DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Hahaha, kleine jongens worden groot.
Ik heb zin om naar de Action straks!
Ik heb zin om naar de Action straks!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat ga je doen bij de Action? Ik wilde er ook nog even kijken, maar N had geen zin meer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ze hebben er hele mooie lantaarns! Die zag ik maandag bij een vrouw die voor me in de rij stond, maar ik had m`n handen al vol en een beetje haast, dus geen tijd genomen om ze te bekijken en te kopen, dus dat wil ik nu even doen.
En ik wil een mand of bak kopen om m`n vriend z`n cadeautjes in te geven. Of 2 plantenbakken ofzo waar ik de cadeautjes in doe, dat hij die ook cadeau krijgt. Even iets leuks voor de presentatie
En ik wil een mand of bak kopen om m`n vriend z`n cadeautjes in te geven. Of 2 plantenbakken ofzo waar ik de cadeautjes in doe, dat hij die ook cadeau krijgt. Even iets leuks voor de presentatie
Rush- Lady Post-a-lot
Oeh leukleukleuk ^^
Ik ben ook zooo benieuwd wat mijn vriend van zijn cadeautje vind. Moet hem alleen nog even inpakken.
Ik ben ook zooo benieuwd wat mijn vriend van zijn cadeautje vind. Moet hem alleen nog even inpakken.
Wat heb je voor hem gekocht dan?
Ik heb enorm veel cadeautjes voor m`n vriend. Heb zo`n zin om ze te geven allemaal, haha!
Ik heb enorm veel cadeautjes voor m`n vriend. Heb zo`n zin om ze te geven allemaal, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
is voor z`n verjaardag toch? Wanneer issie jarig?
Ow ik ben ook blij, heb 4 kaartjes gekregen voor de Nijntje musical eerst wou ie me vanavond naar een of andere musical sturen over zwangere vrouwen maar ik kon vanavond niet dus zei als ik dat nou eerder had geweten ... Toen zei ie ja ik heb ook nog 4 kaarten voor een Nijntje musical. Misschien leuk om met je neefje heen te gaan. Dus ik ja dat is leuk
Ow ik ben ook blij, heb 4 kaartjes gekregen voor de Nijntje musical eerst wou ie me vanavond naar een of andere musical sturen over zwangere vrouwen maar ik kon vanavond niet dus zei als ik dat nou eerder had geweten ... Toen zei ie ja ik heb ook nog 4 kaarten voor een Nijntje musical. Misschien leuk om met je neefje heen te gaan. Dus ik ja dat is leuk
Gast- Gast
Een grijze boxer met die roze monster Muppet er op
Hoeveel cadeautjes heb je gekocht?
Hoeveel cadeautjes heb je gekocht?
Gewoon voor de grap, hij noemt mij heel vaak Muppet
Ja, hij is maandag jarig!Lily schreef:is voor z`n verjaardag toch? Wanneer issie jarig?
Ik heb, 2 mokken die hij graag wilde, een wok, mooi grijs vest, scary movie 1,2,3,4 op blu-ray (als het op tijd is), een aansteker van Mercedes, horloge met in de klok de velg van zijn favoriete auto, geurtje, messenslijper.
Volgens mij was dat het wel, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Wow wat veel, dan is het inderdaad leuk om het allemaal in een grote mand te doen
Ja, alleen dan is inpakken weer niet leuk. En cadeautjes uitpakken is wel weer leuk! OhhhhhhhhVeryCherry schreef:Wow wat veel, dan is het inderdaad leuk om het allemaal in een grote mand te doen
Rush- Lady Post-a-lot
Vind je dat echt zo erg? Ik hou echt van cadeautjes inpakken
ow ik vind het op als: als alles in 1 grote mand zit en die is ingepakt met folie dat dat niet leuk ingepakt is dat ie dan meteen ziet wat het is. maar nu weet ik het ook niet meer
Gast- Gast
Klopt!Lily schreef:ow ik vind het op als: als alles in 1 grote mand zit en die is ingepakt met folie dat dat niet leuk ingepakt is dat ie dan meteen ziet wat het is. maar nu weet ik het ook niet meer
Als je het direct ziet is het niet leuk, maar als je een mand hebt met ingepakte cadeautjes is het effect van 'de mand' weg!
Rush- Lady Post-a-lot
en als je een bak pakt, de cadeautjes inpakt en die eronder ingooid (wel goed inpakken) en daarboven op een plant zet ofzo?
Gast- Gast
Ja, ik moet in de Action even speuren naar mogelijke opties haha. Misschien komt er dan ook wel ineens een idee boven!
Rush- Lady Post-a-lot
of je maakt een schatkaart plattegrond van jullie woning en kruisjes waar iets verstopt is.
Owjee nu ga ik los hoor met ideeën haha
Gast- Gast
Hahahahaha. Dat is wel een leuk idee .Lily schreef:of je maakt een schatkaart plattegrond van jullie woning en kruisjes waar iets verstopt is.
Heb je nog meer?
Laatst aangepast door Rush op wo 4 apr 2012 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, ik moet in de Action even speuren naar mogelijke opties haha. Misschien komt er dan ook wel ineens een idee boven!
En de broeken!!
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: