DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
+1, je bent dan gewoon wat verder zwanger en hij zal je toch wel moeten helpen, je kan dan niet eenmaal alles meer.VeryCherry schreef:Maar het geeft toch niet als J alles moet verzorgen op je verjaardag? Mijn vriend moest dat ook met mijn verjaardag. Ik kon niet eens zelf wat te drinken pakken.
Gast- Gast
klopt nou ik denk dat ik het gewoon in `t weekend van 12-13 mei doe. Dan kan ik zelf ook nog wat meer. En dan in juni (als het gaat) naar m`n zusje in barcelona toe. En dan kunnen we daarna de drukte in van de bloemencorso
Gast- Gast
Ik moet bekennen dat ik het ook vreselijk vond hoor, vooral omdat het niet ging zoals ik had gepland. Wilde van alles zelf bakken en slingers en ballonnen ophangen en zo. Maar het was gewoon niet anders, ik heb echt een topverjaardag gehad
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
het komt wel goed Bij vrienden is het meestal toch zelfbediening en alleen met familie zal het dan meer werk zijn mja. Ach het scheelt nu een maand dus dan komt het vast wel goed. Hoop wel dat het goed weer is.
edit f*ck, m`n vriend heeft dan allemaal koopzondag en koopavonden zul je zien dat ie dan net dat weekend veel moet werken haha.
edit f*ck, m`n vriend heeft dan allemaal koopzondag en koopavonden zul je zien dat ie dan net dat weekend veel moet werken haha.
Gast- Gast
Nou ja, dan moet je familie zich zelf maar bedienen, simpel toch Of misschien werpt je moeder of een zus of broer (heb je die?) zich wel op als instant hulp. Zou ik me niet te druk om maken hoor.
Gast- Gast
Zal ik mijn haar nog snel verven voor zondag? Heb het 4 weken terug voor het laatst geverfd.
Bijna twee centimeter en het rood is niet meer zo fel
Bruce: leuk hoor
VC: als jij denkt doen... dan doen!
Vanmorgen fysio geweest, vandaag een beetje aanrommelen in huis en vanmiddag even naar postkantoor en een boodschapje doen.
en zo lekker lunchen, ciabatta, pesto, mozzarella, tomaat jummie!
VC: als jij denkt doen... dan doen!
Vanmorgen fysio geweest, vandaag een beetje aanrommelen in huis en vanmiddag even naar postkantoor en een boodschapje doen.
en zo lekker lunchen, ciabatta, pesto, mozzarella, tomaat jummie!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hello!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Bruce schreef:ERin
Bruce!!
Mooie haard trouwens!
Erin- Ratel
Thanks! We hebben 'm nu aan Eens kijken of ie het een beetje warm kan krijgen hier.
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Leuk uitzicht ook trouwens!
Met mij gaat het ok. Ben een beetje onrustig dus ik denk dat ik zo maar even de stad in ga.
Hoe gaat het met jou/jullie?
Wat is een leuk cadeautje voor een vrijgezellen vrouw tussen de 45 en 50 jaar (behalve een mooie man ). Ik heb de laatste tijd steeds meer moeite met leuke dingen verzinnen. Ze is iemand die van borrelen houdt en reizen houdt!
Met mij gaat het ok. Ben een beetje onrustig dus ik denk dat ik zo maar even de stad in ga.
Wat is een leuk cadeautje voor een vrijgezellen vrouw tussen de 45 en 50 jaar (behalve een mooie man ). Ik heb de laatste tijd steeds meer moeite met leuke dingen verzinnen. Ze is iemand die van borrelen houdt en reizen houdt!
Erin- Ratel
Kun je bij de AH counter ook postzegels kopen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha dat uitzicht lijkt mooier dan het is hoor. We kijken gewoon op andere huizen uit met daarachter bomen, alleen op de foto zie je bijna alleen de bomen.Erin schreef:Leuk uitzicht ook trouwens!
Vervelend dat je je onrustig voelt. Misschien helpt wat afleiding in de stad inderdaad wel
Misschien kun je een bon voor een high wine o.i.d. geven die ze een keer met een vriendin kan inlossen? Ik vind cadeautjes ook altijd moeilijk...
Gast- Gast
Als het goed is welExpressoB schreef:Kun je bij de AH counter ook postzegels kopen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hey meiden, ik ben er weer ^^
En ik ben goed geslaagd Heb zelfs wat voor mezelf gekocht ^^
En ik ben goed geslaagd Heb zelfs wat voor mezelf gekocht ^^
Een suuuuperleuk spijkerrokje Hij is lichtgrijs ^^
Oh ja, en ook nog een cadeautje voor mijn vriend en een nieuwe broek, nieuwe shirtjes en boxers voor N
Oh ja, en ook nog een cadeautje voor mijn vriend en een nieuwe broek, nieuwe shirtjes en boxers voor N
VeryCherry schreef:Een suuuuperleuk spijkerrokje Hij is lichtgrijs ^^
Gast- Gast
Ik schrok trouwens echt van de maat broeken die hij nu al nodig heeft. Die dingen lijken echt huge als hij ze niet aan heeft.
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: