Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de mama's die nog een ID-kaart/paspoort moeten...

+13
Aagje!
Linda
Bruintje Beer
Parisienne
Teddyaapje
Supertalentje
Nana
Toet
Marin
Novalee
Printje
Miss G
Annie24
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voor de mama's die nog een ID-kaart/paspoort moeten... - Pagina 2 Empty Re: Voor de mama's die nog een ID-kaart/paspoort moeten...

Bericht  Novalee wo 28 maa 2012 - 1:19

Ik snap het gezeur ook niet zo goed. Zo te lezen hebben jullie allemaal geen problemen gehad om dit topic te vinden.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mama's die nog een ID-kaart/paspoort moeten... - Pagina 2 Empty Re: Voor de mama's die nog een ID-kaart/paspoort moeten...

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:30

Er zijn vast nu meer kinderen die een identiteitsbewijs nodig hebben omdat ze dus per juni niet meer bij een ouder bijgeschreven mogen staan, maar iedereen heeft last van de drukte die dat veroorzaakt.
Daarom lijkt me dat zo'n topic gewoon in 'algemeen' hoort. Verder geen gezeur toch?

Overigens heb ik dit een paar weken geleden al op het nieuws gehoord dat hiervoor gewaarschuwd werd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:31

Novalee schreef:Ik snap het gezeur ook niet zo goed. Zo te lezen hebben jullie allemaal geen problemen gehad om dit topic te vinden.

Beste argument in tijden. Omdat een paar mensen hier lezen, zal iedereen dat wel doen. Bravo.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:32

Elodie schreef:Er zijn vast nu meer kinderen die een identiteitsbewijs nodig hebben omdat ze dus per juni niet meer bij een ouder bijgeschreven mogen staan, maar iedereen heeft last van de drukte die dat veroorzaakt.
Daarom lijkt me dat zo'n topic gewoon in 'algemeen' hoort. Verder geen gezeur toch?
Precies smile

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 28 maa 2012 - 1:41

@Novalee; muts! :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Novalee wo 28 maa 2012 - 1:45

Annie24 schreef:@Novalee; muts! :P
Voor de mama's die nog een ID-kaart/paspoort moeten... - Pagina 2 166342
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:46

Printje schreef:
Jolee schreef:Geldt dit alleen voor kinderen? Aangezien het in zwangerschap&mama's staat. Of is dit voor iedereen?

Volwassenen hebben toch al een eigen id? Het gaat om de kinderen die nu nog in het paspoort bijgeschreven mochten staan maar dat is veranderd. Vndaar in deze pijler.

Ja, maar mijn ID verloopt ook wel eens in de zoveel tijd, dus vandaar mijn vraag. Ik moet toch ook verlengen? Moet ik dan ook wachten tot september als ik het na mei aanvraag of geldt dat alleen voor kinderen?

Never mind, heb het antwoord al gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Xanna wo 28 maa 2012 - 1:58

http://www.paspoortinformatie.nl/nederlands/Kinderbijschrijving

Hier staat info voor volwassenen met kinderen. Spoedaanvragen zijn dus ook niet mogelijk na 1 mei.
Mijn paspoort verloopt eind mei, maar zal dus voor 1 mei een nieuwe moeten aanvragen, dan heb je hem hoogstwaarschijnlijk voor 30 juni. Aanvragen na 1 mei zullen voor 1 september worden verwerkt.

Ik ga er vanuit dat het ook geldt voor volwassenen zonder kinderen, de paspoorten moeten tenslotte toch uit dezelfde fabriek komen?

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 2:39

Oh dat word straks met onze pasgeborene meteen naar t gemeentehuis :S

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 28 maa 2012 - 3:56

Jeetje June, wat ben jij aan het katten. Beetje vriendelijker mag ook wel hoor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Novalee do 29 maa 2012 - 0:03

Ik heb het vandaag geregeld en kan hem gewoon volgende week ophalen. Hier nog geen langere wachttijd dus!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L do 29 maa 2012 - 0:04

ik heb m vorige week donderdag aangevraagd, en vanmiddag 15u kan ik m ophalen gelukkig. Hem m zeker wel nodig op kort termijn.

Ineens gaat dat op afspraak.....nooit eerder gehad.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: