Nuvaring
+2
Penélope
Esperanza
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nuvaring
Powerbabe schreef:Ik vind het al tof dat je het uberhaupt geprobeerd hebt, mij niet gezien.
Kun je niet nog even aan de pil blijven? (misschien heb ik er over heen gelezen, dan bij deze vast mijn excuses)
Haha dat geeft toch niks, als het al zo was
Gast- Gast
Tabbert schreef:Btw. je brengt de nuvaring wel in net als een tampon, maar het is niet net een tampon. Hou hier rekening mee. Het feit dat de nuvaring bij jou niet zover ingebracht was dan een tampon, kan prima omdat de nuvaring ook groter/langer is dan een tampon. Denk niet te veel dat dit hetzelfde moet zijn/voelen/etc.
En dat je de ring kan voelen met je vingers is alleen maar handig, want dan kan je die er ook weer uithalen zonder dat je moet gaan zitten voelen en porren in je vayvayya
Verder vind ik het jammer dat je het zo snel heb opgegeven, want het is echt een fluitje van een cent na de eerste keer (of twee). En als je geen last heb van verkrampingen met tampons, waarom dan wel met dit. Ik snap dat je niet terug wil gaan naar dat ene punt dat je helemaal verkrampt, maar na 1 poging en eigenlijk door onzekerheid ben je er nu mee gekapt..
Belangrijkste is niet hoever die zit, maar of je hem voelt tijdens het springen enzo
Die snapte ik al
Gast- Gast
Het is zeker aan jou wat je erin stopt, zo bedoelde ik het ook niet.
en wist ook niet dat je daar zoveel problemen mee hebt gehad (das echt vervelend!)
Dacht gewoon dat je er zelf wel van baalde dat je weer aan de pil moest, vandaar dat ik dan 1 keer een poging dat snel opgeven was. Maar bij jou ligt het duidelijk wat anders dan bij bv mij.
Ps. mijn vriend/ex voelde hem eigenlijk nooit op een enkele keer na. Lag een beetje aan de hoek toen. Maar je moet tijdens de daad zeker niet afvragen of je vriend iets kan voelen, dan moet je enkel genieten.
en wist ook niet dat je daar zoveel problemen mee hebt gehad (das echt vervelend!)
Dacht gewoon dat je er zelf wel van baalde dat je weer aan de pil moest, vandaar dat ik dan 1 keer een poging dat snel opgeven was. Maar bij jou ligt het duidelijk wat anders dan bij bv mij.
Ps. mijn vriend/ex voelde hem eigenlijk nooit op een enkele keer na. Lag een beetje aan de hoek toen. Maar je moet tijdens de daad zeker niet afvragen of je vriend iets kan voelen, dan moet je enkel genieten.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Gast- Gast
Jammer Carrie, dan maar weer de pil. Wel heel leuk dat je eind dit jaar gaat stoppen! Spannend .
Gast- Gast
Carrie schreef:Inderdaad, het is mijn vajayjay en ik bepaal wat er in komt en wat niet! Haha
.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Uiteraard .Carrie schreef:Rood is gewoon een beetje gek denk ik.Zelda schreef:Wat is daar raar aan? Een tampon breng je toch ook zelf in?Rood schreef:Kun je zo'n ding zélf inbrengen??
Maar ik vind het niet raar hoor, ik wist gewoon niet dat het zo werkte. Ik dacht dat de dokter eraan te pas moest komen ofzo.
Gast- Gast
Rood schreef:Uiteraard .Carrie schreef:Rood is gewoon een beetje gek denk ik.Zelda schreef:Wat is daar raar aan? Een tampon breng je toch ook zelf in?Rood schreef:Kun je zo'n ding zélf inbrengen??
Maar ik vind het niet raar hoor, ik wist gewoon niet dat het zo werkte. Ik dacht dat de dokter eraan te pas moest komen ofzo.
Elke 3 weken? Haha.
Gast- Gast
Ik ben ook nog op zoek naar een altenatief, krijg van de pil continu infecties en van de nuvaring tot nu toe (2x) ook al. Spiraaltje werkt voor mij wel maar die voelt vriend weer, dus ik ben ook nog even zoekende.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik zou het wel een goed alternatief vinden dat de mannelijke helft van de relatie gewoon een (permanent) ringetje om zijn piemeloekie zou doen, dat het zaad tegenhoudt ofzo
Gast- Gast
Rood schreef:Uiteraard .Carrie schreef:Rood is gewoon een beetje gek denk ik.Zelda schreef:Wat is daar raar aan? Een tampon breng je toch ook zelf in?Rood schreef:Kun je zo'n ding zélf inbrengen??
Misschien weet je dan nog niet goed wat een Nuvaring eigenlijk is? Het is een ring met hormonen, en deze breng je in, en laat je 3 weken zitten. Na 3 weken haal je hem eruit, dat is je stopweek, net als de pil. Na die stopweek breng je weer een nieuwe ring in.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik zou het wel een goed alternatief vinden dat de mannelijke helft van de relatie gewoon een (permanent) ringetje om zijn piemeloekie zou doen, dat het zaad tegenhoudt ofzo
Nou dat zou ik wel zo geweldig vinden!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Jammer Carrie, dan maar weer de pil. Wel heel leuk dat je eind dit jaar gaat stoppen! Spannend .
Ja vind het ook superspannend!
Gast- Gast
Ahaaaa! *kwartje valt*Carrie schreef:Misschien weet je dan nog niet goed wat een Nuvaring eigenlijk is? Het is een ring met hormonen, en deze breng je in, en laat je 3 weken zitten. Na 3 weken haal je hem eruit, dat is je stopweek, net als de pil. Na die stopweek breng je weer een nieuwe ring in.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: