Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

luisteren naar je gevoel

+8
Ezzer
*Troela*
kwak
Tiara
Muppetje
Lejow
Pandora
maiadebij
12 plaatsers

Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty luisteren naar je gevoel

Bericht  maiadebij wo 28 maa 2012 - 7:15

Wat ben ik blij dat ik dat vandaag gedaan heb...

mijn moeder paste vandaag op en ik was naar mijn werk. Op 10:00 belde ze dat J.ennah gevallen was, achterover van de rugleuning van de bank. Ze gaf wel aan een zere arm te hebben, maar was ook moe dus we spraken af dat mijn moeder zou kijken of ze wilde slapen en dat wilde ze dus ik dacht dat het wel mee zou vallen. Toen ze wakker werd nam ik mijn pauze en ging zoals altijd naar huis om haar te voeden. Ze was wat minder blij als anders, maar gebruikte haar arm wel en huilde verder niet.

Na het voeden wilde ze gaan staan door zich af te zetten met haar handen en begon toen te huilen. Ook als ik aan haar arm zat tijdens het voeden stopte ze even met drinken en vertrok haar gezicht iets. Dus ik belde mijn man voor de auto en we zijn direct naar de eerste hulp gereden. Onze HA is altijd heel makkelijk, als ze haar arm gebruikt en blij is dan worden we weer naar huis gestuurd kon ik zo inschatten. Op SEH werden er foto's gemaakt van haar onderarm en moesten we even wachten tot de arts deze bekeken had.

Ondertussen stond J.ennah alweer te kleuren met haar zere arm en huilde helemaal niet. Dus voor ons was het dubbel schrikken toen de arts kwam vertellen dat zowel haar ellepijp en spaakbeen een breuk hebben... arm klein meisje... 1,5 jaar en haar arm tot haar schouder in het gips.

Ik ben dus zo blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd, niemand die haar niet kent had verwacht dat het dubbel gebroken zou zijn. Ze heeft echt een hele hoge pijngrens en liep thuis zelfs nog met een lege wasmand te sjouwen!

Ze ligt nu lekker te slapen, volgende week moeten we terug komen. Maar goh zeg... wat zijn we geschrokken...

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 7:19

Wauw, best heftig en inderdaad goed dat jullie naar je gevoel hebben geluisterd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 7:20

Arme schat. En wat goed dat jij je gevoel gevolgd hebt, en het hebt laten onderzoeken. Dikke knuffel voor jouw meisje!

luisteren naar je gevoel Beterschap

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Pandora wo 28 maa 2012 - 7:20

Jeetje... wat een verhaal zeg, arme J.ennah.... luisteren naar je gevoel 699888
Goed dat je inderdaad naar je gevoel heb geluisterd, je moet er niet aan denken wat er met het armpje gebeurt als deze niet in het gips zou gezet worden....

Verwen je meisje maar goed en geef haar een dikke knuffel!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Lejow wo 28 maa 2012 - 7:23

He bah! Arm meisje... Sterkte!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  maiadebij wo 28 maa 2012 - 7:23

knuffelen doen we inderdaad de hele dag!! Morgen blijft mijn man thuis en is mijn moeder er ook, dus zal ze aan aandacht ook niets te kort komen Cool het meest verdrietig was ze vandaag om dat gips om haar arm. Elke keer als ze ernaar keek zei ze "oh neeeee..." echt ervan balen dat het er nóg zat.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Muppetje wo 28 maa 2012 - 7:24

Jeetje wat heftig. Inderdaad goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Arm meisje, beterschap

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 7:24

hopelijk is ze snel een beetje gewend aan het gips en heeft ze er niet teveel pijn aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Tiara wo 28 maa 2012 - 7:25

Ah wat sneu arm meisje, hoelang moet het gips er om blijven?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  kwak wo 28 maa 2012 - 7:39

sneu voor zn klein meisje!
"gelukkig" heelt zoiets bij kleintjes vrij makkelijk en snel.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  maiadebij wo 28 maa 2012 - 7:51

Toen we thuis kwamen wilde ze alweer de speeltuin in, begon met de bal te spelen, viel een keer, stond weer op. Ze heeft helemaal niet meer gehuild, alleen even als ze iets niet kon door het gips. Het gips gaat er volgende week af en dan komt er lichter gips omheen, dus hopelijk heeft ze daar minder last van. Ze ging gelukkig ook makkelijk slapen en kon op haar buik draaien, want ze slaapt altijd op haar buik.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  *Troela* wo 28 maa 2012 - 8:25

Gelukkig passen kindjes zich vaak makkelijk aan!

Maar wat goed dat je toch bent gegaan, terwijl ze dus haar arm gewoon gebruikte. Beterschap voor je meisje!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Ezzer wo 28 maa 2012 - 8:29

Ach arm meiske! Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Maar heel goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd!
Zo te lezen hebben jullie een bikkel in huis! Wat knap zeg dat ze zo weinig heeft gehuild!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Liadan wo 28 maa 2012 - 8:31

Inderdaad goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt! En wat is J. toch een stoere meid! Fijn dat ze er niet veel last van lijkt te hebben, hopelijk is ze snel van het gips af.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Filoria wo 28 maa 2012 - 8:34

Heel heel heel veel beterschap voor je dochter Maia! En wat goed inderdaad dat je naar je gevoel hebt geluisterd en aan de bel hebt getrokken.

Fijn ook dat ze nog wel kan slapen. Wat een stoere meid is het zeg.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  maiadebij wo 28 maa 2012 - 8:35

ja ze is echt een bikkel. Ook als ze valt en wij denken van "aaai dat gaat pijn doen" dan staat ze weer op zegt "Oeeehhh Bijnaaaa" en gaat weer door. Maar daardoor zou je je er snel op verkijken bij zoiets. Daarom ben ik niet naar de huisarts gegaan, die had ons zeker niet doorverwezen. Gelukkig hielpen ze ons op de SEH echt goed, alles werd nakeken omdat mijn moeder niet zag hoe ze viel.

Wat ik ook verbazend vind is dat ze me aan kon wijzen dat haar arm pijn deed. Als ik vroeg waar ze pijn had wees ze haar arm aan en zei "pijn". Vaak is dat voor kinderen nog best lastig. Die voelen zich niet fijn, maar het benoemen is nog best lastig volgens mij.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Monnie wo 28 maa 2012 - 8:35

Ah wat sneu voor haar zeg en wat schrikken! Beterschap voor je meisje, hopelijk geneest het snel!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Filoria wo 28 maa 2012 - 8:38

Hé zo te horen is ze best snel met praten. Je zoon was daar juist vrij traag mee toch? Wat grappig dat ze zo van elkaar verschillen wat dat betreft.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  maiadebij wo 28 maa 2012 - 8:41

ja dat klopt! Ze zegt al 3-woord zinnen en kent zo'n 100 woorden! Ze begon al bij 8 maanden, ik kon het eerst niet eens geloven Laughing N.adeem was inderdaad 20 maanden toen hij papa en mama zei en tot 2,5/3 jaar zat er weinig schot in, nu praat hij eindelijk flink wat!

Wat ik wel grappig vind, als ze mijn zonnebril geeft zegt ze "mama bjil (bril) in op aan" Laughing

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  meisjesmama wo 28 maa 2012 - 8:41

Ik had dat 4 weken terug hetzelfde de oudste had een rare val op de trampoline gemaakt. Mijn gevoel was dat het ook niet goed zat en dat bleek wel want ze zat met haar hele been in het gips.
Was je in H?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  maiadebij wo 28 maa 2012 - 8:45

meisjesmama schreef:Ik had dat 4 weken terug hetzelfde de oudste had een rare val op de trampoline gemaakt. Mijn gevoel was dat het ook niet goed zat en dat bleek wel want ze zat met haar hele been in het gips.
Was je in H?

Ahh jeetje wat sneu! Met een been zijn ze meteen zo in-mobiel. Ja we waren in H, jij ook?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  meisjesmama wo 28 maa 2012 - 8:50

maiadebij schreef:
meisjesmama schreef:Ik had dat 4 weken terug hetzelfde de oudste had een rare val op de trampoline gemaakt. Mijn gevoel was dat het ook niet goed zat en dat bleek wel want ze zat met haar hele been in het gips.
Was je in H?

Ahh jeetje wat sneu! Met een been zijn ze meteen zo in-mobiel. Ja we waren in H, jij ook?

ja ze zat ook in een rolstoel dat was makkelijker want ze mocht er niet op lopen en het herstel gaat ook niets zoals ik had gehoopt ze zit met lange dagen op school met buitenspel in de rolstoel nu 4 weken verder.
Wij waren ook in H. werd toen alleen eerst nog naar huis gestuurd en de dag erna opgebeld dat het toch gebroken was.
Heel veel succes ik hoop dat het snel hersteld!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  maiadebij wo 28 maa 2012 - 8:54

ah wat vervelend voor haar... en nu ook nog met dat mooie weer Sad Wat gek dat ze je eerst weer naar huis stuurde!? Hopelijk geneesd het bij haar ook snel. Moest het bij haar gezet worden? Bij J.ennah stonden de botten nog recht op elkaar (waren twijgbreuken zei ze) dus het stond al goed gelukkig.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Filoria wo 28 maa 2012 - 8:55

maiadebij schreef:Wat ik wel grappig vind, als ze mijn zonnebril geeft zegt ze "mama bjil (bril) in op aan" Laughing
In op aan? Hahaha Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  meisjesmama wo 28 maa 2012 - 8:58

maiadebij schreef:ah wat vervelend voor haar... en nu ook nog met dat mooie weer Sad Wat gek dat ze je eerst weer naar huis stuurde!? Hopelijk geneesd het bij haar ook snel. Moest het bij haar gezet worden? Bij J.ennah stonden de botten nog recht op elkaar (waren twijgbreuken zei ze) dus het stond al goed gelukkig.

ja is lastig hoor ze mag niet rennen, springen en fietsen. 4 april moeten we weer op controle komen. het was bij haar ook een twijgbreuk daarom konden ze het niet goed zien zeiden ze later.?.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luisteren naar je gevoel Empty Re: luisteren naar je gevoel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum