Wat gaan jullie eten met Pasen?
+26
flower
Verona
Linda
silly-one
-Belle-
Lejow
SarahKey
Zonnetje
Arwyn
TNMN
Inge
Marin
Sarah1985
Esperanza
sonly
Hoochie
minoessepoes
Viva
Summerlovin
VeryCherry
Rush
litllejoy
NoName88
VanillaRose
bolus26
Mizz_S
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat gaan jullie eten met Pasen?
Zondag soep
En maandag aardappels, stukje vlees en spinazie
En maandag aardappels, stukje vlees en spinazie
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
zondag gourmet bij mijn ouders, maar eerst smorgens een lekker uitgebreid ontbijtje en 2de paasdag weten we het nog niet helemaal, sowieso in de middag weer aan het werk
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Niks bijzonders. Bij ons is Pasen nooit een feest geweest zoals kerst. Ik ben echt opgegroeid met de RK achtergrond van Pasen. We hadden wel eitjes etc. bij het ontbijt maar met het avond eten deden we nooit is bijzonders.
Verder zit ik dit weekend in A'dam en ga ik vrijdag en zaterdag zekers uit eten dus dan hoeft de zondag van mij niet meer. Maandag sta ik de hele dag op de tennisbaan dus ook dan geen tijd om anders te eten 's avonds.
Verder zit ik dit weekend in A'dam en ga ik vrijdag en zaterdag zekers uit eten dus dan hoeft de zondag van mij niet meer. Maandag sta ik de hele dag op de tennisbaan dus ook dan geen tijd om anders te eten 's avonds.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Eerste paasdag gaan we met z'n drietjes gourmetten. Tweede paasdag komt mijn familie en gaan we zelf tapas maken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
1e paasdag: Lekker uitgebreid ontbijten en als avondeten samen gourmetten
2e paasdag: Weer uitgebreid ontbijten en 's avonds lekker allemaal hapjes eten.
2e paasdag: Weer uitgebreid ontbijten en 's avonds lekker allemaal hapjes eten.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
1e paasdag gaan we gourmetten
2e paasdag eten we bij familie
2e paasdag eten we bij familie
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Nou, wij hebben onze planning nu ook rond.
1e paasdag wordt inderdaad Italiaans buffet, we hebben spaghetti en fusilli, met tonijnsaus en spinaziesaus (met spekjes, ui, champignons en roomkaas erdoor), vegetarische lasagne (zelfgemaakt), pizzapunten (funghi en hawaii), stokbrood met kruidenboter, spinaziesalade en olijven, spiesjes met cherrytomaat en mozzarella.
2e Paasdag zijn we lekker met zn tweetjes, we hebben minispiesjes (Hawaii spiesjes en kip piri piri) gekocht die eigenlijk voor gourmet bedoeld zijn, die gaan we grillen in de grillpan. Erbij hebben we stokbrood met kruidenboter en sausjes, aardappelsalade en wat rauwkost.
1e paasdag wordt inderdaad Italiaans buffet, we hebben spaghetti en fusilli, met tonijnsaus en spinaziesaus (met spekjes, ui, champignons en roomkaas erdoor), vegetarische lasagne (zelfgemaakt), pizzapunten (funghi en hawaii), stokbrood met kruidenboter, spinaziesalade en olijven, spiesjes met cherrytomaat en mozzarella.
2e Paasdag zijn we lekker met zn tweetjes, we hebben minispiesjes (Hawaii spiesjes en kip piri piri) gekocht die eigenlijk voor gourmet bedoeld zijn, die gaan we grillen in de grillpan. Erbij hebben we stokbrood met kruidenboter en sausjes, aardappelsalade en wat rauwkost.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
1e paasdag ga ik uitgebreid lunchen bij mijn ouders. 's Avonds eet ik dan paddestoelensoep uit zo'n zak.
2e paasdag eet ik 's avonds asperges bij mijn ouders, met als toetje aardbeien. Té lekker!
2e paasdag eet ik 's avonds asperges bij mijn ouders, met als toetje aardbeien. Té lekker!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Marin schreef:Ik had het er toevallig net met m'n moeder over. Als hoofdgerecht sowieso lam en als dessert pavlova. Maar verder weten we het nog niet.
Ik heb het net even bedacht voor het hoofdgerecht:
Gemarineerde lamsrack met geroerbakte artisjokhartjes en aspergetips en roseval aardappeltjes uit de oven.
De marinade moet ik nog beetje bedenken, ik denk iets met worcestershiresaus, olie, tijm, zwarte peper en grof zeezout. De groente roerbak ik dan daar in.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Een dag friet en een dag uitgebreid gekookt door vriend.
Gast- Gast
Nou bij ons is het alweer veranderd. We zijn namelijk uitgenodigd om tweede Paasdag met mn ouders en oma bij de Chinees te gaan eten, dus dat doen we nu. Wat we eigenlijk voor die dag gepland hadden, eten we vandaag!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Haha bij ons ook al MizzS!
Mn moeder was natuurlijk veel te laat met boodschappen doen dus het wordt lamsbout ipv lamsrack (wat ik jammer vind, rack ziet er zo mooi uit) en Haricots verts als groente. Vooruit maar weer, ik bedenk er wel wat lekkers mee.
Mn moeder was natuurlijk veel te laat met boodschappen doen dus het wordt lamsbout ipv lamsrack (wat ik jammer vind, rack ziet er zo mooi uit) en Haricots verts als groente. Vooruit maar weer, ik bedenk er wel wat lekkers mee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vanavond steengrillen met ijs als toetje, en morgen iets uit de diepvries. Vandaag en morgen wel uitgebreidde Paasbrunch.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
1e paasdag: Pizza's van de pizzarette (zo'n gourmet pizza ding) als voorgerecht een garnalen cocktail, en als toetje ijs. Mijn schoonmoeder komt ook mee eten.
2e paasdaf: brunchen bij mijn moeder
2e paasdaf: brunchen bij mijn moeder
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Vanmorgen is de fam bij ons gekomen en hebben we uitgebreid ontbijt/brunch gehad met afbakbroodjes, pasteitje, eieren, omelet, verse sap etc.
Vanavond ga ik kip uit de oven met krieltjes en sla maken en morgen eten we een hartige taart met rauwkost.
Vanavond ga ik kip uit de oven met krieltjes en sla maken en morgen eten we een hartige taart met rauwkost.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Wij eten vandaag vlaams stoofvlees met aardappelkroketjes, haricots verts met spek en witlof met ham en kaas
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat gaan jullie met oud en nieuw eten?
» Wat vieren jullie met Pasen?
» N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?
» Ben jij meer gaan eten tijdens je zwangerschap?
» Wanneer gaan kindjes goed hun hapjes eten?
» Wat vieren jullie met Pasen?
» N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?
» Ben jij meer gaan eten tijdens je zwangerschap?
» Wanneer gaan kindjes goed hun hapjes eten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: