Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

+47
*Troela*
loesje
vlinder-19
woezel
Laced
Catwoman79
Dora
Thunder
Star007
Bloem86
Bruintje Beer
Océane
mickey
Rupsie
Monnie
kwak
Linda
Darius
Mida4you
LMCurious
Fiwen
studiebol
PapillonRose
Makamba
Happydobby
Susan
Tania
sabje
Flip Fluitketel
Viva
Limburg85
Parisienne
Slakje
L!ND@
Tiara
Filoria
Puggle
moepie
Pien
Lejow
Steep
SarahKey
Smaragdje
Floor
-Ieniemienie-
Dolphinne
RYW
51 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  LMCurious zo 25 maa 2012 - 7:52

Joris had Norah of Sarah geheten. Waren we nog niet over uit.
Milou was dan Martijn geweest.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 7:54

Pippa schreef:
Minneke schreef:Wij hadden geen reserve-namen Wink

Dus als je dochter toch een jongen was, dan was hij naamloos geweest :shock:

Ja, helaas Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 394967 (of Fenno en Thija wellicht).

Nee echt, we kwamen er niet uit, dus gingen we maar uit van een kloppende geslachtsbepaling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Mida4you zo 25 maa 2012 - 7:54

Floris
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Darius zo 25 maa 2012 - 7:56

_MamaRosa_ schreef:
Jolicious schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Pippa schreef:

MamaRosa, zouden jullie nog meer kinderen willen hebbem?.


Die optie houden we open. Ws niet. Maar we zijn er niet 100% uit zeg maar. Volgende week worden de meiden 1, en ik merk dat ik best last van mijn gevoelens heb. Maar goed, na 10 kinderen zou ik dat nog hebben denk ik, dus waar stop je dan? Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 394967

Mijn schoonmoeder heeft er 6 gekregen Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 561177

Maar is dat financieel wel haalbaar? Dat vraag ik me dus altijd af. Volgens mij kost het echt een godsvermogen. Ik vraag me al af hoe je dat met 4 kinderen doet

Mijn moeder 7. Dus ik zal wel op haar lijken. :o

En wat het financiele deel betreft, dat is ook een reden waarom het ws. hier bij blijft hoor. We zijn nu echt een vermogen aan pampers alleen al kwijt met 3 in de luiers. Dan begint de oydsre volgende maand met zwemles, de 2e naar de psz. Tel uit! Het geld vliegt erdoor hier. Ik let tegenwoordig veel.meer op de uitgaven. Koop niet meer zomaar kleding voor de leuk. Enz. het valt niet altijd mee, maar we redden ons. Sp



Ik denk dat wij echt zouden moeten inleveren op de leuke dingen en de uitstapjes. Dus niet meer spontaan een avondje naar de pannenkoekenboerderij ipv aardappels, vlees, groente. Geen weekendje weg meer. Sobere vakanties (1x per jaar) geen dagjes dierentuin.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Darius zo 25 maa 2012 - 7:57

on-topic: L.aurens zou E.lise hebben geheten, en P.epijn zou R.oosmarijn geheten hebben. We gaan ze nu niet meer gebruiken, omdat E.lise al veel voorkomt hier in de wijk en R.oosmarijn rijmt op P.epijn, vind ik ook niet zo leuk.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Linda zo 25 maa 2012 - 8:11

Mijn dochter had dan Evan geheten (op z'n Hollands uitgesproken). Deze naam houden we voor een evt 2e nog in gedachte, ik vind het mooie naam.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  kwak zo 25 maa 2012 - 8:16

als D. een jongentje was geweest had ze J.onathan geheten.
een evt volgend kindje zal zo niet gaan heten, ik vind het niet meer mooi en ik vind het niet bij D. passen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Monnie zo 25 maa 2012 - 8:39

Mijn zoontje zou dan Naomi hebben geheten, naam gebruiken we nu niet meer omdat het teveel op N. zijn naam lijkt.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Rupsie zo 25 maa 2012 - 8:45

S.enne zou Levi hebben geheten
F.inn zou Nova of Mila hebben geheten
R.oan had Nova geheten, dus hier zou de meisjesnaam nog een keer gebruikt worden
een 4e komt er hier niet meer maar anders zou de meisjesnaam nog steeds blijven staan, ik vind hem prachtig.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 9:06

Onze T. zou S.venja geheten hebben. Ik denk ook niet dat we deze naam bij een eventuele tweede zullen gebruiken, omdat deze naam absoluut niet bij T. past. Ik denk dat we dan weer voor een mooie oud-hollandse naam gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  mickey zo 25 maa 2012 - 9:18

LMCurious schreef:Joris had Norah of Sarah geheten. Waren we nog niet over uit.
Milou was dan Martijn geweest.
Wij hebben wat meisjesnamen betreft getwijfeld tussen Norah en Sarah, uiteindelijk voor Sarah gegaan.
En Joris heeft hier ook nog op het lijstje gestaan.

Het is uiteindelijk F.inn geworden. Iedereen in onze omgeving weet dat hij Sarah zou heten als hij een zij zou zijn. Denk niet dat we die naam zullen gebruiken bij een eventuele tweede. Ben achteraf ook blij dat we een zoon hebben gekregen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Océane zo 25 maa 2012 - 9:31

S. zou Kyan/Kian of Mischa geheten hebben. Daar waren we tot op het moment van de bevalling nog niet over uit. Gelukkig was ze geen jongen... Deze namen worden het niet voor dit kindje.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 9:33

Aquala schreef:S. zou Kyan/Kian of Mischa geheten hebben. Daar waren we tot op het moment van de bevalling nog niet over uit. Gelukkig was ze geen jongen... Deze namen worden het niet voor dit kindje.

Op de een of andere manier vind ik Dex echt een naam voor jullie (ik heb ook zo'n gevoel dat jullie nu een zoon krijgen) smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Bruintje Beer zo 25 maa 2012 - 9:46

Als S.arah een jongen was zou ze Da.vid heette.
Wij hebben de 2de wat dus een jongen bleek te zijn de naam D.avid gegeven. Als het een meisje was zou zij Tirza heette.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Bloem86 zo 25 maa 2012 - 9:47

Hier waren we ook echt niet uit over een jongensnaam. Nadat we wisten dat ze een meid was, zijn we ook maar opgehouden met zoeken!
Ook dit keer waren de jongensnamen weer een ramp! We hebben de zoektocht dus maar weer even op een laag pitje gezet, tot we wisten dat we weer een meisje krijgen!

Géén idee dus, hoe onze meiden hadden geheten als ze een jongen waren geweest!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Océane zo 25 maa 2012 - 9:52

Razz, dat vind ik wel een leuke naam maar mijn man weer niet...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  moepie zo 25 maa 2012 - 10:04

Pien schreef:
moepie schreef:Onze dochter had dan Kian geheten.
Mocht het nu een jongetje zijn dan krijgt hij een andere naam.
Grappig. Onze dochters heten hetzelfde en Kian stond bij ons op een gedeelde eerste plaats!!

Haha, dat is grappig!! Ik vind de namen bij elkaar ook erg leuk maar nu hoor ik hem te vaak om ons heen dat we nu een andere naam hebben gekozen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 10:53

C.iske had Liliane Heaven Leigh geheten (achteraf ben ik heel blij dat dat het niet geworden is)
J.anneman had Ilvie Mirjana geheten. Als ik nu zwanger zou zijn, zou dat nog steeds mijn nummer 1 meisjesnaam zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Star007 zo 25 maa 2012 - 10:57

Joël of Noah.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Thunder zo 25 maa 2012 - 11:31

T. had Esmé geheten, S. Tessel.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Dora zo 25 maa 2012 - 19:24

A.nouk zou Q.uinten heten
M.aaike zou ws ook zo gaan heten, maar daar zaten we nog een beetje om te dubben. Maar gelukkig wisten we met 18 weken doormiddel van een geslachtbepalende echo dat het weer een meid zou worden
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Catwoman79 zo 25 maa 2012 - 19:42

N.aomi M.arissa (Hij heet R.uben D.aniël)
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Laced zo 25 maa 2012 - 19:45

Julia! I love you

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  LMCurious zo 25 maa 2012 - 19:48

mickey schreef:
LMCurious schreef:Joris had Norah of Sarah geheten. Waren we nog niet over uit.
Milou was dan Martijn geweest.
Wij hebben wat meisjesnamen betreft getwijfeld tussen Norah en Sarah, uiteindelijk voor Sarah gegaan.
En Joris heeft hier ook nog op het lijstje gestaan.

Het is uiteindelijk F.inn geworden. Iedereen in onze omgeving weet dat hij Sarah zou heten als hij een zij zou zijn. Denk niet dat we die naam zullen gebruiken bij een eventuele tweede. Ben achteraf ook blij dat we een zoon hebben gekregen.

Wat grappig. ik ben idd ook blij achteraf dat het gewoon een jochie was. Maar als het niet zo was geweest ben je daar zo aan gewend volgens mij, misschien had ik dan wel hetzelfde gezegd over Joris. Is zo lastig voor te stellen achteraf he. Joris en Milou klopt gewoon helemaal!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  woezel zo 25 maa 2012 - 19:49

De Jongens zouden Jasmijn heten dan.
Bij E hadden we nog geen jongensnaam toen we wisten dat het een meisje was. Maar Roan of Ryan had een goede kans gemaakt.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou jouw kind hebben geheten bij een ander geslacht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum