Voor de mama's die nog een ID-kaart/paspoort moeten...
+13
Aagje!
Linda
Bruintje Beer
Parisienne
Teddyaapje
Supertalentje
Nana
Toet
Marin
Novalee
Printje
Miss G
Annie24
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Voor de mama's die nog een ID-kaart/paspoort moeten...
Ik snap het gezeur ook niet zo goed. Zo te lezen hebben jullie allemaal geen problemen gehad om dit topic te vinden.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Er zijn vast nu meer kinderen die een identiteitsbewijs nodig hebben omdat ze dus per juni niet meer bij een ouder bijgeschreven mogen staan, maar iedereen heeft last van de drukte die dat veroorzaakt.
Daarom lijkt me dat zo'n topic gewoon in 'algemeen' hoort. Verder geen gezeur toch?
Overigens heb ik dit een paar weken geleden al op het nieuws gehoord dat hiervoor gewaarschuwd werd.
Daarom lijkt me dat zo'n topic gewoon in 'algemeen' hoort. Verder geen gezeur toch?
Overigens heb ik dit een paar weken geleden al op het nieuws gehoord dat hiervoor gewaarschuwd werd.
Gast- Gast
Novalee schreef:Ik snap het gezeur ook niet zo goed. Zo te lezen hebben jullie allemaal geen problemen gehad om dit topic te vinden.
Beste argument in tijden. Omdat een paar mensen hier lezen, zal iedereen dat wel doen. Bravo.
Gast- Gast
PreciesElodie schreef:Er zijn vast nu meer kinderen die een identiteitsbewijs nodig hebben omdat ze dus per juni niet meer bij een ouder bijgeschreven mogen staan, maar iedereen heeft last van de drukte die dat veroorzaakt.
Gast- Gast
@Novalee; muts!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:@Novalee; muts!
Novalee- Kletskop
Printje schreef:Jolee schreef:Geldt dit alleen voor kinderen? Aangezien het in zwangerschap&mama's staat. Of is dit voor iedereen?
Volwassenen hebben toch al een eigen id? Het gaat om de kinderen die nu nog in het paspoort bijgeschreven mochten staan maar dat is veranderd. Vndaar in deze pijler.
Ja, maar mijn ID verloopt ook wel eens in de zoveel tijd, dus vandaar mijn vraag. Ik moet toch ook verlengen? Moet ik dan ook wachten tot september als ik het na mei aanvraag of geldt dat alleen voor kinderen?
Never mind, heb het antwoord al gevonden.
Gast- Gast
http://www.paspoortinformatie.nl/nederlands/Kinderbijschrijving
Hier staat info voor volwassenen met kinderen. Spoedaanvragen zijn dus ook niet mogelijk na 1 mei.
Mijn paspoort verloopt eind mei, maar zal dus voor 1 mei een nieuwe moeten aanvragen, dan heb je hem hoogstwaarschijnlijk voor 30 juni. Aanvragen na 1 mei zullen voor 1 september worden verwerkt.
Ik ga er vanuit dat het ook geldt voor volwassenen zonder kinderen, de paspoorten moeten tenslotte toch uit dezelfde fabriek komen?
Hier staat info voor volwassenen met kinderen. Spoedaanvragen zijn dus ook niet mogelijk na 1 mei.
Mijn paspoort verloopt eind mei, maar zal dus voor 1 mei een nieuwe moeten aanvragen, dan heb je hem hoogstwaarschijnlijk voor 30 juni. Aanvragen na 1 mei zullen voor 1 september worden verwerkt.
Ik ga er vanuit dat het ook geldt voor volwassenen zonder kinderen, de paspoorten moeten tenslotte toch uit dezelfde fabriek komen?
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Oh dat word straks met onze pasgeborene meteen naar t gemeentehuis :S
Gast- Gast
Jeetje June, wat ben jij aan het katten. Beetje vriendelijker mag ook wel hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb het vandaag geregeld en kan hem gewoon volgende week ophalen. Hier nog geen langere wachttijd dus!
Novalee- Kletskop
ik heb m vorige week donderdag aangevraagd, en vanmiddag 15u kan ik m ophalen gelukkig. Hem m zeker wel nodig op kort termijn.
Ineens gaat dat op afspraak.....nooit eerder gehad.
Ineens gaat dat op afspraak.....nooit eerder gehad.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» paspoort/id voor baby
» Voor NIET-mama's die een ID of Paspoort aan moeten vragen
» ID Kaart/Paspoort?
» Vliegen met een ID kaart ipv paspoort
» Sh*tttttt! Paspoort voor E!
» Voor NIET-mama's die een ID of Paspoort aan moeten vragen