Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

+33
Bosjesvrouw
bo
Nana
SarahKey
Twellie
Mida4you
SoGood
Cheesegirl
Flippin' Bitch
Thunder
Liadan
Linda
Zonnetje
Aziraphale
Sorella
Shisha
Jeanette
Mizz_S
Sophiee
M@niek
silly-one
vlinder-19
CCC
Ibbeltje
mezzoforte
Snack a Jack
duckie
kwak
Rovine
Bruintje Beer
Susan
Blond
Roza
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:16

Jolicious schreef:Punk'd, dan moet je Susan dr boek eens lezen (het weblog van Annemiek). Heb 'm al 3 keer gelezen door de jaren heen, hij blijft leuk.

Echt? Is dat van Susan? Wat cool! Die staat hier ook in de kast! Heb 'm twee keer gelezen geloof ik Very Happy


*edit* ontopic: ja, nog wel. Ik heb pabo gedaan en ben juf. Maar ben onderweg daar verandering in te brengen.


Laatst aangepast door Kenya op zo 15 apr 2012 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:18

Deels. Ik werk in de sector van mijn studie, maar niet volledig wat mijn opleiding is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  SleepingBeauty zo 15 apr 2012 - 21:49

Ik werk als vepleekundige, daar heb ik ook voor geleerd.
Alleen is veel werk voor zowel de niveua 4 als 5.
Ik heb 5 gedaan, maar daar is weinig in te doen. Blijf er wel steeds naar zoeken, maar tot nu toe vindt ik het ook prima om ervaring op te doen aan het bed!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 22:16

Nee helaas niet. Heb SPW3 gedaan, maar kan maar geen baan vinden in de Kinderopvang. Hier is sowieso in de buurt erg weinig werk te vinden, heb al zoveel gesolliciteerd en krijg steeds maar weer een nee. Sad Of ik ben te oud, of ik heb te weinig ervaring, of ze hebben net iemand anders aangenomen, het is altijd wel iets. Ik werk nu wel via een uitzendbureau, maar dat wil ik gewoon niet voor altijd, zeker niet wat ik nu doe, daar voel ik me niet (meer) op mijn plek. Dus we blijven maar zoeken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Hoochie vr 20 apr 2012 - 7:33

Ik heb SPH gedaan en werk nu met mensen met autisme
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 20:48

Nee momenteel niet, maar heb dan ook nog niet mijn studie afgerond. Ook twijfel ik er aan of ik überhaupt iets in mijn sector waarvoor ik geleerd heb ga doen. Mijn hart ligt meer in de hulpverlening dan in de dienstverlening eigenlijk. Beetje jammer dat ik daar pas in het 3e jaar van mijn studie ben achter gekomen. Ik wil straks door middel van omscholing binnen een bedrijf mezelf op de hulpverlening richten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 21:36

Ja en nee

Ja: certificaat boekhouden en diploma calculatie gebruik ik op mijn werk.

Nee: mijn allround kappersopleiding gebruik ik niet dagelijks maar wel een paar keer per maand buiten werktijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 21:53

Linda schreef:
Jolicious schreef:Ik ben voor mezelf begonnen en doe een combi van de studies die ik gevolgd heb en volg. De beste punten eruit gehaald en zo voor mezelf begonnen. Begint nu echt te lopen, krijg steeds meer aanmeldingen. Dus ben daar echt wel heel blij mee.

Ik ben nu wel erg nieuwsgierig wat je dan doet. smile

Ik pm je wel even mijn website.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Blond za 21 apr 2012 - 5:58

Inmiddels heb ik een nieuwe baan, maar alsnog niet waarvoor ik ben opgeleid. Ben nu managementassistente/directiesecretaresse. Wel een baan die heel erg bij me past smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Dolphinne zo 22 apr 2012 - 6:21

Aan de ene kant doe ik wel werk waar ik voor geleerd heb/ diploma's voor heb, maar ik doe niet het werk waar ik voor gestudeerd heb.

Ik werk nu als zwemonderwijzer. Ik ben op mijn 14e begonnen met een opleiding voor assistent zwemleider binnen de zwemvereniging. Op mijn 16e zwemleider A gehaald en in 2009 ook zwemleider B. Vanaf mijn 14e geef ik dus al les als vrijwilliger/ als hobby.
Later ben ik als bijbaan ook bij het zwembad komen te werken en nu ik nog geen werk heb in mijn studierichting ben ik er blijven 'hangen'.
Maar ik wil wel graag een baan vinden in mijn studierichting (onderwijskunde). Dus daar ben ik nu hard naar op zoek. Ik vind het nu erg leuk om in het zwembad te werken, maar zie mezelf dit niet altijd doen. En het zou ook zonde zijn van mijn universitaire studie.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  VanillaRose zo 22 apr 2012 - 9:55

Nee ik doe niet waar ik voor geleerd heb. Ik heb hier wel zelf voor gekozen. Heb een diploma directiesecretaresse maar werk in een winkel.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij werk waar je voor geleerd hebt? - Pagina 3 Empty Re: Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum