Ik kan niet meer uitslapen
+3
ellibre
Paper Crown
claudiaveronique
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik kan niet meer uitslapen
Echt ik word er gek van. Vannacht om 6 uur mijn bed in gegaan en nu alweer klaar wakker. Dit gaat nu al maanden zo en ik word er echt heel erg onrustig van. Heeft iemand tips?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik kan niet meer uitslapen
claudiaveronique schreef:Echt ik word er gek van. Vannacht om 6 uur mijn bed in gegaan en nu alweer klaar wakker. Dit gaat nu al maanden zo en ik word er echt heel erg onrustig van. Heeft iemand tips?
Is 06:00 vannacht?
Ik word ook heel vroeg wakker.. vandaag was het 7:30.. niets aan te doen,blijkbaar ben ik niet moe. Ben jij nog moe?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik was vanacht om 4 uur thuis en om half 9 wakker. Ik kan ook niet slapen maar ik heb slaapproblemen dus daar licht het bij mij aan.
Slaap je misschien niet te veel? Heb je te veel aan je hoofd waar je onbewust van gaat piekeren? Er zijn zo veel ideeen over niet kunnen slapen. Misschien kun je melatonie nemen om de nacht door te komen.
Slaap je misschien niet te veel? Heb je te veel aan je hoofd waar je onbewust van gaat piekeren? Er zijn zo veel ideeen over niet kunnen slapen. Misschien kun je melatonie nemen om de nacht door te komen.
Gast- Gast
Ik heb hetzelfde probleem al weet ik wel waar het bij mij aan ligt.
Die melatoninetabletten helpen bij mij wel, maar echt uitslapen zoals eerst lukt me er nog steeds niet mee, ik rek het dan ongeveer anderhalf uur.
Die melatoninetabletten helpen bij mij wel, maar echt uitslapen zoals eerst lukt me er nog steeds niet mee, ik rek het dan ongeveer anderhalf uur.
Gast- Gast
Ik kan het ook niet, maar ik vind het heerlijk. Ben elke ochtend vroeg en fris wakker.
Hoe laat ga je naar bed?
Hoe laat ga je naar bed?
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik kan ook niet uitslapen maar dat heeft een andere reden. Lijkt me heerlijk om weer eens een gat in de dag te slapen.
Maar dat kan ik ws ook niet meer, mijn biologische klok is gewoon anders ingesteld nu.
Maar dat kan ik ws ook niet meer, mijn biologische klok is gewoon anders ingesteld nu.
Gast- Gast
Ben je gestresst? Daar kan het ook aan liggen..
Als je op tijd wakker word, kan het ook gewoon zijn dat je niet meer slaap nodig hebt.
Als je op tijd wakker word, kan het ook gewoon zijn dat je niet meer slaap nodig hebt.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ook niet
Maar, je hóeft toch niet uit te slapen? Tenminste, als je wakker wordt en je voelt je goed zal ik gewoon lekker wat gaan doen. Rustig een boek lezen, sporten, lekker bakje koffie drinken..
Maar, je hóeft toch niet uit te slapen? Tenminste, als je wakker wordt en je voelt je goed zal ik gewoon lekker wat gaan doen. Rustig een boek lezen, sporten, lekker bakje koffie drinken..
Gast- Gast
Ik heb het ook, ben elk weekend gaar omdat ik soms maar 5 uurtjes slaap per nacht. Wel laat erin, maar weer vroeg eruit. Soms probeer ik dat te rekken door eventjes te lezen of internetten in bed, in de hoop dat ik daarna nog een uurtje pak. Gisteravond ben ik bewust best vroeg naar bed gegaan om toch wat uurtjes te maken en om 8 uur was ik weer klaarwakker. Bioritme zit er zo hard ingeramd, denk dat ik het maar gewoon moet accepteren. Ben vaak ook gewoon moe om 10/11 uur.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan het ook niet hoor. Lag vanmorgen om half 6 op bed en om half 8 was ik alweer wakker. Toen heb ik het nog half kunnen rekken tot half 9.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Is dat erg dan? Heb je toch lekker lang van je dag en kun je 's ochtends lekker rustig op gang komen.
Gast- Gast
Ik vind uitslapen heerlijk, maar ik zou het ook wel heerlijk vinden als ik er niet zo'n behoefte aan zou hebben en 's ochtends voor dag en dauw mijn bed uit zou springen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik kan niet meer...
» Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.
» ik weet het niet meer
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik kan niet meer...
» Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.
» ik weet het niet meer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: