Baby inschrijven Castingbureau
+13
kwak
Coco
Makamba
Pussycat
Alex
Tazz
Parisienne
Mamsie
SarahKey
Aagje!
Happydobby
Lejow
Supertalentje
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Baby inschrijven Castingbureau
Printje schreef:Anniej_S schreef:SarahKey schreef:Lijkt mij nou helemaal niets.
Mij ook niet.
+1 krijg er meteen van die Todlers en tiara beelden bij. Mijn kind hoeft niet in blaadjes ofzo
Gelukkig dragen die van mij geen tiara's.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou dat alleen doen als mijn kinderen zelf de keus kunnen maken dat ze dat willen.
Bovendien denk ik ook niet dat zoon daar het type voor is, hij kan echt niet stil zitten.
Bovendien denk ik ook niet dat zoon daar het type voor is, hij kan echt niet stil zitten.
Gast- Gast
@ Mamsie: bij welk modellenbureau zijn jouw kinderen ingeschreven?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik pm je wel even.
Mamsie- Ratel
Ik vraag me gewoon echt af, ik bedoel het niet als aanval, maar waarom denk je dat je baby/dreumes/peuter zoiets eigenlijk leuk zal vinden?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Mamsie schreef:Ik pm je wel even.
Mij ook graag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ Mamsie: bedankt voor je PM. Ik ga eens Googlen naar wat bureaus. Nog tips waar ik op moet letten?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Printje schreef:Ik vraag me gewoon echt af, ik bedoel het niet als aanval, maar waarom denk je dat je baby/dreumes/peuter zoiets eigenlijk leuk zal vinden?
Bij mijn oudste was het zo dat ik zelf een opdracht had en dat hij er steeds bij wou komen. Hij was toen al wat ouder en hij wou steeds "foto makkuu". Toen vroegen ze of ik hem niet wou inschrijven. Eerst dacht ik ook nee dat doe ik niet. Maar daarna dacht ik ach waarom niet? Als het niks is of er komt niks ook goed.
Daarnaast zijn mijn kinderen altijd erg sociaal en willen overal bij zijn en houden ontzettend van aandacht. Doen ook altijd mee met breakdance shows als hun vader (die breakdance les geeft aan kinderen) die heeft.
Als ze klein zijn zijn die dingen ook meestal zo gebeurd, dat is niets anders dan dat jij bij de fotograaf een leuke foto laat maken. Als ze ouder zijn moeten ze vaak wel dingen doen ja. Dan moet je gewoon echt kijken of je kind het leuk vindt. Ik heb het wel is gezien tijdens een shoot dat die moeder dat meisje zat te pushen. Dat zou ik nooit doen. Ik vroeg zo bijvoorbeeld vorige week aan G of hij weer op de foto zou willen. Jaa leuk was het antwoord en hij vond het ook wel een beetje jammer dat het niet doorging.
Mamsie- Ratel
Parisienne schreef:@ Mamsie: bedankt voor je PM. Ik ga eens Googlen naar wat bureaus. Nog tips waar ik op moet letten?!
Betaal geen inschrijfgeld. 1 malig administratiekosten/kosten voor op de website wordt bij de meeste wel gerekend. Kijk voor wie ze al dingen hebben gedaan. Wie hun klanten zijn zeg maar. Sommige zeggen dat je proffesionele foto's moet sturen/maken (liefst bij hun). Dat zou ik ook niet doen.
Mamsie- Ratel
Bedankt voor je uitleg mamsie zoals jij het uitlegt zou ik het idd ook doen maar idd dat pushen vreselijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Bedankt voor je uitleg mamsie zoals jij het uitlegt zou ik het idd ook doen maar idd dat pushen vreselijk.
Ja verschrikkelijk. "als je nu nog even lief op de foto gaat, gaan we straks die pop kopen en daar de mac" Brrrr!
Daarna zei ze tegen mij "ja ze moet het nog leuk gaan vinden". Ik dacht echt okeeee:shock:
Mamsie- Ratel
Nou ja, dat vraag ik me dus af, of mijn zoon dat uberhaupt leuk vindt en er geen schade van onder vindt.Printje schreef:Ik vraag me gewoon echt af, ik bedoel het niet als aanval, maar waarom denk je dat je baby/dreumes/peuter zoiets eigenlijk leuk zal vinden?
En ik hoop dat hij het leuk vindt voor 'later', het worden altijd wel hele mooie foto's denk ik. Ik zie hem al op zn 30ste door zn baby album bladeren, zit er ineens een folder tussen van de Blokker ofzo waar hij opstaat, dat zou toch grappig zijn?
@Mamsie: ik vind het fijn om te weten dat het altijd heel snel gaat met die kleintjes. Ik moet er niet aan denken dat het uren duurt. Voor tiara's ben ik ook niet bang, ook niet voor nepwimpers, glitterjurken, tanning, neptanden of hoge hakken
@makamba: wat speciaal dat jouw dochter op het CB boekje staat!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Mij lijkt het ook niet zo geweldig, nu in elk geval nog niet. Ik zou het overigens wel heel leuk vinden als ik A. terug zou zien in een blad ofzo, maar ik vraag me af of ik me haar zoiets 'aan moet doen'. Ik vind het nu moeilijk te peilen of ze zoiets echt leuk zou vinden, en alleen voor mezelf ga ik het natuurlijk niet doen. Mocht ze zoiets zelf in de toekomst wel willen, en geschikt worden bevonden door een bureau, dan sta ik achter haar en mag ze het doen. Er is niks mis mee en het lijkt me best leuk, maar ik vind het lastig om zo'n keuze voor haar te maken op dit moment.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nee hahaha idd zou ik niet bang voor zijn.
De klanten weten ook echt wel dat het er niet makkelijker op wordt als het langer duurt. Ze proberen natuurlijk in zo min mogelijk shots de goede foto te hebben. Meestal kijkt er iemand gelijk mee op een computerscherm en dan zien ze zo of ze "de" foto(s) al hebben.
De klanten weten ook echt wel dat het er niet makkelijker op wordt als het langer duurt. Ze proberen natuurlijk in zo min mogelijk shots de goede foto te hebben. Meestal kijkt er iemand gelijk mee op een computerscherm en dan zien ze zo of ze "de" foto(s) al hebben.
Mamsie- Ratel
Ik snap het gevoel aan de ene kant wel hoor van "waarom zou ik ze dat aandoen" maar die gedachte hebben de meeste mensen niet als ze gewoon een keer een leuke fotoshoot van hun kind laten maken.
Ze gaan een baby echt niet 10 keer laten omkleden hoor. Hoogstens 3 keer en ik dank dat dat echt de uitzonderingen zijn.
Ze gaan een baby echt niet 10 keer laten omkleden hoor. Hoogstens 3 keer en ik dank dat dat echt de uitzonderingen zijn.
Mamsie- Ratel
Het lijkt mij echt helemaal leuk, je kind terug zien in de folder of op een poster. Ik ben ook wel benieuwd wel modellenbureau je hebt mamsie. Je woont vlak bij mij in de buurt, zit het bureau in de buurt van E-L?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Mamsie schreef:_Livia schreef:SarahKey schreef:Lijkt mij nou helemaal niets.
Mij ook niet
Waarom niet? Ben ik gewoon benieuwd naar hoor. Heb je sowieso nooit proffesioneel een foto laten maken van je kind(eren)?
Kan me niet voorstellen dat een baby helemaal gelukkig er van word als hij/zij door het hele land word meegesjouwt, moet worden omgekleed en soms meerdere keren, op zijn best op de foto's moet staan met allerlei vreemde mensen om zich heen en hup je word weer mee naar huis meegenomen, moet je weer een tijd in de auto zitten. En voor een paar foto's?
Voor het geld hoef je het niet te doen, rijk word je kind er niet van.
Professionele foto's laat ik wel doen, bij mijn nichtje, Siem kent haar en zij kent Siem.
Ik zie hem later alleen niet terug in een folder Maar dat hoeft niet want folders worden vaak niet eens bekeken.
Als hij later ooit zelf zegt: ik wil dat graag doen en hij beseft ook wat het inhoud en wat je er voor moet doen, prima dan zal ik meegaan. Maar tot een jaar of 6 weten ze nog niet goed wat ze wel of niet echt leuk vinden (en meestal is dat nog later) dus we hebben nog even.
SarahKey schreef:Mamsie schreef:_Livia schreef:SarahKey schreef:Lijkt mij nou helemaal niets.
Mij ook niet
Waarom niet? Ben ik gewoon benieuwd naar hoor. Heb je sowieso nooit proffesioneel een foto laten maken van je kind(eren)?
Kan me niet voorstellen dat een baby helemaal gelukkig er van word als hij/zij door het hele land word meegesjouwt, moet worden omgekleed en soms meerdere keren, op zijn best op de foto's moet staan met allerlei vreemde mensen om zich heen en hup je word weer mee naar huis meegenomen, moet je weer een tijd in de auto zitten. En voor een paar foto's?
Voor het geld hoef je het niet te doen, rijk word je kind er niet van.
Professionele foto's laat ik wel doen, bij mijn nichtje, Siem kent haar en zij kent Siem.
Ik zie hem later alleen niet terug in een folder Maar dat hoeft niet want folders worden vaak niet eens bekeken.
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje een rare reactie, jij maakt er gelijk een kermiskind van.
En stiekem moet ik er ook wel om lachen. Mijn kind gaat al bij wildvreemden (voor hem dan, iedereen is wildvreemd natuurlijk) op schoot en dan op de foto. Omkleden doe ik hem ook minimaal 2 keer per dag en na een gezellig bijkletsuurtje met vriendinnen gaat hij *hup* weer mee in de auto naar huis. Als dat jouw bezwaren zijn om het niet te doen dan is dat jouw goed recht natuurlijk, maar deze dingen doe ik allemaal al met hem dus maken voor mij geen verschil. Of ik ben al een hele slechte ontaarde moeder, haha!
Rijk word je er niet van, maar dat word ik van veel dingen niet, dat is niet mijn drijfveer.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
J.anneman en C.iske staan ook ingeschreven. J.anneman is één keer op casting geweest voor een reclame maar is het toen niet geworden. Ik vind hey wel leuk en Janneman vindt het zelf om geen probleem. Pushen zou ik niet doen.
Gast- Gast
Ik vind een kind meenemen naar vriendinnen en daar op schoot heel anders dan je kind meenemen naar een locatie wat jij ook niet kent. Met allemaal vreemde mensen die jij meestal ook nog niet eerder gezien hebt. Je vriendinnen zien je baby vaker, iig hier wel zo.
Omkleden, vind ik thuis ook heel anders (dat moet, pyama uit, kleertjes aan en 's avonds pyama weer aan en de normale kleertjes uit) maar je kind onnodig paar keer extra uit en aankleden, daar doe ik Siem geen lol mee. Zou dat dan allemaal echt voor mezelf doen en dat doe ik mijn kind niet aan. Hij kiest er nog niet voor om dat allemaal te willen. Maar goed als iemand anders dat wel doet ook prima recht, vertel alleen waarom ik het niets aan vind.
Omkleden, vind ik thuis ook heel anders (dat moet, pyama uit, kleertjes aan en 's avonds pyama weer aan en de normale kleertjes uit) maar je kind onnodig paar keer extra uit en aankleden, daar doe ik Siem geen lol mee. Zou dat dan allemaal echt voor mezelf doen en dat doe ik mijn kind niet aan. Hij kiest er nog niet voor om dat allemaal te willen. Maar goed als iemand anders dat wel doet ook prima recht, vertel alleen waarom ik het niets aan vind.
Ik heb met L. al een paar keer foto's laten maken voor de babydump. Zo staan wij samen in de brochure van de babydump en staat L. nu in de folder. Vind het wel erg leuk om mijn ventje zo terug te zien in blaadjes! Mijn man werkt bij de babydump op het hoofdkantoor, dus zo zijn wij een keer gevraagd.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
L staat op de website van een babywinkel hier, ik vind de foto's erg leuk voor haar voor later en zelf vond ze het ook wel spannend. Toen ze ging huilen van moeheid ben ik ook gelijk gestopt maar vaak vinden kindjes de aandacht wel leuk.
Gast- Gast
Jens staat op 2 fotosites. Wij zijn een paar keer naar een fotograaf geweest, gewoon voor onszelf, en nu staat hij bij beide fotografen op hun site. Bij de laatste staat Tygo er trouwens ook op, is een foto van hen beiden.
Gast- Gast
Supertalentje schreef:Alex: wat was jouw motivatie om je dochter in te schrijven?
Oeps, late reactie!
Ik heb A. ingeschreven omdat ze natuurlijk de allerknapste is!
En ze is ontzettend fotogeniek, wil altijd op de foto, wil zich zes keer per dag omkleden, gaat er echt voor staan als ik met mijn camera/telefoon klaar sta. Ze vraagt er soms zelf om tegenwoordig. Daarbij vind ik het ook leuk als zij bijvoorbeeld in een magazine oid komt te staan, dat is voor haar ook leuk voor later. Tot nu toe is ze nog niet uitgenodigd voor een shoot, maar wellicht in de toekomst.
Heb jij K. intussen al ergens ingeschreven of ben je er nog niet over uit?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Castingbureau, waar op te letten
» Inschrijven basisschool
» wanneer inschrijven basisschool
» nav wanneer inschrijven basisschool: wat voor onderwijs?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Inschrijven basisschool
» wanneer inschrijven basisschool
» nav wanneer inschrijven basisschool: wat voor onderwijs?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: