Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand bekend in Roosendaal bij het station?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand bekend in Roosendaal bij het station? Empty Iemand bekend in Roosendaal bij het station?

Bericht  Floor zo 1 apr 2012 - 7:21

Ik moet morgen vanaf (omg.) Den Bosch naar Roosendaal rijden met de auto om mijn man op het station daar op te halen. Nu ben ik een ramp met autorijden (langere stukken) en ik vind het verschrikkelijk om in een vreemde stad te rijden.
Wie is er bekend bij station Roosendaal? Kan je daar gemakkelijk met de auto parkeren voor even? Ik wil natuurlijk op tijd vertrekken daarheen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Roosendaal bij het station? Empty Re: Iemand bekend in Roosendaal bij het station?

Bericht  silly-one zo 1 apr 2012 - 7:25

Het ligt aan mij hoor, maar kan hij niet gewoon met de trein door naar Den Bosch, dat is vanaf Roosendaal één traject zonder overstappen.

Verder kan je wel vrij gemakkelijk parkeren bij het station maar ik weet niet meer of het nu gratis is voor ophalen en brengen. Anders zit er naast het station een kleine parkeerplaats wat betaald is.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Iemand bekend in Roosendaal bij het station? Empty Re: Iemand bekend in Roosendaal bij het station?

Bericht  Floor zo 1 apr 2012 - 7:28

Had ik ook al voorgesteld maar er zijn meer personen bij en ze willen niet verder met de trein (ze hebben er dan ook al een paar uur op zitten, vanuit het buitenland).
Geeft niet al moet ik betaald parkeren (kan dat met pinpas of contant? of moet ik perse een chipknip hebben want dan moet ik die nog opladen)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one zo 1 apr 2012 - 7:29

Hoe je er moet betalen weet ik niet. Ik kwam er 10 jaar geleden wekelijks, maar ik liep vanaf het station naar mijn werk. Met de auto er nooit geweest.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor zo 1 apr 2012 - 7:30

ok bedankt!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  M@niek zo 1 apr 2012 - 8:23

Vroeger kon je gewoon voor het station wachten/in en uistappen enz. Tegenwoordig kan dat niet meer. Ze hebben nu een stuk naast de ingang gemaakt voor het in en uitstappen en wachten enz.

Je moet dus niet inrijden waar de bussen inrijden (want die mogen wel voor de ingang staan), maar ietsjes doorrijden en dan rij je op een heel groot parkeerterrein en daar kun je wachten. Als je helemaal naar voren rijd, waar ook de taxi´s staan daar kun je wachten (max 15 min geloof ik gratis) en zo kun je ook op de ingang kijken van het station.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Floor zo 1 apr 2012 - 8:28

Bedankt, dan ga ik op het parkeerterrein wachten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Tazz zo 1 apr 2012 - 8:29

Ja echt goed opletten dat je niet recht voor de ingang van het station parkeert of daar waar de bussen rijden want dan heb je zo een bekeuring aan je broek hangen. Je hoeft geen chipknip te hebben, je kan daar zo inrijden op het parkeerplaatsje maar je mag daar maar beperkt staan.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Floor zo 1 apr 2012 - 18:46

Tazz schreef:Ja echt goed opletten dat je niet recht voor de ingang van het station parkeert of daar waar de bussen rijden want dan heb je zo een bekeuring aan je broek hangen. Je hoeft geen chipknip te hebben, je kan daar zo inrijden op het parkeerplaatsje maar je mag daar maar beperkt staan.
Bedankt, goed dat ik het vraag want ik ben wel zo'n muts die ergens geparkeerd staat waar het niet mag .
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  M@niek di 3 apr 2012 - 10:59

Is het nog gelukt?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: