Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

3 plaatsers

Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 2:23

Ik moest de vorige keer 2 foto's maken hele rare met allerlei rare draaiende dingen om mij heen.


Bij 1 foto zei ik nou die heb ik pas nog laten maken dus uiteindelijk maar eentje gemaakt.

Nu zag ik op de nota die rechtstreeks aan mijn zorgverzekering is gestuurd dat ze zie foto wel berekend hebben.

2 keer een andere foto hebben ze berekend, terwijl er maar 1 gemaakt is.

En 2 keer het beoordelen van zon foto die dus al 1,5 geleden is gemaakt.
maar dat opnieuw beoordelen zou ik dan nog begrijpen.

Zouden jullie hier iets van zeggen? gaat namelijk wel van mijn eigen risico af tenslotte .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 2:29

pleister+ schreef:

Zouden jullie hier iets van zeggen? gaat namelijk wel van mijn eigen risico af tenslotte .

Bij mij niet hoor.. Gelukkig maar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 2:58

Bij mij wel.

Mag 1000 euro aan de tandarts besteden en dit gaat er dan vanaf.

Gr

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:03

Ik zou er wel iets van zeggen..
Gelukkig ben ik eigenlijk nooit veel geld kwijt aan de tandarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Sweety di 22 feb 2011 - 3:11

Bellen met je verzekeraar en met je tandarts.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:44

Bellen inderdaad met je zorgverzekeraar!

Mijn opticien had contactlenzen gedeclareerd terwijl ik die dingen helemaal niet draag!
Was ook nog eens gefactureerd een dag of 3 na mijn bevalling terwijl ik toen nog niet kon lopen :P

Is keurig afgehandeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:47

Bij mij is het nu ook keurig afgehandeld :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Cow di 22 feb 2011 - 5:56

pleister+ schreef:Bij mij is het nu ook keurig afgehandeld :-)
Vertel vertel...
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 5:59

In mijn woonplaats was er vorig jaar een tandarts die heel veel dingen onterecht gerekend heeft. Hij zat in hetzelfde gebouw als mijn tandarts en is toen het uit kwam meteen op non-actief gezet.

Als je vermoedens hebt dat jouw tandarts dit ook doet zou ik dit eerst eens met hem bespreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 6:06

pleister+ schreef:Bij mij wel.

Mag 1000 euro aan de tandarts besteden en dit gaat er dan vanaf.

Gr
Dat is iets anders dan je eigen risico Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Guus di 22 feb 2011 - 19:30

Ik vind het eigenlijk een beetje ver gaan om maar meteen van fraude uit te gaan,

Wie weet had hij die twee foto's wel genoteerd voordat jij vertelde dat er een niet hoefde, is hij dat vergeten aan te passen en heeft de assistente het vervolgens afgehandeld (ik roep maar wat)

Ik zou eerst de tandarts bellen, daarna pas de verzekering
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn. Empty Re: tandarts declareerd dingen die niet gebeurd zijn.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum