Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Puggle, vervelend die jeuk. Ik heb het ook heel erg, vooral mn borsten, die zien er ook echt niet uit.... Wat hier wel helpt is creme met menthol...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Puggle, vervelend die jeuk. Ik heb het ook heel erg, vooral mn borsten, die zien er ook echt niet uit.... Wat hier wel helpt is creme met menthol...
Bedankt voor de tip!
Ik heb het echt alleen op armen en benen. Heb het op mijn ook al open gekrabd helaas.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@happy: ja soms echt irritant hè, die hik. Bij twijfel altijd vk bellen hoor! Vooral met de klachten die je noemt: vocht, hoofdpijn, weinig beweging voelen. Hou jezelf maar goed in de gaten.
@misspiggy: lekker veel afleiding dus, dan gaan de dagen ook zo voorbij. Jij bent nu 1 week verder dan mij toch? Die druk aan de onderkant is wel herkenbaar ja. Lange stukken lopen is ook niet prettig meer.
@puggle: naar welke film ben je geweest?
@ccc: hopelijk vannacht een betere nacht!
@arden: waar ben je? Toch aan het bevallen?
@all: oh shy mis ik ook ja, zal daar ook wat aan het rommelen zijn? Hier is alles rustig, behalve dat ik heel veel harde buiken heb, ik hoef maar iets te doen en ik heb er weer 1. Maandag maar even aangeven bij de vk, maar volgens mij kan het geen kwaad.
@misspiggy: lekker veel afleiding dus, dan gaan de dagen ook zo voorbij. Jij bent nu 1 week verder dan mij toch? Die druk aan de onderkant is wel herkenbaar ja. Lange stukken lopen is ook niet prettig meer.
@puggle: naar welke film ben je geweest?
@ccc: hopelijk vannacht een betere nacht!
@arden: waar ben je? Toch aan het bevallen?
@all: oh shy mis ik ook ja, zal daar ook wat aan het rommelen zijn? Hier is alles rustig, behalve dat ik heel veel harde buiken heb, ik hoef maar iets te doen en ik heb er weer 1. Maandag maar even aangeven bij de vk, maar volgens mij kan het geen kwaad.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Miss piggy & Monnie:
Er is hier niks aan de hand hoor!
Behalve dat ik echt een baaldag had vandaag. Vannacht was ik wakker om 04.00 toen ben ik maar beneden gaan zitten, boek lezen kopje thee erbij om 06.00 ging ik weer naar bed. Toen werd ik om 10.00 wakker, man nog lekker laten slapen en om 11.00 gevraagd of hij er ook uit kwam. Ik ging even de deur uit met het idee als ik zo terug ben gaan we zo even weg, even wat halen bij ikea en prenatal. Dacht dan rijden we om 12.00 wel weg, uiteindelijk werd dat dus 13.15 dus mijn bui was al wat minder. Als ik ergens een hekel aan heb is het wachten, ik stap de auto in ging niet helemaal goed stootte mijn hoofd ging niet heel handig dus ik zat alweer te huilen. Gewoon opgekropte irritatie en pijn. Voelde me wel even een klein kind
Daarna was het wel gezellig hoor haha.
Maar gewoon even zo'n dagje dat je slecht in je vel zit, herkenbaar? Ik voel mij dan gelijk zo'n aansteller terwijl ik de rest van de tijd wel gezellig ben..
Oh Monnie ik heb ook heel vaak harde buiken maar dat kan inderdaad niet zo veel kwaad.
Er is hier niks aan de hand hoor!
Behalve dat ik echt een baaldag had vandaag. Vannacht was ik wakker om 04.00 toen ben ik maar beneden gaan zitten, boek lezen kopje thee erbij om 06.00 ging ik weer naar bed. Toen werd ik om 10.00 wakker, man nog lekker laten slapen en om 11.00 gevraagd of hij er ook uit kwam. Ik ging even de deur uit met het idee als ik zo terug ben gaan we zo even weg, even wat halen bij ikea en prenatal. Dacht dan rijden we om 12.00 wel weg, uiteindelijk werd dat dus 13.15 dus mijn bui was al wat minder. Als ik ergens een hekel aan heb is het wachten, ik stap de auto in ging niet helemaal goed stootte mijn hoofd ging niet heel handig dus ik zat alweer te huilen. Gewoon opgekropte irritatie en pijn. Voelde me wel even een klein kind
Daarna was het wel gezellig hoor haha.
Maar gewoon even zo'n dagje dat je slecht in je vel zit, herkenbaar? Ik voel mij dan gelijk zo'n aansteller terwijl ik de rest van de tijd wel gezellig ben..
Oh Monnie ik heb ook heel vaak harde buiken maar dat kan inderdaad niet zo veel kwaad.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Happy: hoe gaat het nu?
Shy: herkenbaar hoor, heb ook dat soort dagen.. had het vanmorgen ook een beetje na mijn rare nacht (hadden we dus samen last van :p) maar uiteindelijk was ik ook erg blij dat ik met mijn vriend eindelijk even 2 dagen vrij heb... Volgende keer is pas weer half mei en was nu alweer een maand terug geloof ik...
Reageer zo even uitgebreider, we krijgen morgen visite en het huis mocht wel weer is een keer goed gedaan worden... Nu even snel laatste stukje dweilen
Shy: herkenbaar hoor, heb ook dat soort dagen.. had het vanmorgen ook een beetje na mijn rare nacht (hadden we dus samen last van :p) maar uiteindelijk was ik ook erg blij dat ik met mijn vriend eindelijk even 2 dagen vrij heb... Volgende keer is pas weer half mei en was nu alweer een maand terug geloof ik...
Reageer zo even uitgebreider, we krijgen morgen visite en het huis mocht wel weer is een keer goed gedaan worden... Nu even snel laatste stukje dweilen
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Happy: hoe gaat het nu?
Ohja dat lees ik nu, toen jij weer naar bed ging ging ik eruit
En ik baalde extra omdat ik nu denk dit zou wel is ons laatste weekend samen kunnen zijn
Hij is nu ook naar een verjaardag, maar had geen zin om mee te gaan. Zit liever thuis dan dat ik op visite ben en er gebeurt wat
Volgende week zondag hebben we ook weer een 'uitje' maar kijken hoe ik mij dan voel. Want daar wil ik wel heen!
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:chococupcake schreef:Happy: hoe gaat het nu?
En ik baalde extra omdat ik nu denk dit zou wel is ons laatste weekend samen kunnen zijn
Hij is nu ook naar een verjaardag, maar had geen zin om mee te gaan. Zit liever thuis dan dat ik op visite ben en er gebeurt wat
Volgende week zondag hebben we ook weer een 'uitje' maar kijken hoe ik mij dan voel. Want daar wil ik wel heen!
Oeh... ja dat zou ik ook een beetje hebben... Weet ook nog niet hoe ik dat allemaal ga aanpakken, maar snap het wel... zit je nu ook alleen thuis. Ik heb dat vaak ook met mijn vriend, maar wil hem zijn dingen ook niet ontnemen... maar het is zo dubbel altijd..
CCC- Ratel
Ja is ook wel lastig soms in ieder geval. Gister deelde hij al mee dat ik mee mocht! Toen dacht ik al oke dat is fijn, dat dat Magchococupcake schreef:Shygirl85 schreef:chococupcake schreef:Happy: hoe gaat het nu?
Oeh... ja dat zou ik ook een beetje hebben... Weet ook nog niet hoe ik dat allemaal ga aanpakken, maar snap het wel... zit je nu ook alleen thuis. Ik heb dat vaak ook met mijn vriend, maar wil hem zijn dingen ook niet ontnemen... maar het is zo dubbel altijd..
Kwam een beetje raar over, maar goed waar hij nu heen is ben er niet verdrietig om hoor dat ik nu thuis ben. Die vrouw is een beetje apart haha beetje tegenover gestelde van wat ik ben. Dus zou er nu alleen maar moe van worden.. Nee precies wil hem ook niks ontnemen dus ik ga niet zielig zitten doen dat ik dan alleen ben haha.
Volgende week zondag ook de datum dat ik ben uitgerekend is de zwager van mijn man jarig, maar hij is vorig jaar overleden op vakantie. Daar waren mijn man en ik ook bij op die vakantie. Dus hoop dat ik mij dan nog goed voel en mee kan. Vindt het wel belangrijk om daar dan bij te zijn met de familie. Zus van mijn man heeft geen zin om die dag alleen te zitten, dus wilt ze gaan lunchen aan zee.
Shy- Kletskop
Haha precies, ben ook nooit verdrietig maar is gewoon een dubbel gevoel... Vermaak me altijd wel met mijn laptop, wat serieus of een leuk boekje...
Jeetje wat dubbel zeg volgende week met de uitgerekende datum. Kan me voorstellen dat je daar erg graag bij wilt zijn, een hele moeilijke dag voor je schoonzus zeg... Wat staat leven en dood dan opeens dichtbij elkaar he... Hoe is hij overleden? Je hoeft niet te antwoorden natuurlijk als je dat niet wilt. Dat begrijp ik wel...
Jeetje wat dubbel zeg volgende week met de uitgerekende datum. Kan me voorstellen dat je daar erg graag bij wilt zijn, een hele moeilijke dag voor je schoonzus zeg... Wat staat leven en dood dan opeens dichtbij elkaar he... Hoe is hij overleden? Je hoeft niet te antwoorden natuurlijk als je dat niet wilt. Dat begrijp ik wel...
CCC- Ratel
Ja zo is dat, ik ook hoor. Net even lekker onder de douche gesprongenchococupcake schreef:Haha precies, ben ook nooit verdrietig maar is gewoon een dubbel gevoel... Vermaak me altijd wel met mijn laptop, wat serieus of een leuk boekje...
Ik vondt het wel mooi, precies die datum uitgerekend hoe kan dat?
Vorig jaar augustus zijn mijn man en ik naar Nice geweest, daarna een week naar Zwitserland met zijn familie. Op zaterdag kwamen we daar aan, op woensdag gingen die zwager en broer van mijn man berg beklimmen, de monch heet dat ding (heb er even geen ander woord voor) Hadden ze vaker gedaan en waren ze ook ervaren in. Die zwager is van bijna 4000 meter naar beneden gevallen en was gelijk dood. Zijn vrouw en kinderen waren ook mee. Gewoon leuke groep van 11 personen en dan ga je terug met 1 minder.
Ohja op dat moment wisten we ook net dat ik zwanger was. De laatste dag in Nice op vrijdag had ik positief getest.
Shy- Kletskop
Jeetje zeg... wat ontzettend heftig...
CCC- Ratel
Ja dat was het zeker! De dag erna kregen we nog de kans om hem te zien. Dat was ook niet mis. Daarna zijn we naar nederland gereden. Kwamen midden in de nacht thuis. Ben nog nooit zo blij geweest om thuis te komen.chococupcake schreef:Jeetje zeg... wat ontzettend heftig...
Slaap lekker, ik duik er nu wel in. Mannetje is weer thuis, kan gerust gaan slapen nu
Shy- Kletskop
Jeetje Shy, ontzettend heftig... maar vind dat je er best positief instaat zeg... En dat je hem ook nog even hebt gezien lijkt me inderdaad het meest heftige, dat blijft je altijd bij...
CCC- Ratel
Ja klopt, je herkende hem bijna niet terug. Maar toch wilde ik hem zien, gewoon om het zelf te geloven.chococupcake schreef:Jeetje Shy, ontzettend heftig... maar vind dat je er best positief instaat zeg... En dat je hem ook nog even hebt gezien lijkt me inderdaad het meest heftige, dat blijft je altijd bij...
Toen we gebeld werden door mijn schoonvader die middag dat we van het ergste uit moesten gaan, dat vergeet ik nooit meer.
Waren middagje samen op pad geweest. Zitten schreeuwen en huilen in de auto.
En toen later die kinderen thuis kwamen, pff dat was ook erg heftig.
Zullen we het wel weer over leuke dingen gaan hebben nu?
Ik begin, ben 39 weken zwanger
Shy- Kletskop
Heftig verhaal shy! Jeetje
Maar 39 weken hoe spannend is dat zeg!
Ik lig nog even lui op bed tv te kijken en te forummen. Gisteravond naast de bios geweest naar we bought a zoo. Wat een leuke mooie film was dat duurde alleen wel even dus was half 2 thuis, maar ging allemaal goed.
Hoe is het hier allemaal?
Ik lig nog even lui op bed tv te kijken en te forummen. Gisteravond naast de bios geweest naar we bought a zoo. Wat een leuke mooie film was dat duurde alleen wel even dus was half 2 thuis, maar ging allemaal goed.
Puggle- Ratel
Ja, het is toch ook wel fijn om het weer even van mij af te typen!Puggle schreef:Heftig verhaal shy! Jeetje
Heel spannend, aftellen nu! Elke ochtend rustig opstaan en kijken of ik mij anders voel haha.
Ja leuke film? Lijkt mij ook erg leuk, maar vindt Scarlett Johansson ook erg goed
Pff laat thuis ja, maar wel lekker uitgeslapen?
Shy- Kletskop
goede morgen!
@ shy je bent weer helemaal aanwezig ik dacht die is druk aan het bevallen maar helaas nog even geduld, jammer van die baaldag hopelijk is het nu weer wat beter heb je vannacht wel lekker geslapen?
hopelijk kan je er volgende week bij zijn heftig verhaal
@ monnie ik ben precies 1 week verder dan jou, doe het rustig aan! balen dat je zoveel harde buiken hebt, doet dat pijn? ik geloof niet dat ik er al 1 heb gehad...
@ ccc veel plezier met de visite vandaag
@ puggle gezellig naar de film! nu kan je nog makkelijk weg zonder een oppas te regelen
@ all de verjaardagen zitten erop dus de beeb mag komen haha behalve 5 mei dan hebben we ook alweer 3 verjaardagen wij blijven aan het feesten, zometeen lekker lunchen bij mijn schoonouders en verder hebben we een rustig dagje met zijn tweetjes heerlijk:D
@ shy je bent weer helemaal aanwezig ik dacht die is druk aan het bevallen maar helaas nog even geduld, jammer van die baaldag hopelijk is het nu weer wat beter heb je vannacht wel lekker geslapen?
hopelijk kan je er volgende week bij zijn heftig verhaal
@ monnie ik ben precies 1 week verder dan jou, doe het rustig aan! balen dat je zoveel harde buiken hebt, doet dat pijn? ik geloof niet dat ik er al 1 heb gehad...
@ ccc veel plezier met de visite vandaag
@ puggle gezellig naar de film! nu kan je nog makkelijk weg zonder een oppas te regelen
@ all de verjaardagen zitten erop dus de beeb mag komen haha behalve 5 mei dan hebben we ook alweer 3 verjaardagen wij blijven aan het feesten, zometeen lekker lunchen bij mijn schoonouders en verder hebben we een rustig dagje met zijn tweetjes heerlijk:D
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Miss piggy: nee helaas nog niet haha. Ik begin er nu wel meer naar toe te leven, als het nu zou gebeuren zou het niet erg zijn. Heb ik het ook maar achter de rug haha.
Wel lekker nachtje geslapen ja. Om 10.00 wakker geworden heerlijk!
Klinkt als een fijn dagje wat je in het vooruitzicht hebt. Hier weet ik nog niet wat we gaan doen, man heeft geen zin om te zwemmen..
Wel lekker nachtje geslapen ja. Om 10.00 wakker geworden heerlijk!
Klinkt als een fijn dagje wat je in het vooruitzicht hebt. Hier weet ik nog niet wat we gaan doen, man heeft geen zin om te zwemmen..
Shy- Kletskop
Hoi meiden,
Volgens mij mag ik me hier ook aan komen melden.
Ik ben LDJ, 26 jaar en zwanger van ons 1e kindje. 2 november ben ik uitgerekend.
Spannend allemaal.
Volgens mij zijn de meesten van jullie al wel veel verder, maar toch kom ik gezellig mee kletsen.
Liefs LDJ.
Volgens mij mag ik me hier ook aan komen melden.
Ik ben LDJ, 26 jaar en zwanger van ons 1e kindje. 2 november ben ik uitgerekend.
Spannend allemaal.
Volgens mij zijn de meesten van jullie al wel veel verder, maar toch kom ik gezellig mee kletsen.
Liefs LDJ.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Welkom LDJ, ik schrijf hier ook niet echt mee...vind er ook een behoorlijk gat tussen zitten. Eigenlijk moet er een topic komen van 12 tot 30 weken ofzo,haha
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
LJD en Tweeling, welkom! Ik ben er ook nog maar heb vaak ook minder te melden omdat ik minder ver ben dan de rest hier....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dat geeft toch niet? Alle dingen zijn welkom toch? Beetje kletsen
Puggle- Ratel
Ja precies, lees dit topic maar is vanaf het begin haha. Ik kan er ook wat van! Alle stomme dingen zijn leuk om te meldenPuggle schreef:Dat geeft toch niet? Alle dingen zijn welkom toch? Beetje kletsen
Shy- Kletskop
LDJ en Tweeling welkom!
Jeetje, heb wat nieuws hoor... Merkte de laatste dagen al dat ik wat snauwerig ben... Dacht miss. komt het door het werk, veel gezeik van alle kanten wat ik altijd maar aan moet horen van LG en collega's... Maar echt, ik kan weinig hebben... Als mijn vriend al iets teveel zegt begin ik alweer praktisch te snauwen... Niet erg leuk voor hem, maar serieus... het gebeurd gewoon... Toch maar eens opletten dat ik eerst even nadenk voor ik ga snauwen...
Jeetje, heb wat nieuws hoor... Merkte de laatste dagen al dat ik wat snauwerig ben... Dacht miss. komt het door het werk, veel gezeik van alle kanten wat ik altijd maar aan moet horen van LG en collega's... Maar echt, ik kan weinig hebben... Als mijn vriend al iets teveel zegt begin ik alweer praktisch te snauwen... Niet erg leuk voor hem, maar serieus... het gebeurd gewoon... Toch maar eens opletten dat ik eerst even nadenk voor ik ga snauwen...
CCC- Ratel
Dat is idd niet leuk ccc! Komt vast door de hormonen. Ik ben ook wat kattig af en toe en soms ineens heel droevig enz. Komt vast goed hoor
Puggle- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken