Baby inschrijven Castingbureau
+13
kwak
Coco
Makamba
Pussycat
Alex
Tazz
Parisienne
Mamsie
SarahKey
Aagje!
Happydobby
Lejow
Supertalentje
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Baby inschrijven Castingbureau
Er zijn best wat reclames waarin ik baby's voorbij zie komen (op tv, folders) en nou zit ik eraan te denken eens te gaan informeren voor mijn zoon. Ik vind hem natuurlijk het allerknapste, maar geen idee hoe zo'n bureau ertegenaan kijkt hoor.
Het lijkt me leuk voor hem voor later en stiekem lijkt het me zelf ook wel leuk om hem terug te zien. Ik vraag me alleen af; zou dit voor hem ook leuk zijn?
Trouwens alleen voor een keertje en nu hij baby is. Het lijkt me erg vervelend voor een peuter/kleuter en ik voel niet de behoefte hem de komende maanden overal naartoe te slepen.
Het lijkt me leuk voor hem voor later en stiekem lijkt het me zelf ook wel leuk om hem terug te zien. Ik vraag me alleen af; zou dit voor hem ook leuk zijn?
Trouwens alleen voor een keertje en nu hij baby is. Het lijkt me erg vervelend voor een peuter/kleuter en ik voel niet de behoefte hem de komende maanden overal naartoe te slepen.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Re: Baby inschrijven Castingbureau
Oeh.. dit hou ik in de gaten
Volgens mij heeft Mamsie er ervaring mee.
Volgens mij heeft Mamsie er ervaring mee.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had mijn zoontje ook ergens ingeschreven maar de kans dat je afgewezen word is groot, iedere moeder vind zijn/haar baby de mooiste dus de grote bureau's krijgen z'n 400 aanmeldingen per week binnen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Lijkt me ook zo leuk om D voorbij te zien komen in een blad of op tv Hihi
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Proberen kan altijd toch. Betaal alleen nooit bakken met geld voor een inschrijving ofzo. Soms wordt er wel een 1 malig bedrag gevraagd voor het plaatsen op de site.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Jeuj, Mamsie! Hoe vonden jouw jongens het? En hoe vond je het zelf? Doen ze het nu nog trouwens?
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Jeuj, Mamsie! Hoe vonden jouw jongens het? En hoe vond je het zelf? Doen ze het nu nog trouwens?
Ik reageer straks even want die koters moeten naar bed zo meteen.
Mamsie- Ratel
Zelfde vragen als ST.. En bij welk bureau staan jouw jongens ingeschreven?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
SarahKey schreef:Lijkt mij nou helemaal niets.
Mij ook niet.
Gast- Gast
Ik ben als peuter/kleuter model geweest, bij M.ax M.odels. Ik weet dat ik het altijd erg leuk vond!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Je kan ook kijken op merk-sites om te kijken of ze modellen zoeken. Ik ben ook een keer benaderd door het merk Mim-Pi toen A. 6 maanden was. Ik heb toen wat foto's doorgestuurd en toen is ze uitgenodigd voor een shoot. Vervolgens hebben we een paar mooie foto's en een grote zak met kleren en spullen van het merk meegekregen. Het was wel leuk maar we moesten er 1,5uur en 1,5 uur terug voor rijden. En dat is wel het nadeel vind ik, dat je steeds zo ver moet rijden meestal.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
A. staat ook ingeschreven en ik ben wel eens gebeld door het bureau of ik recente foto's wilde mailen, ze hadden op dat moment met spoed een model nodig. Uiteindelijk hebben ze er niks mee gedaan, maar ik heb wel gemerkt dat ze iets met je inschrijving doen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Tazz; had je het idee dat je dochter het leuk vond? Zo'n zak kleding is natuurlijk heel fijn voor de ouders, haha! Maar eigenlijk wil ik niet iets doen waar hij 'last' van krijgt.
Alex: wat was jouw motivatie om je dochter in te schrijven?
Alex: wat was jouw motivatie om je dochter in te schrijven?
Supertalentje- Kletskop
Haha mijn dochter vindt camera's helemaal geweldig
Maar haar zelf inschrijven zou ik niet snel doen. Mochtikzij gevraagd worden zou ik er wel over na willen denken, maar weet nog niet of ik het zou doen dan....
Maar haar zelf inschrijven zou ik niet snel doen. Mocht
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zou het ook wel leuk vinden om mijn dochter zo terug te zien! Ze staat nu met een mini foto in het groeiboekje dat je krijgt van het CB en moet zeggen, ben stiekem toch wel trots dat mijn kleine (toen nog) baby erin staat.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Supertalentje schreef:Jeuj, Mamsie! Hoe vonden jouw jongens het? En hoe vond je het zelf? Doen ze het nu nog trouwens?
Daar ben ik.
Ja mijn kinderen hebben het altijd leuk gevonden en nu nog. Gelukkig wordt er bij het bureau ook echt rekening mee gehouden dat het om kinderen gaat en het dus altijd anders kan gaan dan van te voren gedacht werd.
V heeft een keer inde kruidvat folder gestaan en dat was in 20 min gepiept. Maar ook heeft hij wel is een hele dag een shoot gehad en dan werd er gewoon gezorgd dat hij tussendoor kon slapen, ook het eten werd geregeld en tussen de shoots door konden ze lekker spelen.
G en V hebben ook wel eens samen een shoot gedaan voor verkleerdkleren, dat was dolle pret. Ze kregen toen ook wat dingetjes mee en later kregen we ook de foto's.
Vorige week belde ze nog voor G voor de folder van HEMA, maar hij was niet gekozen door de klant. Het bureau belt je eerst op of je beschikbaar bent en of de maten etc nog kloppen en stuurt dan de foto's door naar de klant en die kiest dan kinderen uit.
Verder krijgen ze natuurlijk gewoon betaald en dat zetten wij op hun spaarrekening. Als we foto's krijgen doen we die natuurlijk in hun fotoalbum.
Mamsie- Ratel
Thanx Mamsie, heb jij het ook gedaan toen je kinderen nog maar een paar maanden waren of heb je gewacht to bijv een half jaar?
En waar heb jij ze ingeschreven of hebben ze jou benaderd?
Supertalentje- Kletskop
Ik ben benaderd door iemand van een bureau, maar heb er uiteindelijk niets mee gedaan. Ik wil dat ze zelf die keuze kunnen maken en dat gesleep met de kinderen leek mij ook niet echt wat. Heb zelf rond mijn 4de een opdracht gehad en vond het destijds verschrikkelijk!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Supertalentje schreef:Thanx Mamsie, heb jij het ook gedaan toen je kinderen nog maar een paar maanden waren of heb je gewacht to bijv een half jaar?
De oudste heb ik pas met 1 ofzo ingeschreven en dat was omdat ik benaderd was idd. Daarna heb ik de andere ook ingeschreven toen ze nog klein waren. Ik heb daar alleen geen ervaring mee. Het jongste was hier rond de 9 maanden zo, dat ze een opdracht hadden.
De oudste is nu bijna 8 en die heeft iets van 6 dingen gedaan. V is 5 en hijheeft zo'n 5 dingen gedaan. Het is echt niet dat ze je elke week nodig hebben.
Mamsie- Ratel
SarahKey schreef:Lijkt mij nou helemaal niets.
Mij ook niet
Gast- Gast
_Livia schreef:SarahKey schreef:Lijkt mij nou helemaal niets.
Mij ook niet
Waarom niet? Ben ik gewoon benieuwd naar hoor. Heb je sowieso nooit proffesioneel een foto laten maken van je kind(eren)?
Mamsie- Ratel
het lijkt mij eerlijk gezegd best leuk, D. vind camera's ook erg leuk, uit en aan kleden vind ze ook geen probleem maar ik denk inderdaad dat veel moeders hun kind inschrijven omdat haar kind natuurlijk het mooiste van de wereld is daarom wil ik me niet inschrijven.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:het lijkt mij eerlijk gezegd best leuk, D. vind camera's ook erg leuk, uit en aan kleden vind ze ook geen probleem maar ik denk inderdaad dat veel moeders hun kind inschrijven omdat haar kind natuurlijk het mooiste van de wereld is daarom wil ik me niet inschrijven.
Oh ja, daar had ik nog niet aangedacht. Mijn zoon vindt aan en uitkleden ook niet erg, wat hij van de camera vindt weet ik niet, hij gaat er iig niet van huilen als ik een foto maak ;-)
Supertalentje- Kletskop
Anniej_S schreef:SarahKey schreef:Lijkt mij nou helemaal niets.
Mij ook niet.
+1 krijg er meteen van die Todlers en tiara beelden bij. Mijn kind hoeft niet in blaadjes ofzo
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Castingbureau, waar op te letten
» Inschrijven basisschool
» wanneer inschrijven basisschool
» nav wanneer inschrijven basisschool: wat voor onderwijs?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Inschrijven basisschool
» wanneer inschrijven basisschool
» nav wanneer inschrijven basisschool: wat voor onderwijs?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: