DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
JA! Die was ik nog vergeten, maar daarvoor ga ik ook! En de lantaarns, en boxertjes!Reva schreef:Rush schreef:Ja, ik moet in de Action even speuren naar mogelijke opties haha. Misschien komt er dan ook wel ineens een idee boven!
En de broeken!!
En
en..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik kan de cadeautjes wel ingepakt neerleggen op de plaats waar ze horen.
Wok in de keuken, sleutelhanger aan het rekje, DVD's in de DVD kast en 1 bij de TV ofzo. Trui in de kledingkast
Wok in de keuken, sleutelhanger aan het rekje, DVD's in de DVD kast en 1 bij de TV ofzo. Trui in de kledingkast
Rush- Lady Post-a-lot
En dan een omschrijving erbij van het is... en je gebruik het daarvoor..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha. Ja inderdaadJordana schreef:En dan een omschrijving erbij van het is... en je gebruik het daarvoor..
Rush- Lady Post-a-lot
Welke kleuren dan?Reva schreef:Poep, ik heb spijt dat ik alleen blauw heb meegenomen. Ze hadden vijf kleuren.
Gast- Gast
Rush schreef:Hahaha. Ja inderdaadJordana schreef:En dan een omschrijving erbij van het is... en je gebruik het daarvoor..
En dan de meeste makkelijkste of moeilijkste bedenken.
Voor de wok, Het staat in de kast, Je gebruikt het elke dag en het ligt fijn in je hand (of iets)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ik moet er nog even over nadenken
Rush- Lady Post-a-lot
Ik moet nog boodschappen doen, maar ik heb geen zin
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zelda schreef:Welke kleuren dan?Reva schreef:Poep, ik heb spijt dat ik alleen blauw heb meegenomen. Ze hadden vijf kleuren.
Zes zelfs!
Van model met 1 gewone knoop en zoom met stiksel grijs, zand en powder pink, van model met twee metalen knopen en mooiere zoom navy, sand en off white.
Gast- Gast
Spaar ze allemaal haha!Reva schreef:Zelda schreef:Welke kleuren dan?Reva schreef:Poep, ik heb spijt dat ik alleen blauw heb meegenomen. Ze hadden vijf kleuren.
Zes zelfs!
Van model met 1 gewone knoop en zoom met stiksel grijs, zand en powder pink, van model met twee metalen knopen en mooiere zoom navy, sand en off white.
Rush- Lady Post-a-lot
Sand en aanverwante kleuren staan me gelukkig niet. Dan voel ik me net Arie op safari.
Gast- Gast
Navy en grijs ga ik zoeken! Off white en powder pink klinkt ook wel goed.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb Navy al vast gehad maandag, maar 42 leek zo groot en toen heb ik niet de moeite genomen om verder te zoeken omdat ik bang ben dat een chino me niet staat.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben ook nog in dubio over het model, maar zit wel heel lekker. Alleen weet ik niet of ik mijn buik erin of erover moet laten hangen
Gast- Gast
Hahahahaha, dat probleem krijg ik ook denk ik.Reva schreef:Ik ben ook nog in dubio over het model, maar zit wel heel lekker. Alleen weet ik niet of ik mijn buik erin of erover moet laten hangen
Krijg je er niet enorme heupen door?
Rush- Lady Post-a-lot
Haha Reva
Ik wil ook een paar van die broeken hebben, ben alleen bang dat het van zulke slechte kwaliteit is dat je na een paar keer dragen het gevoel hebt alsof je een enorme luier aan hebt ofzo.
Ik wil ook een paar van die broeken hebben, ben alleen bang dat het van zulke slechte kwaliteit is dat je na een paar keer dragen het gevoel hebt alsof je een enorme luier aan hebt ofzo.
Gast- Gast
zo ik ben er weer, en ja ik heb ook niet al te goede ervaringen met action kleding.
Gast- Gast
Ja, lach maar Ik heb het echt allebei geprobeerd
Ik vind het model met twee knopen echt mooi en mooi voelen, de ander iets minder. Volgend seizoen draag ik het toch niet meer, mocht hij dan niet meer leven.
Ik vind het model met twee knopen echt mooi en mooi voelen, de ander iets minder. Volgend seizoen draag ik het toch niet meer, mocht hij dan niet meer leven.
Gast- Gast
Heb je 'n foto van die broeken Reva? Ik race vrijdag even naar de Action denk ik...
Gast- Gast
ga naar sbs6.nl/drukteindedierentuin en vul de vraag en en je gegevens en wie weet win jij een dagje dierentuin met een kijkje achter de schermen.. dacht deel de tip ff (heb natuurlijk ook meegedaan:P)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40