooi in een bakje met koud water. ik heb namelijk zo vaak dat het lontje in het vet verzuipt en ik dan weer een kaars kan weg gooien...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben ook meestal kaarsen van Bolsius.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pien schreef:ik vind de bolsius kaarsen fijn, ik koop ze zelf vaak bij blokker, kruidvat of hema. heb daaar eigenlijk nooit problemen mee maar dat komt ook doordat ik een tic heb dat als kaarsen aanstaan ik ze 1 keer in het uur leeg gooi in een bakje met koud water. ik heb namelijk zo vaak dat het lontje in het vet verzuipt en ik dan weer een kaars kan weg gooien...
Dat heb ik ook weleens, maar als de kaars weer warm maakt met een lucifer kan je weer bij de lont zeg maar
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nu toevallig 2 kaarsen van de Xenos branden, het zijn vrij brede kaarsen. Ze raken wel uit model zeg maar, de zijkanten zakken uit maar ze druppen niet.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Ik heb nu toevallig 2 kaarsen van de Xenos branden, het zijn vrij brede kaarsen. Ze raken wel uit model zeg maar, de zijkanten zakken uit maar ze druppen niet.
Ik vind die van de Xenos echt @#$%! Ik heb ze daar al een aantal keer gehaald en ze branden gewoon niet goed waardoor ik er al een aantal heb moeten weggooien. Ik vind die van de hema heel fijn en die van bolsius.
Gast- Gast
De kaarsen van Riverdale "krullen" wel om, maar deze krullen mooi om. Het lekt niet!
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
misschien een idee.. ik hoorde ooit van iemand.. dat wanneer je zon dikke kaars een stukje laat branden.. net zo ver dat er een waxine kaarsje in kan.. en wanneer dat kan doe je die er in.. kaars blijft mooi en lekt dan ook niet meer.. en je kunt het steeds vervangen
cin-87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10
cin-87 schreef:misschien een idee.. ik hoorde ooit van iemand.. dat wanneer je zon dikke kaars een stukje laat branden.. net zo ver dat er een waxine kaarsje in kan.. en wanneer dat kan doe je die er in.. kaars blijft mooi en lekt dan ook niet meer.. en je kunt het steeds vervangen
Ik heb ook ooit 'n tip gehad; je kaarsen een tijdje (geloof 24 uur) in de vriezer leggen voordat je ze gaat branden. Dan krullen ze niet om zeggen ze.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
24 uur in een badje van zout water leggen voorkomt druipen, dan kan je elke kaars gebruiken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maar ze druipen niet, maar ze lopen aan de zijkant helemaal weg, en zakken naar beneden
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: