Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?
+20
SoGood
Guus
Rush
Urban Naked
sanne-84
flower
Atelier Madame
Nora
Jade
Niekske
Emma_
minoessepoes
Zwerver
Caramba
Marsy28
Roxi3
Curious
Sterre
sanskie
CCC
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Samenwoners, hoe vaak zie jij jouw vriend?
Ik denk gemiddeld twee avonden per week.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Emma_ schreef:Ik denk gemiddeld twee avonden per week.
Ik denk ook zoiets... meestal gaan we samen sporten op maandag en woensdag, meteen als ik uit mijn werk kom. Daarna gaat hij training geven en blijf ik hangen met mijn teamgenootjes. In het weekend hebben we vaak beide wedstrijden, maar ook vaker een verjaardag of familie-verplichtingen ofzo. De andere avonden zijn soms vrij en soms gaan we eten bij vrienden of hebben we beide andere afspraken. Sinds een paar weken is vrijdagavond date-avond erin geslopen, dat bevalt me altijd wel samen uit eten of shoppen en nog iets drinken om lekker het weekend te beginnen.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
7 avonden per week. Ik sport wel, maar dat is maar een gedeelte van een avond. Mijn vriend zit niet op een sport.
Gast- Gast
**
Laatst aangepast door Jade op wo 25 apr 2012 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Nu even iets meer, omdat ik nog niet sport en nog verlof heb. Maar normaal hebben we denk ik 1 á 2 vrije avonden per week. Doordeweeks sowieso niet ('s avonds studie en beide 2 keer sport), in het weekend werkt vriend 1 avond en dan 2 avonden samen. Alhoewel we dan ook vaak nog wel verjaardagen hebben of visite.
Ik vind het wel lekker eigenlijk. Nu ik dus veel thuis ben, merk ik wel dat ik zin krijg om ook weer ff van huis te zijn. Allebei ons eigen plannen en sport te hebben. Dat vind ik echt heerlijk. De zondag houden we trouwens wel altijd als hele dag vrij. Lekker geen visite, maar doen wat we willen (dan tanken we even bij met zijn tweeën ... eh 3-en bedoel ik:lol: )
Ik vind het wel lekker eigenlijk. Nu ik dus veel thuis ben, merk ik wel dat ik zin krijg om ook weer ff van huis te zijn. Allebei ons eigen plannen en sport te hebben. Dat vind ik echt heerlijk. De zondag houden we trouwens wel altijd als hele dag vrij. Lekker geen visite, maar doen wat we willen (dan tanken we even bij met zijn tweeën ... eh 3-en bedoel ik:lol: )
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik mis mijn vriend namelijk echt enorm de laatste tijd Ik weet waarom hij er maar heel erg weinig is, maar leuk is anders. Vorige week heb ik hem 2x een paar uurtjes in de avond gezien (en samen gegeten) en deze week heb ik hem 3 avonden gezien; maar waren we alle dagen weg om iets te regelen en te doen, of was er visite bij. Nu ben ik het hele weekend vrij, voor het eerst sinds tijden, en nu heb ik hem alleen vrijdag een uurtje met zijn neef samen gezien, verder niet, en hij zal pas vanavond, heel laat, thuis zijn. Bah. Dat is toch niet leuk? Ik hoop ook echt dat het met 2 weken afgelopen is en dat we weer even samen kunnen zijn, tijd voor elkaar hebben.
Nee dat zou ik ook niet leuk vinden. Maar het is dus wel tijdelijk? Dan is het toch even er doorheen bijten (al is het nu niet leuk) Misschien als ie laat thuis is toch nog even een half uurtje samen een kopje thee/borrel/whatever doen om even het gevoel te hebben samen te zijn?
Gast- Gast
2 dagen in de week denk ik ongeveer? Beide sporten we en heeft hij vaak vergaderingen 's avonds.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
nare situatie pippa. Wat vindt hij er zelf van dat ie nu zo vaak weg is?
Wij zien elkaar 4 a 5 avonden en vaak het weekend ook gewoon overdag.
Wij zien elkaar 4 a 5 avonden en vaak het weekend ook gewoon overdag.
Gast- Gast
Wij zien elkaar denk ik maximaal 2 complete avonden in de week, dus dat we allebei de hele avond thuis zijn. Meestal ga ik aan het begin van de avond sporten / muziek maken en ben rond 8 uur half 9 weer thuis. Dan hebben we nog wel een uurtje of 2 /3 voor elkaar voor we gaan slapen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wij zien elkaar minimaal 1 keer in de week echt met zijn tweeen, daarnaast eten we gemiddeld 5 avonden in de week samen.
Verder zien we elkaar met andere erbij, verjaardag, familiebezoek, sporten enz.
Verder zien we elkaar met andere erbij, verjaardag, familiebezoek, sporten enz.
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
erg wisselend, zo een week zo goed als niet, dan alleen ff snel met eten, of nog niet eens, soms 3 avonden.
hij probeert met zijn bijbeunklusjes wel rekening te houden met mijn late diensten, maar hij heeft ook nog vaste sportavond en werkavond. en dan ook nog de avonden dat je wel met zn 2en bent, maar iets met anderen gaat doen
hij probeert met zijn bijbeunklusjes wel rekening te houden met mijn late diensten, maar hij heeft ook nog vaste sportavond en werkavond. en dan ook nog de avonden dat je wel met zn 2en bent, maar iets met anderen gaat doen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Zo'n 3/4 avonden in de week denk ik. Maar er zijn ook weken dat hij elke avond moet werken, en soms is hij een week elke avond thuis Altijd weer spannend.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
1 of 2 avonden per week zijn we echt samen. De andere avonden werkt hij of zijn we met vrienden (in het weekend).
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat verschilt per week. De ene week 4 avonden en de andere week maar 1. Ik denk gemiddeld 3 avonden dat we samen eten en dan samen op de bank hangen en we gaan regelmatig uit eten en wat leuks doen samen.
Gast- Gast
ik denk vier avonden gemiddeld, we sporten beide een avond en gaan met vrienden wat leuks doen (meestal elk met eigen vrienden op vrijdag avond en zaterdag avond vaak samen met gezamelijke vrienden)
we hebben een keer in de maand 'date-night' en elke zondag 'stinkie' dag, waarop we heel lui doen en echt met z'n tweeen 's ochtends eens bekijken wat we eens gaan doen die dag. Zondag is mijn favo dag van de week
we hebben een keer in de maand 'date-night' en elke zondag 'stinkie' dag, waarop we heel lui doen en echt met z'n tweeen 's ochtends eens bekijken wat we eens gaan doen die dag. Zondag is mijn favo dag van de week
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
3 a 4 dagen per week. We hebben afgesproken om wat meer écht samen te doen zoals lekkere borrelen in de stad ofzo. A.s. vrijdag hebben we een date dagje voor ons samen. Zó aan toe in ons te drukke leven.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Oja, wij hebben ook op zondagavond ons 'feestje'. Lekker vroeg naar bed en dan tv kijken in bed met een grote kop thee en soms ook chocola ofzo. Gisteren waren het Malthezers.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Nu wat meer omdat ik nog verlof heb, maar normaalgesproken zo'n anderhalf uur per dag doordeweeks. We hebben nooit een hele avond samen doordeweeks en in de weekenden meestal ook niet, alleen soms de zondagavond.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Momenteel bijna niet. Hij moet veel overwerken en die ene avond in de week dat hij thuis is moet hij leren en dan denkt hij er ook nog over na te solliciteren voor supervisor waardoor hij nog meer werkt. Een tijdje trekt ik dat wel, maar dit duurt inmiddels al 6 maanden en het komt me mijn neus uit.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
2/3 avonden en meestal 1 volle dag in het weekend. Hij is veel bezig met de bands en muziek. Ik ben verder meestal wel thuis.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
4 à 5 dagen in de week. Dan praten we wel wat, maar hij kruipt meestal vroeg in bed.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Klopt, het is tijdelijk en het is aftellen, maar toch vind ik het moeilijk en mis ik hem echt. Vind het helemaal niet leuk om altijd alleen thuis te zijn, en alleen voor alles te moeten zorgen. Dat wil ik gewoon lekker samen doenminoessepoes schreef:Elkaar zo heel weinig zien zou ik ook echt vervelend vinden hoor Pippa, maar goed het is nu een uitzonderlijke situatie, dus dat is gewoon even door de zure appel heen bijten en komt daarna wel weer goed.
Ja, het is nog hooguit 3 á 4 weken, en daarna zal er veel meer rust komen, meer dan ooit! Ik probeer inderdaad wakker te blijven, en anders maakt hij me wakker en knuffelen en kletsen we wel nog even, anders vind ik het helemaal niet leuk.Nicci schreef:Nee dat zou ik ook niet leuk vinden. Maar het is dus wel tijdelijk? Dan is het toch even er doorheen bijten (al is het nu niet leuk) Misschien als ie laat thuis is toch nog even een half uurtje samen een kopje thee/borrel/whatever doen om even het gevoel te hebben samen te zijn?
Hij vindt het niet leuk, en weet dat ik het ook niet leuk vind. Hij gaat het nu elke keer overleggen of ik het goed vind, tja, die keuze moet hij gewoon zelf maken. Als het moet, dan moet het. Gelukkig de laatste tijd wel redelijk goed nieuws, dus het gaat goedkomen, maar leuk is het niet en ik ben blij als het afgelopen is!Elodie schreef:nare situatie pippa. Wat vindt hij er zelf van dat ie nu zo vaak weg is?
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Hoe vaak... zonder vriend?
» Vriend die vaak van huis is!
» Verras jij je vriend vaak?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Hoe vaak... zonder vriend?
» Vriend die vaak van huis is!
» Verras jij je vriend vaak?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: