Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

show de tattoo voor je kindje!

+22
Funk
SarahKey
Niene
Lejow
Bruintje Beer
sheila123
Fearie
Mamsie
liesje
kwak
PapillonRose
Supertalentje
Puggle
Twellie
LDJ
holaagirl
Jezzie
Susan
Makamba
Linda
*Troela*
silly_85
26 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 Empty Re: show de tattoo voor je kindje!

Bericht  LDJ di 27 maa 2012 - 9:01

pippi schreef:Ik heb net ook de tattooshop gemaild wanneer ik langs kan komen!! Spannend!! Al heel lang in mijn hoofd wat ik wil, hopelijk zijn de lijntjes niet te fijn voor een tattoo!! show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 561177 Mooie dingen zie ik hier voorbij komen!

Wat heb je in je hoofd dan Pippi en wanneer wil je hem laten zetten?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 Empty Re: show de tattoo voor je kindje!

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 9:06

sheila123 schreef:
Jetje schreef:Misschien verwoord ik het verkeerd... De 'J' in mijn tattoo is best groot dus de tweede naam verspringt iets zeg maar zo bedoel ik het 'schuin erboven'. Maar dat is dus afhankelijk van de naam, want als we een lange naam kiezen dan is het lelijk. Een andere plek zou ik niet weten... En mijn andere pols kan ik niet goed bedekken. Maar dat is allemaal voor later zorg... Eerst maar zwanger worden;)
Oh op die manier! Nu snap ik em Wink dat word dus kiezen voor een kortere naam hihi! En idd eerst die zwangerschap maar eens maar dat gaat zeker goedkomen meid!! Dikke knuffel!!

Lief van je wijffie!! Komt inderdaad wel goed. Er zal vast (achteraf) een goede reden zijn waarom het wat langer duurt. Heel veel plezier met het uitkiezen van je tattoo en idd ik wil hem wel zien hoor!!!

Gast
Gast

Bericht  Funk di 27 maa 2012 - 9:11

LDJ schreef:
pippi schreef:Ik heb net ook de tattooshop gemaild wanneer ik langs kan komen!! Spannend!! Al heel lang in mijn hoofd wat ik wil, hopelijk zijn de lijntjes niet te fijn voor een tattoo!! show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 561177 Mooie dingen zie ik hier voorbij komen!

Wat heb je in je hoofd dan Pippi en wanneer wil je hem laten zetten?

show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 Letterl2961

Deze op mijn pols, zonder de duif en waarschijnlijk met wat minder lijntjes omdat dat tattoo technisch niet mogelijk is denk ik. Verder ipv het rood een heldere kleur blauw.. Ik wil met dit plaatje naar de shop en het daar verder laten 'ontwerpen'/ontwikkelen..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  sheila123 di 27 maa 2012 - 15:38

Jetje,vast wel meid! Komt helemaal goed!!

Pippi,ik vind de duif wel mooi juist! Is dit ook de letter van je zoontje? Ik zie er een T in smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Funk di 27 maa 2012 - 17:51

sheila123 schreef:Jetje,vast wel meid! Komt helemaal goed!!

Pippi,ik vind de duif wel mooi juist! Is dit ook de letter van je zoontje? Ik zie er een T in smile
Dan heb ik een probleem want het is een L. Wink inderdaad de letter van mn zoontje. Ik neem dit plaatje gewoon mee en kijk wat ze ervan maken smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  LDJ wo 28 maa 2012 - 4:33

pippi schreef:

Pippi,ik vind de duif wel mooi juist! Is dit ook de letter van je zoontje? Ik zie er een T in show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 561177
Dan heb ik een probleem want het is een L. Wink inderdaad de letter van mn zoontje. Ik neem dit plaatje gewoon mee en kijk wat ze ervan maken show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 561177

Heel erg mooi Pippi. Wanneer zou je hem dan willen laten zetten?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Funk wo 28 maa 2012 - 4:37

LDJ schreef:
pippi schreef:

Pippi,ik vind de duif wel mooi juist! Is dit ook de letter van je zoontje? Ik zie er een T in show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 561177
Dan heb ik een probleem want het is een L. Wink inderdaad de letter van mn zoontje. Ik neem dit plaatje gewoon mee en kijk wat ze ervan maken show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 561177

Heel erg mooi Pippi. Wanneer zou je hem dan willen laten zetten?
Dankjewel. Ik ben erg benieuwd hoe ie er uiteindelijk uit komt te zien. Ik ga zaterdag naar de shop op mijn ontwerp te bespreken. Ik wil hem op mijn pols.
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  sheila123 wo 28 maa 2012 - 5:13

pippi schreef:

Dan heb ik een probleem want het is een L. Wink inderdaad de letter van mn zoontje. Ik neem dit plaatje gewoon mee en kijk wat ze ervan maken smile
Oh ja nu zie ik het sorry haha! Ik ben benieuwd naar het resultaat!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  sheila123 di 3 apr 2012 - 8:00

Zo meiden,zijn er nog afspraken voor tattoo's gemaakt? smile

Ik wacht nog even met afspreken totdat ik zeker weet wat ik wil. Ik wil nog steeds de voorletters van de meiden maar had een vlindertje in gedachten voor erbij maar kan helemaal geen mooie vinden die in het geheel past. En wat ik dan weer mooi vind is te groot voor op mijn pols. Ik wil het daar wat kleiner/simpeler houden dus waarschijnlijk worden het dus alleen de letters en dan nog even kijken hoe ik die neer ga zetten. Mijn man had ook een leuk idee met 2 hartjes en dan daar de letters in en dan gewoon in zwart want kleur vind ik niet zo mooi in een tattoo. Al moet ik zeggen dat een kennisje van mij een supermooie tat heeft met kleuren...

Ik ga waarschijnlijk na de verjaardag van F. naar de shop voor een afspraak,maar eerst nog even tekenen en bedenken haha smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Funk di 3 apr 2012 - 8:09

Ja, ik mag 14 april! Spannend!! Helaas kon het niet wat ik wilde, dat was te gedetailleerd voor mn pols. Dus nu wordt er iets ontworpen op basis van mijn plaatje. Ik mag binnenkort komen kijken. Ben erg benieuwd! Ze raadde de pols wel af trouwens. Het is een hype en veel mensen hebben er spijt van en willen de tattoo graag bedekken. Ik wil hem al jaren daar en heb ook goed nagedacht over de gevolgen. Waarschijnlijk wordt het voor mij wel de zijkant van mijn pols.
Succes met het zoeken naar een mooi plaatje. Je kunt ook langsgaan met je ideeën en hen iets laten ontwerpen.
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  mickey do 5 apr 2012 - 23:23

Ff dit topic uppen, want ik wil jullie mening.

Een kennis van mij is zwanger, is over een maand of 2 uitgeteld. Ze weten het geslacht van hun kindje, vertellen dat ook aan iedereen, incl. de naam. Nu zag ik op hyves een foto voorbijkomen van haar vriend. Hij heeft de naam van hun kindje laten tattoëren. Ben ik gek dat ik dat vreemd vind? Het kindje is nog niet geboren, wie weet klopt het geslacht niet.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle do 5 apr 2012 - 23:29

Dat zou ik echt nooit doen in ieder geval.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Rush do 5 apr 2012 - 23:31

Jolicious schreef:Heb er wel hard over na gedacht, maar vind tattoo's al snel niet mooi. Die zwarte inkt wordt altijd zo lelijk vind ik en kleur is ook niet echt mooi.
Zwarte inkt vervaagd tegenwoordig, dus uiteindelijk naar grijs.

Dat zwarte inkt groen wordt is nogal achterhaald en stamt uit de tijd dat mannen nog ankers lieten zetten enzo. show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 166342
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush do 5 apr 2012 - 23:31

OT - Ik wil geen tattoos meer, ook niet als ik ooit een kindje krijg.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Funk do 5 apr 2012 - 23:33

Ik ga nu zo het ontwerp bekijken, spannend! Hoop dat ik het mooi vindt zo!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 23:40

mickey schreef:Ff dit topic uppen, want ik wil jullie mening.

Een kennis van mij is zwanger, is over een maand of 2 uitgeteld. Ze weten het geslacht van hun kindje, vertellen dat ook aan iedereen, incl. de naam. Nu zag ik op hyves een foto voorbijkomen van haar vriend. Hij heeft de naam van hun kindje laten tattoëren. Ben ik gek dat ik dat vreemd vind? Het kindje is nog niet geboren, wie weet klopt het geslacht niet.

Het zou wat zijn idd dat er toch een ander geslacht straks uit komt! Ze moeten er wel 1000% zeker van zijn wil hij nu al de naam hebben getattoeerd!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 3:07

Met dat soort situaties Mickey, hoop ik altijd dat er het tegenovergestelde geslacht uitkomt als wat ze dachten haha ik ben dan heel gemeen, maar geen beter vermaak dan leedvermaak. Het is gewoon heel impulsief, kinderachtig en dom gedrag.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 6 apr 2012 - 3:35

Heb dat op het KDV gehad waar ik werkte.
Moeder had 2 dochters en was weer zwanger. Was er heeeeeilig van overtuigd dat het een meisje werd, zelfs geen geslachtsbepalende echo gedaan, nee was niet nodig, ze wist het zeker.
En toen werd het geboren: TADAAAA een jongen. En toen hadden ze een probleem, want ze hadden alleen een meisjesnaam.
En toen het geboortekaartje binnen kwam werd het probleem nog groter, want op het kaartje stonden de 2 grote, trotse zussen met een knuffelooievaar in hun hand... en een roze shirtje aan..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sheila123 vr 20 apr 2012 - 7:51

Jeeeeeh! 9 mei word mijn tattoo gezet! Ik ben er samen met de tattooboer toch uitgekomen wat betreft het ontwerp en nu is mijn miskraam er toch ook mooi in verwerkt! Helemaal blij en nu maar aftellen Very Happy

Pippi,is jou tattoo al gezet? Ik ben wel benieuwd hoe het is geworden! Fotootje?

Nu ga ik snel slapen want moet belachelijk vroeg op... Truste!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Mamsie vr 20 apr 2012 - 8:00

Spannend Sheila!

De mijne wordt 19 mei bijgekleurd!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Funk vr 20 apr 2012 - 8:01

sheila123 schreef:Jeeeeeh! 9 mei word mijn tattoo gezet! Ik ben er samen met de tattooboer toch uitgekomen wat betreft het ontwerp en nu is mijn miskraam er toch ook mooi in verwerkt! Helemaal blij en nu maar aftellen Very Happy

Pippi,is jou tattoo al gezet? Ik ben wel benieuwd hoe het is geworden! Fotootje?

Nu ga ik snel slapen want moet belachelijk vroeg op... Truste!
Spannend, ben benieuwd! Alvast weltrusten!

Hier de mijne:

show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 20120414222134
Als je hem een kwart slag draait is het een hartje
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Tazz vr 20 apr 2012 - 8:51

PapillonRose schreef:Mooie tattoo's! Ik overweeg al zo'n beetje sinds de geboorte van A. ook om er een te nemen. Maar ik ben er nog steeds niet uit wat ik dan precies zou willen (al heb ik wel wat ideetjes) en het moeilijkste is nog wel de plaats. Ik ben erg kieskeurig geloof ik :P Hij moet en goed te bedekken zijn als het nodig is ivm werk, hij moet op een plaats komen waar ik hem zelf kan zien en hij moet als het even kan ergens komen waar de huid het minst gevoelig is voor uitrekken / hangen / etc. (ben ik even blij dat ik er geen op mijn buik had voordat ik zwanger was, daar was niks van over gebleven show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 394967 ).

Misschien hier iemand inspiratie voor mij? show de tattoo voor je kindje!  - Pagina 4 166342 Vooral de plaats vind ik erg lastig! En aangezien ik eigenlijk helemaal anti-tattoo ben voor de rest, wil ik het wel in 1x goed doen en er geen spijt van krijgen.

haha +1 voor alles wat je hierboven zegt!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sheila123 za 21 apr 2012 - 7:20

Mamsie schreef:Spannend Sheila!

Ja superleuk!! Is hij dan helemaal af? Of moet je dan nog een keer terugkomen? Is dat omdat je een kleurentattoo hebt?
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  sheila123 za 21 apr 2012 - 7:23

Pippi,wat is hij mooi geworden! Ik heb ook een hartjes ontwerp smile

Tazz,heb je echt geen idee? Wil je iets met de letters van de kinderen? Anders ga je een langs de tattooshop,zij kunnen je ook helpen met een idee om een mooie persoonlijke tattoo voor je te maken? Als je een beetje weet wat voor stijl je wilt maken ze er zo wat moois van!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Mamsie za 21 apr 2012 - 9:31

sheila123 schreef:
Mamsie schreef:Spannend Sheila!

Ja superleuk!! Is hij dan helemaal af? Of moet je dan nog een keer terugkomen? Is dat omdat je een kleurentattoo hebt?

Ja af is hij sowieso al wel maar het paars en geel was te licht geworden dus dat moet nog een keer. Ja dat komt door de kleur en door je huid. Je weet nooit hoe een huid precies de kleur pakt. Liever een keer extra dan dat hij te donker is. Ik hoop dat hij daarna wel helemaal goed is!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: