Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

+2
Pseudoniem
Marin
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 8:50

Ik zie door de bomen het bos niet meer en weet echt niet wat ik moet/wil doen. Momenteel werk ik als assistent leidinggevende in een vier sterren hotel. Ik kan niet meer mijn uren maken, en mis uitdaging, dus wil eigenlijk op zoek naar iets anders. Geen grote haast, maar wel iets wat ik wil/moet gaan doen.

Ik heb de middelbare hotelschool gedaan en heb papieren voor hotel-ondernemer/manager! Daarna 1.5 jaar gewerkt als Intercedente en leidinggevende van callcenter activiteiten. Daarna tijdelijk bij een klantenservice een half jaar, en nu alweer 2 jaar in dit bedrijf, als supervisor & nu als assistent leidinggevende.

Mijn nadeel is dat ik ''maar" 24/25 uur kan werken en dat het, redelijk, in mijn buurt moet zijn om niet al teveel energie kwijt te zijn aan het reizen alleen al. Dit is dus regio Den Haag. Ook kan ik niet alle uren staan.

Dus, wie denkt er mee? Welke functies zouden een idee zijn om op te solliciteren? De horeca is het nadeel dat je vaak shiften hebt van acht uur en ik ben bang dat ik dat niet ga redden qua uren, ook is het vaak in de avond en dan heb ik al minder energie, omdat je de hele dag al gehad hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Marin zo 31 maa 2013 - 8:58

Je 'vergeet' je werk als gastouder te noemen. Ik dacht ook dat dat iets was, wat je heel graag wilt doen. Vind die richting eigenlijk ook veel beter bij je passen denk ik, iets waar je uiteindelijk veel meer plezier uit gaat halen.

Wat je met jouw diploma's verder kan, weet ik niet, daar ken ik die branche niet genoeg voor.

Is het écht niet mogelijk om je hart achterna te gaan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 10:07

Klopt, maar dat heb ik zonder papieren gedaan, vandaar dat ik het niet specifiek noemde, want daar kan ik nu niet op solliciteren!

Momenteel kan dat sowieso niet, want zolang mijn vriend geen baan heeft kan ik geen (deeltijd) opleiding gaan doen en ik weet ook niet of ik dat (nu) ga trekken, met stage, etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Pseudoniem ma 1 apr 2013 - 2:27

Uitdaging missen is een zeer breed begrip, misschien is het goed om voor jezelf te defineren waarin je precies meer uitdaging wil of verwacht. En dan kan je gaan nadenken wat je precies wilt en of je die uitdaging niet op je huidige werk kan zoeken, of aangeven bij je leidinggevende.
Pseudoniem
Pseudoniem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 7:16

Pippa schreef:Klopt, maar dat heb ik zonder papieren gedaan, vandaar dat ik het niet specifiek noemde, want daar kan ik nu niet op solliciteren!

Momenteel kan dat sowieso niet, want zolang mijn vriend geen baan heeft kan ik geen (deeltijd) opleiding gaan doen en ik weet ook niet of ik dat (nu) ga trekken, met stage, etc.

Sinds wanneer is gastouder een hele studie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 9:30

Omdat ik dan niet als gastouder wil werken, maar bij een KDV of peuterspeelzaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 9:30

Pseudoniem schreef:Uitdaging missen is een zeer breed begrip, misschien is het goed om voor jezelf te defineren waarin je precies meer uitdaging wil of verwacht. En dan kan je gaan nadenken wat je precies wilt en of je die uitdaging niet op je huidige werk kan zoeken, of aangeven bij je leidinggevende.

Die uitdaging is er niet bij mijn werk, het werk van mijn leidinggevende doe ik ook 2 van de 4 dagen dat ik werk en dat vind ik gewoon saai, te makkelijk en te weinig afwisseling. Ik verveel me gewoon en het is heel vaak ook hetzelfde, en dat komt mijn neus eigenlijk wel een beetje uit, vooral in hetzelfde hotel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  rapa nui ma 1 apr 2013 - 9:46

Hebben ze niet meerdere hotels? dat je in een andere plaats kunt werken? Zit je wel weer met reistijd natuurlijk maar ben je wel van je leidinggevende af met wie het niet klikt. Is er in een ander hotel niets te vinden?

Lijkt me wel erg lastig. Als ik hier in mijn omgeving kijk is er echt amper een baan te vinden, er worden alleen maar mensen ontslagen of contracten niet verlengd. En als er een vacature is dan kunnen ze kiezen wie ze hebben willen dus dan kom je er niet tussen als je geen ervaring hebt maar graag iets anders wil gaan doen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Jeanette ma 1 apr 2013 - 10:20

Is er inderdaad intern niks te regelen? Ik heb dit ook gedaan. Werk wel in de zorg, maar had ook totaal geen uitdaging meer. Ik had een vast contract voor onbepaalde tijd en wilde dat ook niet zomaar opgeven, vooral niet in deze tijd. Toen ben ik intern naar een andere locatie geswitcht en heb weer volop uitdaging!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Toet ma 1 apr 2013 - 10:20

Pippa schreef:Omdat ik dan niet als gastouder wil werken, maar bij een KDV of peuterspeelzaal.

Hmm, succes.. Niet dat je het daarvoor moet laten hoor, maar dit is nu een héél moeilijke branche om een baan te vinden. (draaien peuterspeelzalen trouwens meestal niet op vrijwilligers?) Misschien is een BSO iets voor je, dan werk je maar een paar uurtjes per dag. Wellicht icm bijvoorbeeld twee ochtenden PSZ
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Jeanette ma 1 apr 2013 - 10:27

In de branche van de kinderopvang etc. vind je op dit moment echt helemaal niks, dat ligt zo op zijn gat.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Parel ma 1 apr 2013 - 10:56

Inderdaad. Sowieso kom je daar tegenwoordig écht niet meer zonder diploma aan de bak.
Ik laat me omscholen tot verzorgende ig, 3 dagen werken en 1 dag school. De school stelt niks voor, maar het is wel fysiek zwaar werk.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 21:53

Ik weet dat dat niet zonder opleiding kan, en denk ook niet dat ik dat nu ga doen.

Intern heeft geen zin, meer functies zijn er niet, alleen hetzelfde in een ander hotel. Maar dan kan ik nog mijn uren niet maken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Jeanette ma 1 apr 2013 - 22:47

Kun je dan niet met die functie op 2 locaties werken en dan toch aan je uren komen?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij? Empty Re: Wie wil er meedenken voor/over werk voor mij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum