Nuvaring
+2
Penélope
Esperanza
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nuvaring
Hoort dit topic hier?
In ieder geval, heb net voor het eerst de Nuvaring ingebracht. Vind het tot nu toe maar niks hoor. Als ik voel met mijn vinger, een klein stukje maar, voel ik 'm al zitten! Is dat normaal? Krijg 'm niet verder dan dat, en deed net al zeer omdat ik helemaal zenuwachtig werd omdat ik dat ding niet verder kreeg. Is ook niet echt prettig voor de ontspanning zeg maar
In ieder geval, heb net voor het eerst de Nuvaring ingebracht. Vind het tot nu toe maar niks hoor. Als ik voel met mijn vinger, een klein stukje maar, voel ik 'm al zitten! Is dat normaal? Krijg 'm niet verder dan dat, en deed net al zeer omdat ik helemaal zenuwachtig werd omdat ik dat ding niet verder kreeg. Is ook niet echt prettig voor de ontspanning zeg maar
Gast- Gast
Re: Nuvaring
Hij schijnt wel een stuk dieper te moeten zitten, want je kunt ook sex hebben met zo'n ding in...
Gast- Gast
Youandi schreef:Hij schijnt wel een stuk dieper te moeten zitten, want je kunt ook sex hebben met zo'n ding in...
Ja he? Ik dacht dat hij zo diep als een tampon moest zitten, nou voel hem gewoon zitten na 2 cm al ofzo! Word er helemaal gefrustreerd van. En seks hebben gaat zo ook niet al te best nee.
Gast- Gast
Heb je wel duidelijke instructies gekregen? Anders misschien even de website + plaatjes bekijken. Niet iedereen kan er seks mee hebben trouwens, maar neem aan dat de gemiddelde piemel geen twee centimeter lang kort is.
Gast- Gast
Je moet hem net als een tampon diep inbrengen. Je hoort hem niet te voelen, in ieder geval.
Gast- Gast
Nog wel iets verder volgens mij. Gewoon duwen tot je echt niet meer verder kunt, maar wel een beetje schuin omhoog natuurlijk.Youandi schreef:Je moet hem net als een tampon diep inbrengen. Je hoort hem niet te voelen, in ieder geval.
Gast- Gast
June schreef:Nog wel iets verder volgens mij. Gewoon duwen tot je echt niet meer verder kunt, maar wel een beetje schuin omhoog natuurlijk.Youandi schreef:Je moet hem net als een tampon diep inbrengen. Je hoort hem niet te voelen, in ieder geval.
Ja, inderdaad, want met een tampon in zou ik geen sex kunnen hebben. Lijkt me niet echt fijn in ieder geval
Staat er in de bijsluiter niet een mooi plaatje van?
Gast- Gast
Het maakt in principe niet uit waar de nuvaring zit. Zolang je er maar geen last van hebt, dus dat je hem voelt zitten (en daarmee bedoel ik niet dat je 'em met je vingers voelt zitten, maar als je gewoon zit of staat etc.)
Toen ik de nuvaring voor het eerst gebruikte vond ik het ook helemaal niet prettig. Ik was me er constant bewust van dat dat ding daar zat. Na 1 a 2 dagen was dat al een stuk minder en had ik er helemaal geen last van.
Toen ik de nuvaring voor het eerst gebruikte vond ik het ook helemaal niet prettig. Ik was me er constant bewust van dat dat ding daar zat. Na 1 a 2 dagen was dat al een stuk minder en had ik er helemaal geen last van.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Haha ja dat moet zelfs Rood, gelukkig, anders moet ik elke 3 weken naar de dokter om hem eruit te halen en terug om hem na een week terug te plaatsen!
Ja ik heb goede instrukties gehad en er zitten duidelijke plaatsjes bij. Maar ik kreeg hem gewoon niet verder dan zo’n 2 cm. Ik weet dat hij net zo diep als een tampon moet. Het lukte me gewoon niet, heb het er weer uit gehaald. Baal ervan want wil zo graag minder hormonen in mijn lijf. Nu toch maar weer aan de pil.
Ja ik heb goede instrukties gehad en er zitten duidelijke plaatsjes bij. Maar ik kreeg hem gewoon niet verder dan zo’n 2 cm. Ik weet dat hij net zo diep als een tampon moet. Het lukte me gewoon niet, heb het er weer uit gehaald. Baal ervan want wil zo graag minder hormonen in mijn lijf. Nu toch maar weer aan de pil.
Gast- Gast
Ik krijg hem soms ook niet ver ingebracht maar bij mij schuift hij naar een paar uurtje vanzelf naar boven. ( beetje raar uitgelegd, hopelijk snap je wat ik bedoel)
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vond het de eerste keer ook moeilijk maar na een tijdje krijg je er wel handigheid in.
Af en toe krijg ik hem ook niet meteen zo diep ingebracht. Dan wacht ik eventjes en na tijdje lukt het wel of hij is vanzelf al omhoog geschoten. Onder de douche lukt het mij trouwens nog het makkelijkste?!
Af en toe krijg ik hem ook niet meteen zo diep ingebracht. Dan wacht ik eventjes en na tijdje lukt het wel of hij is vanzelf al omhoog geschoten. Onder de douche lukt het mij trouwens nog het makkelijkste?!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Penélope schreef:Ik krijg hem soms ook niet ver ingebracht maar bij mij schuift hij naar een paar uurtje vanzelf naar boven. ( beetje raar uitgelegd, hopelijk snap je wat ik bedoel)
Ja ik snap wat je bedoelt! Ik ben zo ongeduldig, heb het al opgegeven.
Gast- Gast
Carrie schreef:Penélope schreef:Ik krijg hem soms ook niet ver ingebracht maar bij mij schuift hij naar een paar uurtje vanzelf naar boven. ( beetje raar uitgelegd, hopelijk snap je wat ik bedoel)
Jammer dat je het hebt opgegeven. Als je het eenmaal gewend bent is die zoveel fijner dan de pil, dat is mijn ervaring tenminste.
Ik breng hem altijd liggend in vind ik de fijnste manier. Heb je al verschillende houdingen geprobeerd om hem in te brengen?
Penélope- Prater
Penélope schreef:Carrie schreef:Penélope schreef:Ik krijg hem soms ook niet ver ingebracht maar bij mij schuift hij naar een paar uurtje vanzelf naar boven. ( beetje raar uitgelegd, hopelijk snap je wat ik bedoel)
Jammer dat je het hebt opgegeven. Als je het eenmaal gewend bent is die zoveel fijner dan de pil, dat is mijn ervaring tenminste.
Ik breng hem altijd liggend in vind ik de fijnste manier. Heb je al verschillende houdingen geprobeerd om hem in te brengen?
*verhaaltje, niet heel erg maar niet iedereen hoeft het te lezen*
Laatst aangepast door Carrie op wo 28 maa 2012 - 2:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan kan je er inderdaad beter mee stoppen als je al zoveel problemen hebt gehad. Ik heb zelf door de nuvaring meer last van schimmelinfecties gekregen. Ik ben er een tijdje geleden mee moeten stoppen omdat ik het wekelijks had. Nu ben ik ermee begonnen omdat ik het fijn vind dat er niet zoveel hormonen inzitten als de pil.
Mijn vriend voelt zelf niks van de nuvaring maar je zou hem er van te voren kunnen uithalen en erna weer kunnen inbrengen als je daar bang voor bent.
Belangrijkste is dat je iets gebruikt waar je je goed bij voelt!
Mijn vriend voelt zelf niks van de nuvaring maar je zou hem er van te voren kunnen uithalen en erna weer kunnen inbrengen als je daar bang voor bent.
Belangrijkste is dat je iets gebruikt waar je je goed bij voelt!
Penélope- Prater
Heb je hem al weggegooid? Ik voel hem ook nog zitten als ik hem net heb ingebracht (met mijn vinger) maar niet als ik zit, loop, sta whatever. Hoor vriend er ook niet over tijdens de sex, dus hij zal er ook geen last van hebben. Zou proberen om hem even een paar uur of bijv. een dag in te houden en als het je dan nog steeds niet lekker zit iets anders zoeken... Wil je anticonceptie voor langere tijd? Anders is een spiraaltje misschien een optie. Ik heb overigens hetzelfde als jou, alleen geen last ervan (je laatste post).
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Wat is daar raar aan? Een tampon breng je toch ook zelf in?Rood schreef:Kun je zo'n ding zélf inbrengen??
Gast- Gast
Zelda schreef:Wat is daar raar aan? Een tampon breng je toch ook zelf in?Rood schreef:Kun je zo'n ding zélf inbrengen??
Rood is gewoon een beetje gek denk ik.
Gast- Gast
Als jij 't zegtCarrie schreef:Zelda schreef:Wat is daar raar aan? Een tampon breng je toch ook zelf in?Rood schreef:Kun je zo'n ding zélf inbrengen??
Rood is gewoon een beetje gek denk ik.
Gast- Gast
Ayla schreef:Heb je hem al weggegooid? Ik voel hem ook nog zitten als ik hem net heb ingebracht (met mijn vinger) maar niet als ik zit, loop, sta whatever. Hoor vriend er ook niet over tijdens de sex, dus hij zal er ook geen last van hebben. Zou proberen om hem even een paar uur of bijv. een dag in te houden en als het je dan nog steeds niet lekker zit iets anders zoeken... Wil je anticonceptie voor langere tijd? Anders is een spiraaltje misschien een optie. Ik heb overigens hetzelfde als jou, alleen geen last ervan (je laatste post).
Ja heb 'm al weggegooid! Ga zo kijken of ik die andere 2 ringen die geseald zijn terug kan brengen en anders gooi ik die ook weg. Ik wil geen spiraaltje, want ik wil ergens in december stoppen met de pil. Maar ben inderdaad wel opzoek naar een alternatief, maar niet gevonden tot nu toe, helaas.
Gast- Gast
Btw. je brengt de nuvaring wel in net als een tampon, maar het is niet net een tampon. Hou hier rekening mee. Het feit dat de nuvaring bij jou niet zover ingebracht was dan een tampon, kan prima omdat de nuvaring ook groter/langer is dan een tampon. Denk niet te veel dat dit hetzelfde moet zijn/voelen/etc.
En dat je de ring kan voelen met je vingers is alleen maar handig, want dan kan je die er ook weer uithalen zonder dat je moet gaan zitten voelen en porren in je vayvayya
Verder vind ik het jammer dat je het zo snel heb opgegeven, want het is echt een fluitje van een cent na de eerste keer (of twee). En als je geen last heb van verkrampingen met tampons, waarom dan wel met dit. Ik snap dat je niet terug wil gaan naar dat ene punt dat je helemaal verkrampt, maar na 1 poging en eigenlijk door onzekerheid ben je er nu mee gekapt..
Belangrijkste is niet hoever die zit, maar of je hem voelt tijdens het springen enzo
En dat je de ring kan voelen met je vingers is alleen maar handig, want dan kan je die er ook weer uithalen zonder dat je moet gaan zitten voelen en porren in je vayvayya
Verder vind ik het jammer dat je het zo snel heb opgegeven, want het is echt een fluitje van een cent na de eerste keer (of twee). En als je geen last heb van verkrampingen met tampons, waarom dan wel met dit. Ik snap dat je niet terug wil gaan naar dat ene punt dat je helemaal verkrampt, maar na 1 poging en eigenlijk door onzekerheid ben je er nu mee gekapt..
Belangrijkste is niet hoever die zit, maar of je hem voelt tijdens het springen enzo
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:Btw. je brengt de nuvaring wel in net als een tampon, maar het is niet net een tampon. Hou hier rekening mee. Het feit dat de nuvaring bij jou niet zover ingebracht was dan een tampon, kan prima omdat de nuvaring ook groter/langer is dan een tampon. Denk niet te veel dat dit hetzelfde moet zijn/voelen/etc.
Het is Carrie's vajajay. Dus ook haar recht om op te geven als ze dat wil. Mijn ervaring is dat die regio al zo 'gevoelig' ligt en alles daaromheen wat het moeilijker maakt, moet je gewoon niet doen. Echt niet.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het al tof dat je het uberhaupt geprobeerd hebt, mij niet gezien.
Kun je niet nog even aan de pil blijven? (misschien heb ik er over heen gelezen, dan bij deze vast mijn excuses)
Kun je niet nog even aan de pil blijven? (misschien heb ik er over heen gelezen, dan bij deze vast mijn excuses)
Gast- Gast
Inderdaad, het is mijn vajayjay en ik bepaal wat er in komt en wat niet! Haha
Nee maar serieus, ben er klaar mee, en voor wie moet ik het dan doorzetten? Niet voor mezelf, vind het wel best zo. Wel jammer, maar het is niet anders. Ga er echt niet meer moeite voor doen dan ik gisteravond deed, het was niet erg fijn.
En nogmaals, seks lijkt me ook niet fijn als ik hem na 2 cm al voel, lijkt me niet helemaal de bedoeling, en omdat ik dan weer bang ben dat mijn vriend hem dan ook zou voelen, gaat het helemaal de verkeerde kant op.
Ga nu gewoon weer aan de pil, ergens in september stop ik met de pil, en daarna zie ik wel weer even verder.
Nee maar serieus, ben er klaar mee, en voor wie moet ik het dan doorzetten? Niet voor mezelf, vind het wel best zo. Wel jammer, maar het is niet anders. Ga er echt niet meer moeite voor doen dan ik gisteravond deed, het was niet erg fijn.
En nogmaals, seks lijkt me ook niet fijn als ik hem na 2 cm al voel, lijkt me niet helemaal de bedoeling, en omdat ik dan weer bang ben dat mijn vriend hem dan ook zou voelen, gaat het helemaal de verkeerde kant op.
Ga nu gewoon weer aan de pil, ergens in september stop ik met de pil, en daarna zie ik wel weer even verder.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: