Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@shy: ja, als ik de foto's heb zal ik ze plaatsen. Denk dat het nog wel even duurt, krijg eerst miniatuurtjes via de mail en dan nog weer bestellen. Maar voor de bevalling moet wel lukken, haha. Volgens mij heb ik die speeldoosjes ook wel eens bij prenatal gezien.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
ik zie er 1 staan op de website:
Monnie- Prater
Voor de bevalling moet inderdaad wel lukken, zou wel leuk zijn. Ik kreeg ook miniatuurtjes, wilde ook een paar uploaden op mijn album maar die waren te kleinMonnie schreef:@shy: ja, als ik de foto's heb zal ik ze plaatsen. Denk dat het nog wel even duurt, krijg eerst miniatuurtjes via de mail en dan nog weer bestellen. Maar voor de bevalling moet wel lukken, haha. Volgens mij heb ik die speeldoosjes ook wel eens bij prenatal gezien.
Dank je wel, 27 alweer haha.
Oh cool binnenkort even kijken bij prenatal als het niks is neem ik alsnog Nijntje mee
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shy, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Happy, fijn dat jij je ook goed voelt. Ja ik heb ook wel Wat kleine dingen hoor, rugpijn in de avond en wat steken soms maar dat is het. Ik vind dat jij anders ook best vlot gaat nu hoor met je ticker
Ccc, lekker toch even een zondag niks doen en lekker luieren
Monnie, Lekker aan het genieten van je verlof?
Vanmorgen een groeiecho gehad en de kleine meid loopt precies op schema, de hoofdje een paar dagen achter maar allemaal goed. Ze weegt ongeveer 1200 gram nu
Happy, fijn dat jij je ook goed voelt. Ja ik heb ook wel Wat kleine dingen hoor, rugpijn in de avond en wat steken soms maar dat is het. Ik vind dat jij anders ook best vlot gaat nu hoor met je ticker
Ccc, lekker toch even een zondag niks doen en lekker luieren
Monnie, Lekker aan het genieten van je verlof?
Vanmorgen een groeiecho gehad en de kleine meid loopt precies op schema, de hoofdje een paar dagen achter maar allemaal goed. Ze weegt ongeveer 1200 gram nu
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Haaa, ik lees hier steeds mee! Ik wil ook terug bezwangerd worden!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Dank je puggle
Shy- Kletskop
Fijn Puggle dat jullie meisje het goed groeit!
He brr, toen wij op zoek waren naar een naam snuffelde ik wel eens op b.abyb.ytes, daar is nu iemand bevallen van een meisje waarvan haar organen niet op de juiste plek zaten, ze is nu overleden . Dan word je weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het niet vanzelfsprekend is zon mensje in je buik, laat staan dat het gezond is.
Ik mag vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd
He brr, toen wij op zoek waren naar een naam snuffelde ik wel eens op b.abyb.ytes, daar is nu iemand bevallen van een meisje waarvan haar organen niet op de juiste plek zaten, ze is nu overleden . Dan word je weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het niet vanzelfsprekend is zon mensje in je buik, laat staan dat het gezond is.
Ik mag vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Puggle: fijn dat de groeiecho in orde is! 1200 gram al! Heb trouwens werkelijk geen idee wat onze baby weegt... maar wij krijgen ook geen echo's meer... dus ben benieuwd!
Happy: Oh jeetje, wat een naar verhaal he... Zo word je toch altijd even met je neus op de feiten gedrukt helaas.. Wat ontzettend naar en verdrietig ook voor die ouders zeg... Ben er even stil van. Succes bij de VK vanmiddag!
Shy: heb het even gemist denk ik! Maar nog van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad?
Ooooh ik heb op de webwinkel van Nijntje zitten kijken, had ik niet moeten doen... Zie veeeeel te veel leuke dingen!
Hebben jullie trouwens al geboorteslingers ed. in huis? Ik wilde dat dus even gaan bestellen/ halen maar mijn vriend stond me gek aan te kijken. Zat ook al te denken hoeveel beschuit met muisjes voor zijn werk gehaald moeten worden enzo... Ben gewoon goed georganiseerd (vind ik zelf :p).... maar goed, ik wacht dus nog wel even haha!
Happy: Oh jeetje, wat een naar verhaal he... Zo word je toch altijd even met je neus op de feiten gedrukt helaas.. Wat ontzettend naar en verdrietig ook voor die ouders zeg... Ben er even stil van. Succes bij de VK vanmiddag!
Shy: heb het even gemist denk ik! Maar nog van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad?
Ooooh ik heb op de webwinkel van Nijntje zitten kijken, had ik niet moeten doen... Zie veeeeel te veel leuke dingen!
Hebben jullie trouwens al geboorteslingers ed. in huis? Ik wilde dat dus even gaan bestellen/ halen maar mijn vriend stond me gek aan te kijken. Zat ook al te denken hoeveel beschuit met muisjes voor zijn werk gehaald moeten worden enzo... Ben gewoon goed georganiseerd (vind ik zelf :p).... maar goed, ik wacht dus nog wel even haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ccc: ja ik was zondag jarig! Zaterdag visite gehad, hele leuke dag gehad. Was alleen zo moe! Was echt opgelucht toen iedereen de deur uit was haha.
Ohja alleen mijn zus was er niet, terwijl ze toch echt wel weet wanneer ik jarig ben, dus was weer behoorlijk teleurgesteld, ze had wat belangrijkers (haar vriendje)
Heb je het speeldoosje van Nijntje ook gezien? Lief he?
Dilemma:
Krijg net een mailtje van mijn schoonzus, vorig jaar is haar man overleden op vakantie. Ik ben uitgerekend op zijn verjaardag en ze wil ergens gaan lunchen met de hele familie, op zijn verjaardag dus.
Mooi idee natuurlijk, maar zit er nu al van te balen dat we daar waarschijnlijk niet bij gaan zijn. Al verwacht ik de reactie van mijn man al wel dat we daar wel bij gaan zijn haha.
Hoe meer die datum dichterbij komt, hoe enger het is om van huis te gaan.
Dit weekend gaan we ook weg, ook best spannend wat nou als ukkie denkt ik wil eruit? Vindt het geen fijn idee om dan niet thuis te zijn. Maar dit hadden we vorig jaar gepland, gaat ook maar om 1 nachtje.
Ohja alleen mijn zus was er niet, terwijl ze toch echt wel weet wanneer ik jarig ben, dus was weer behoorlijk teleurgesteld, ze had wat belangrijkers (haar vriendje)
Heb je het speeldoosje van Nijntje ook gezien? Lief he?
Dilemma:
Krijg net een mailtje van mijn schoonzus, vorig jaar is haar man overleden op vakantie. Ik ben uitgerekend op zijn verjaardag en ze wil ergens gaan lunchen met de hele familie, op zijn verjaardag dus.
Mooi idee natuurlijk, maar zit er nu al van te balen dat we daar waarschijnlijk niet bij gaan zijn. Al verwacht ik de reactie van mijn man al wel dat we daar wel bij gaan zijn haha.
Hoe meer die datum dichterbij komt, hoe enger het is om van huis te gaan.
Dit weekend gaan we ook weg, ook best spannend wat nou als ukkie denkt ik wil eruit? Vindt het geen fijn idee om dan niet thuis te zijn. Maar dit hadden we vorig jaar gepland, gaat ook maar om 1 nachtje.
Shy- Kletskop
@ Happy: erg he.. ik had het ook al gezien. Afschuwelijk.
@ Shygirl: ik zou een slag om de arm nemen. Aangeven dat je het op de dag zelf wel bekijkt of je er heen kunt of niet. Niets is vervelender dan het gevoel te hebben dat je je belofte moet nakomen terwijl je dat eigenlijk niet kunt. Voel je je goed en is er nog niets wat wijst op een naderende bevalling dan zou je evt kunnen overwegen om te gaan.
Hier nog niets, ben nu 39+1 en bloedchagrijnig. Slaap verschrikkelijk slecht. Baby is nog steeds enorm bewegelijk en dat doet gewoon pijn 's nachts, hij beukt op m'n blaas en schaambot. Ook kramp in m'n rib op de plek waar hij continu tegenaan trapt. De lol is er wat mij betreft wel wat vanaf.. bleh.
@ Shygirl: ik zou een slag om de arm nemen. Aangeven dat je het op de dag zelf wel bekijkt of je er heen kunt of niet. Niets is vervelender dan het gevoel te hebben dat je je belofte moet nakomen terwijl je dat eigenlijk niet kunt. Voel je je goed en is er nog niets wat wijst op een naderende bevalling dan zou je evt kunnen overwegen om te gaan.
Hier nog niets, ben nu 39+1 en bloedchagrijnig. Slaap verschrikkelijk slecht. Baby is nog steeds enorm bewegelijk en dat doet gewoon pijn 's nachts, hij beukt op m'n blaas en schaambot. Ook kramp in m'n rib op de plek waar hij continu tegenaan trapt. De lol is er wat mij betreft wel wat vanaf.. bleh.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
@puggle: ik ben er nog niet aan gewend hoor dat ik verlof heb, denk nog
af en toe aan het werk. Zal na volgende week wel over zijn denk ik. Fijn
dat de groeiecho goed was!
@happy: bah, wat een naar verhaal. Maar niet teveel bij stil staan.
@ccc:
geboorteslingers en versiering regelen de buren en familie hier, dat
scheelt alweer. Ik snap je wel hoor, wat klaar is, is klaar toch. Het
begint me nu soms wel te benauwen, dan bedenk ik me wat ik allemaal nog
wil doen, bang dat ik tijd te kort heb, haha.
@shy: woont je
schoonzus dicht bij jullie in de buurt? Dan zou ik het gewoon dan
bekijken. Lekker nog even er tussenuit van het weekend! Van genieten! Ze
hebben daar vast ook een zh voor het geval dat
@urban: ik hoop voor je dat het dan niet lang meer duurt!
@all:
mijn zoontje is vandaag op het kdv dus ik heb lekker veel kunnen doen
vandaag. Hij moest wel heel erg huilen vanmorgen, dat was wat minder
fijn. Ik ben dus lekker aan de poets, wil alles nog even een grote beurt
geven voordat ik 37w ben. Ach ja, nesteldrang hè
af en toe aan het werk. Zal na volgende week wel over zijn denk ik. Fijn
dat de groeiecho goed was!
@happy: bah, wat een naar verhaal. Maar niet teveel bij stil staan.
@ccc:
geboorteslingers en versiering regelen de buren en familie hier, dat
scheelt alweer. Ik snap je wel hoor, wat klaar is, is klaar toch. Het
begint me nu soms wel te benauwen, dan bedenk ik me wat ik allemaal nog
wil doen, bang dat ik tijd te kort heb, haha.
@shy: woont je
schoonzus dicht bij jullie in de buurt? Dan zou ik het gewoon dan
bekijken. Lekker nog even er tussenuit van het weekend! Van genieten! Ze
hebben daar vast ook een zh voor het geval dat
@urban: ik hoop voor je dat het dan niet lang meer duurt!
@all:
mijn zoontje is vandaag op het kdv dus ik heb lekker veel kunnen doen
vandaag. Hij moest wel heel erg huilen vanmorgen, dat was wat minder
fijn. Ik ben dus lekker aan de poets, wil alles nog even een grote beurt
geven voordat ik 37w ben. Ach ja, nesteldrang hè
Monnie- Prater
Helaas was mijn bezoek bij de vk deze keer wat minder leuk. Mijn bloeddruk is veel te hoog, en dat in combinatie met hoofdpijn en sterretjes zien maakt dat ik per direct stoppen moet met werken en morgen verdere onderzoeken krijg in het ziekenhuis voor zwangerschapsvergiftiging. Afwachten..
Happy- Prater
Ey, dat is shit Happy! Tot wanneer was je van plan te blijven werken normaal gesproken?
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Deze week was mijn laatste echte drukke week maar had de komende 2 a 3 weken nog wel wat te doen.
Happy- Prater
Ahh Happy!! Succes!! Ik hoop echt dat het meevalt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Monnie: ja dat is zeker zo, denk dat ik de tas met babyspulletjes alvast meeneem dit weekend in de auto al is het gewoon maar een mezelf een beetje gerust te stellen.
Wat schoonzus betreft moeten we maar even kijken inderdaad, ik zit mezelf nu al gek te maken met wat als hij kan ook nog gewoon een week later komen.
Happy: dat is balen, hopen dat het meevalt!
Wat schoonzus betreft moeten we maar even kijken inderdaad, ik zit mezelf nu al gek te maken met wat als hij kan ook nog gewoon een week later komen.
Happy: dat is balen, hopen dat het meevalt!
Shy- Kletskop
Woont de familie ver weg shy? Ik zou ook echt geen uren meer in de auto zitten, maar als de afstand te overbruggen is en er nog geen tekenen zijn van een naderende bevalling zou ik wel gaan, maar dat ligt ook echt aan hoe ver het rijden is.
Happy- Prater
Happy, balen, sterkte meis
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Nee zo ver ook weer niet, ik heb het er vanavond even over met mijn vent en dan kijken we tegen die tijd wel.Happy schreef:Woont de familie ver weg shy? Ik zou ook echt geen uren meer in de auto zitten, maar als de afstand te overbruggen is en er nog geen tekenen zijn van een naderende bevalling zou ik wel gaan, maar dat ligt ook echt aan hoe ver het rijden is.
Shy- Kletskop
Happy, wat super rot hoeveel was je bloedruk?
Ccc, ik heb daar nog niet over gedacht eigelijk. Denk dat we gewoon slingers voor het raam hangen. En er komt een bord van een beschuit in de tuin met haar naam erop. Dat bord gaat rond in de familie dus daar kan ik weinig aan doen
Monnie, lekker aan de poets dus, ach heb je lekker een bezigheid.
Urban naked, wat balen zeg dat je het zo beu bent! Hopelijk komt je kleintje dan maar snel.
Ccc, ik heb daar nog niet over gedacht eigelijk. Denk dat we gewoon slingers voor het raam hangen. En er komt een bord van een beschuit in de tuin met haar naam erop. Dat bord gaat rond in de familie dus daar kan ik weinig aan doen
Monnie, lekker aan de poets dus, ach heb je lekker een bezigheid.
Urban naked, wat balen zeg dat je het zo beu bent! Hopelijk komt je kleintje dan maar snel.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Bloeddruk was 150/190, dat zegt mij echt helemaal niets, maar ze werd behoorlijk serieus
Happy- Prater
Happy schreef:Bloeddruk was 150/190, dat zegt mij echt helemaal niets, maar ze werd behoorlijk serieus
Wow das enorm hoog, maar was het niet 190/150? Volgens mij is je bovendruk altijd hoger
Muppetje- Ratel
Howww typfout, anders zat ik hier niet levend geloof ik 150/90
Happy- Prater
Happy schreef:Howww typfout, anders zat ik hier niet levend geloof ik 150/90
Das beter, maar inderdaad nog steeds veel te hoog. Ter vergelijking, mijne was laatst 120/70
Muppetje- Ratel
Even snel... moet zo weer naar yoga...
Happy wat balen zeg! Hoop dat alles meevalt!
Happy wat balen zeg! Hoop dat alles meevalt!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken