Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?

+7
Angela_1986
mzcharlotte
Sweety
Zwerver
Beachgirl
girli
RYW
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?

Bericht  Tinus vr 30 maa 2012 - 7:08

Situaties die ik achteraf gezien anders/beter had moeten aanpakken, voor mijn gevoel dan. Ik ben een beetje een perfectionist, en vooral op het werk heb ik daar wel last van.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:18



Ik heb een beetje hetzelfde als Maura, er is een persoon die ik maar niet los kan laten, terwijl ik dat wel graag zou willen. Het word ook gewoon heel erg tijd, het is nu al te lang geleden om steeds door mijn gevoel herinnerd te worden aan toen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?

Bericht  loura vr 30 maa 2012 - 10:18

Ik heb dus echt een geheugen als een vergiet... Ik vergeet dingen gewoon. Als er iets kleins voorgevallen is dan kan ik daar nog een dag mee bezig zijn maar daarna is het ook wel klaar. Als er wel echt iets vervelends gebeurd is dan vind ik het wel lastig om los te laten. Ruzies ofzo daar hou ik niet zo van.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?

Bericht  Kaboutertje vr 30 maa 2012 - 12:07

Op dit moment is het mijn ex.. Het is eind oktober uitgegaan en soms mis ik hem nog steeds. Als ik eenzelfde auto zie rijden denk ik aan hem. Bij bepaalde liedjes denk ik aan hem. Ik kijk op zijn facebook ook al zijn wij geen vriendjes en is alles afgeschermd. Ik weet niet zo goed waarom ik het (nog) niet los kan laten... Misschien omdat het uit het niets kwam en daardoor rauw op mijn dak viel, ik weet niet.

Ik wil graag verder.. Elke keer als ik weer in contact kom met een jongen denk ik weer aan hem en ga hem vergelijken. Daardoor loop het op niets uit. Want voor nu kan nog niemand aan hem tippen.. Rolling Eyes
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?  - Pagina 2 Empty Re: Zijn er dingen die jij niet los kunt laten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum