Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga weer studeren

+10
Jeanette
mzcharlotte
Blond
Marin
Linda
Poisongirl
TukTuk
Pompoen
Zora
Susan
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Susan ma 30 apr 2012 - 8:33

Rejoy. schreef:
@ Susan: hou je er wel rekening mee dat die toelating best even duurt? Volgens mij heb ik ruim een maand moeten wachten. Het bedrag wordt trouwens pas helemaal op het laatst afgeschreven. Bij mij was het de 27e afgeschreven, de 28e had ik de toelating in de brievenbus liggen.

Ja, maar het gaat bij mij niet om toelating, maar om vrijstellingen en er zijn vakken waar ik al wel zeker van weet dat ik er geen vrijstelling voor zal krijgen, want dat kan ik opzoeken in een tabel, dus die vakken kan ik gewoon alvast doen. Ik ben er niet zo afhankelijk van, ik kan sowieso wel beginnen.
De algemene ervaring op Facebook is toch wel dat je bij het aanvragen van vrijstellingen toch wel met een week of twee bericht krijgt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 8:39

Susan schreef:
Rejoy. schreef:
@ Susan: hou je er wel rekening mee dat die toelating best even duurt? Volgens mij heb ik ruim een maand moeten wachten. Het bedrag wordt trouwens pas helemaal op het laatst afgeschreven. Bij mij was het de 27e afgeschreven, de 28e had ik de toelating in de brievenbus liggen.

Ja, maar het gaat bij mij niet om toelating, maar om vrijstellingen en er zijn vakken waar ik al wel zeker van weet dat ik er geen vrijstelling voor zal krijgen, want dat kan ik opzoeken in een tabel, dus die vakken kan ik gewoon alvast doen. Ik ben er niet zo afhankelijk van, ik kan sowieso wel beginnen.
De algemene ervaring op Facebook is toch wel dat je bij het aanvragen van vrijstellingen toch wel met een week of twee bericht krijgt.

ik moest wel officieel toegelaten worden via een schakeltraject, omdat mijn HBO niet direct aansluit op de master zeg maar, misschien dat het daarom wat langer heeft geduurd bij mij? Was wel blij toen ik zag dat ik op één vak uit het schakeltraject vrijstelling kon krijgen, scheelt weer bijna 300 euro.
Scheelt dat je alvast kunt beginnen, maar die modulen zijn ook duur Sad Moet jij ook instellingsgeld betalen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Darius ma 30 apr 2012 - 8:42

Rejoy: visies is volgens mij wel nieuw, het is idd de startmodule. Bij mij heette die nog actief leren of zoiets. Ik heb ook vrijstelling op SP, en nog een aantal. Welke heb je nog meer besteld?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 8:47

uit het schakeltraject heb ik ook: leren en ontwikkeling en onderzoekspracticum kwantitatieve data-analyse. de nieuwe module onderwijswetenschap komt 1-7, dus die bestel ik dan pas.


Laatst aangepast door Rejoy. op ma 30 apr 2012 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Susan ma 30 apr 2012 - 8:50

Ja, ik moet ook instellingsgeld betalen. Ik ga beginnen met het startpakket en dan wil ik steeds drie modules tegelijk bestellen, dan krijg je toch weer redelijk wat korting.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Darius ma 30 apr 2012 - 8:57

Ik vond het behoorlijk aanpoten om drie modules af te krijgen, had er ook drie besteld. Maar dat kwam ook door de zwangerschap van P.

Ik heb nu ook leren en ontwikkeling in huis, en dan bestel ik in december weer drie nieuwe. Dan heb ik er vier in een jaar besteld, is weer gunstig voor de belasting.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 9:00

Darius schreef:Ik vond het behoorlijk aanpoten om drie modules af te krijgen, had er ook drie besteld. Maar dat kwam ook door de zwangerschap van P.

Ik heb nu ook leren en ontwikkeling in huis, en dan bestel ik in december weer drie nieuwe. Dan heb ik er vier in een jaar besteld, is weer gunstig voor de belasting.

welke heb jij nu gedaan? Bij mij zit er straks ook een bevalling tussen. Ik kijk wel hoe het gaat. Ik hoop het sowieso voor januari klaar te hebben. Dan veranderd de module onderzoekspracticum en zijn er minder mogelijkheden w.b. toetsing.

en drie modules tegelijk scheelt inderdaad een hoop, 45 euro per module, dus per drie toch weer 135 euro. Ik moet er in totaal 21 doen geloof ik, dus als ik alles met korting kan bestellen scheelt dat bijna 1000 euro. De moeite waard dacht ik zo Ik ga weer studeren - Pagina 3 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Darius ma 30 apr 2012 - 9:12

Rejoy. schreef:
Darius schreef:Ik vond het behoorlijk aanpoten om drie modules af te krijgen, had er ook drie besteld. Maar dat kwam ook door de zwangerschap van P.

Ik heb nu ook leren en ontwikkeling in huis, en dan bestel ik in december weer drie nieuwe. Dan heb ik er vier in een jaar besteld, is weer gunstig voor de belasting.

welke heb jij nu gedaan? Bij mij zit er straks ook een bevalling tussen. Ik kijk wel hoe het gaat. Ik hoop het sowieso voor januari klaar te hebben. Dan veranderd de module onderzoekspracticum en zijn er minder mogelijkheden w.b. toetsing.

en drie modules tegelijk scheelt inderdaad een hoop, 45 euro per module, dus per drie toch weer 135 euro. Ik moet er in totaal 21 doen geloof ik, dus als ik alles met korting kan bestellen scheelt dat bijna 1000 euro. De moeite waard dacht ik zo Ik ga weer studeren - Pagina 3 1578173417

Ik heb vrijstelling voor de module onderwijswetenschap, heb het even nagekeken.

Ik heb nu de startmodule, actief leren gedaan. Die heet nu dus visies. Ook kwantitatieve data analyse en wetenschapsleer. Heb het binnen een jaar afgerond. Wilde na de kerst weer starten maar was toen zwanger van baby3. Misselijkheid werkte niet echt mee, dus nu maar rustig starten. smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 20:04

ik ben begonnen en heb de eerste studietaak (0) van de module: visies op ow ingestuurd. Ik was wel wat ambitieus, maar heb een voldoende voor de eerste taak. Vind het weer helemaal leuk om er weer mee bezig te zijn cheers Vond het wel eng om de eerste taak officieel in te sturen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga weer studeren - Pagina 3 Empty Re: Ik ga weer studeren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum