onregelmatige cyclus of toch even testen...
+10
Star007
Viva
Pandora
Flip Fluitketel
Pussycat
Koffieleut
SarahKey
Clapperdie
RiLiJu
baboeska
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
onregelmatige cyclus of toch even testen...
In september 2011 ben ik gestopt met de pil. Ik had meteen een hele goede cyclus, kon de klok er eigenlijk altijd op gelijk zetten, iedere maand de 14de of de 15de werd ik ongesteld. Vorige maand was het 3 dagen laten, de 18de.
Nu zou ik dus eigenlijk alweer ongesteld moeten zijn geweest, maar ben ik nog steeds niet. Afgelopen maandag wel iets bruin verlies ( sorry meiden voor de details ), maar verder geen enkel spoor van een aankomende menstruatie.
Zal ik toch maar even gaan testen? Waar ik eerder echt al met 1 of 2 dagen overtijd testte, heb ik nu zoiets van ach ik ben toch niet zwanger...afgelopen weken heb ik het wat drukker gehad met werken enzo, dus dan zou ook een oorzaak kunnen zijn misschien, of dat de cyclus nu toch nog onregelmatig gaat worden na een half jaar gestopt te zijn met de pil.
Zijn er meer meiden bij wie de cyclus na het stoppen van de pil meteen goed was en na verloop van tijd onregelmatig werd?
Nou ik ga zo toch maar even een testje halen bij de drogist! Ben benieuwd
Nu zou ik dus eigenlijk alweer ongesteld moeten zijn geweest, maar ben ik nog steeds niet. Afgelopen maandag wel iets bruin verlies ( sorry meiden voor de details ), maar verder geen enkel spoor van een aankomende menstruatie.
Zal ik toch maar even gaan testen? Waar ik eerder echt al met 1 of 2 dagen overtijd testte, heb ik nu zoiets van ach ik ben toch niet zwanger...afgelopen weken heb ik het wat drukker gehad met werken enzo, dus dan zou ook een oorzaak kunnen zijn misschien, of dat de cyclus nu toch nog onregelmatig gaat worden na een half jaar gestopt te zijn met de pil.
Zijn er meer meiden bij wie de cyclus na het stoppen van de pil meteen goed was en na verloop van tijd onregelmatig werd?
Nou ik ga zo toch maar even een testje halen bij de drogist! Ben benieuwd
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Re: onregelmatige cyclus of toch even testen...
haha ja geen onbelangrijke informatie. Ik heb seks gehad en een kindje zou ook heel erg welkom zijn
Kan ik het beste tot morgenochtend wachten met testen? Of zou het vanmiddag ook gewoon kunnen?
Kan ik het beste tot morgenochtend wachten met testen? Of zou het vanmiddag ook gewoon kunnen?
baboeska- Fluisteraar
Je kan nu gewoon testen, hoor! spannend...:-)
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Ik zou er een testje aan wagen! En kan gewoon vanmiddag hoor!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou ook testen. Spannend!
Hier werd ik trouwens na het stoppen van de pil 4 keer ongesteld en daarna half jaar niet. Kuurtje gehad van de gyn en toen werd ik weer ongesteld.
Hier werd ik trouwens na het stoppen van de pil 4 keer ongesteld en daarna half jaar niet. Kuurtje gehad van de gyn en toen werd ik weer ongesteld.
Ik zou wel testen hoor! Mijn cyclus is ook altijd heel regelmatig, maar 2 keer was hij ook opeens langer (waarvan 1 keer 9 dagen langer) om daarna gewoon weer regelmatig te worden. Heel vreemd, maar het kan natuurlijk heel goed zijn dat je zwanger bent nu je overtijd bent.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Heb je ook de dagen bij gehouden? Dus hoelang elke cyclus precies duurde?
Want als je vanaf oktober bijvoorbeeld om de 4 weken telt dan komt je nooit elke maand op de 14e uit.
Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent (dat gun ik iedereen) maar ik zou me niet vasthouden aan de 14e van elke maand, want dat klopt niet. Als je regelmatig bent/was.
Want als je vanaf oktober bijvoorbeeld om de 4 weken telt dan komt je nooit elke maand op de 14e uit.
Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent (dat gun ik iedereen) maar ik zou me niet vasthouden aan de 14e van elke maand, want dat klopt niet. Als je regelmatig bent/was.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Als je het nidt vertrouw zou ik er zeker even een testje tegenaan gooien.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
]Pussycat schreef:Heb je ook de dagen bij gehouden? Dus hoelang elke cyclus precies duurde?
Dat is dan toch nog regelmatig?Alleen regelmatig om de 31 dagen. Ik ben altijd om de 33 dagen, iets langer als normaal, maar wel regelmatig.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Een maand heeft soms 30 soms 31 maar februari had 29 dagen scheelt toch.... Dus precies de 14e elke maand zou ook heel knap zijn toch? Ik bedoel dat ik me daar niet aan zou vasthouden en de dagen zou tellen.
Nu is ze de 18e vorige maand ongesteld geworden, dus dat ik al langer terug dan die 36 dagen, dus de kans dat ze zwanger is die is zeker aanwezig.
Nu is ze de 18e vorige maand ongesteld geworden, dus dat ik al langer terug dan die 36 dagen, dus de kans dat ze zwanger is die is zeker aanwezig.
Pussycat- Ratel
Inderdaad Pussycat, ik had ook al rekening gehouden met de korte februari maand.
Ik heb de dagen niet geteld, ook omdat ik er nog niet zo ontzettend mee bezig ben. Als ik zwanger zou zijn zou het super welkom zijn en zouden we heel blij zijn, maar ik ben er nog niet heel erg op gefocust ( dus cyclus exact bijhouden ).
Toevalling was het dus de eerste 4 maanden wel iedere maand of de 14de of de 15de ( zal dan wel toeval geweest zijn ).
Mn vriend komt zo thuis, dan ga ik even met de auto naar de stad.
Ik heb de dagen niet geteld, ook omdat ik er nog niet zo ontzettend mee bezig ben. Als ik zwanger zou zijn zou het super welkom zijn en zouden we heel blij zijn, maar ik ben er nog niet heel erg op gefocust ( dus cyclus exact bijhouden ).
Toevalling was het dus de eerste 4 maanden wel iedere maand of de 14de of de 15de ( zal dan wel toeval geweest zijn ).
Mn vriend komt zo thuis, dan ga ik even met de auto naar de stad.
baboeska- Fluisteraar
Het voordeel van het bijhouden van je cyclus is natuurlijk wel dat je weet hoelang je zwanger bent mocht je dat zijn. En je weet wanneer je ongesteld wordt. Maar goed dat telt natuurlijk ook alleen als je regelmatig bent
En jij bent redelijk regelmatig dus jij weet sowieso wel dat jij geen 8 weken zwanger kan zijn bijvoorbeeld.
En feit blijft dat dit je langste cylus tot nu toe is dus... ik hoop voor je zwanger bent hoor.
Wel spannend ben benieuwd wat je test vanmiddag.
En jij bent redelijk regelmatig dus jij weet sowieso wel dat jij geen 8 weken zwanger kan zijn bijvoorbeeld.
En feit blijft dat dit je langste cylus tot nu toe is dus... ik hoop voor je zwanger bent hoor.
Wel spannend ben benieuwd wat je test vanmiddag.
Pussycat- Ratel
Ik zeg, testen!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik ben ook benieuwd of je al getest hebt...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik ook! Lijkt me van wel, vertel vertel
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ze houdt het wel spannend
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Herkenbaar! Ik testte ook als ik overtijd was en dan was de test negatief. Tot dat de keer kwam dat ik dacht dat ik toch niet zwanger was en een test deed. Positief. Het bruinverlies zou dus ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. Spannend!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Idd, ben benieuwd.Star007 schreef:Ze houdt het wel spannend
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
helaas helaas...geen positieve test. Hoewel ik al wel zo'n voorgevoel had dat ik niet zwanger zou zijn is het toch wel een beetje een teleurstelling.
Nu hopen dat ik snel ongesteld wordt en dat mn cyclus toch een beetje regelmatig blijft.
Nu hopen dat ik snel ongesteld wordt en dat mn cyclus toch een beetje regelmatig blijft.
baboeska- Fluisteraar
He jammer. Hopelijk word je dan nu snel ongesteld!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik had ook altijd een regelmatige cyclus. Toen ik overtijd was heb ik negatief getest, na 2 dagen nog steeds negatief. Pas na 11 dagen teste ik positief. Dus wie weet eventjes wachten nog!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is inderdaad balen! Hopelijk komende maand meer geluk.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» onregelmatige cyclus
» onregelmatige cyclus na zwangerschap
» Onregelmatige cyclus en zwanger worden
» Samen testen of alleen testen?
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» onregelmatige cyclus na zwangerschap
» Onregelmatige cyclus en zwanger worden
» Samen testen of alleen testen?
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: