show de tattoo voor je kindje!
+22
Funk
SarahKey
Niene
Lejow
Bruintje Beer
sheila123
Fearie
Mamsie
liesje
kwak
PapillonRose
Supertalentje
Puggle
Twellie
LDJ
holaagirl
Jezzie
Susan
Makamba
Linda
*Troela*
silly_85
26 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: show de tattoo voor je kindje!
Pippa schreef:Mooi Parel, het lijkt alleen alsof het tweede puntje in het niks zweeft.
Haha, ik zie het!
Kan er ook niks aan doen, hij ook niet, het is gewoon puur zo zoals het hier ook zou staan ïs dat is ook omdat het cursief is, dus alles staat een beetje opzij.
Gast- Gast
Heel erg mooi Parel!! Deed het zeer?
Of vond je het meevallen?
Of vond je het meevallen?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Goh, wat veel mensen overwegen een tattoo voor de kinderen. Mooi lettertype Parel!
Ik zou zelf nooit een tattoo laten zetten voor de kinderen, maar kan bij anderen een mooie tattoo wel waarderen. Zelf ben ik te snel uitgekeken op dingen om iets voor het leven te laten zetten: kan maar zo zijn dat ik het drie maanden later niet meer leuk vindt, dus geen goed idee.
Ik zou zelf nooit een tattoo laten zetten voor de kinderen, maar kan bij anderen een mooie tattoo wel waarderen. Zelf ben ik te snel uitgekeken op dingen om iets voor het leven te laten zetten: kan maar zo zijn dat ik het drie maanden later niet meer leuk vindt, dus geen goed idee.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
-weg-
hier de beloofde foto! (let niet op de rest, het gaat om de tattoo!)
hier de beloofde foto! (let niet op de rest, het gaat om de tattoo!)
Laatst aangepast door holaagirl op di 27 maa 2012 - 1:19; in totaal 2 keer bewerkt
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Wat leuk parel
Ik wil straks ook de naam van ons kindje laten zetten.
Ik wil straks ook de naam van ons kindje laten zetten.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Erg mooi Parel!
Dit is de mijne... Hier was ie net gezet. Hij wijst met de tekst naar beneden (is op de foto niet zo goed te zien)
Dit is de mijne... Hier was ie net gezet. Hij wijst met de tekst naar beneden (is op de foto niet zo goed te zien)
Gast- Gast
Hij is mooi geworden Parel!
@Hola: die van jou is ook mooi!
@Hola: die van jou is ook mooi!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Mooie tattoo's! Ik overweeg al zo'n beetje sinds de geboorte van A. ook om er een te nemen. Maar ik ben er nog steeds niet uit wat ik dan precies zou willen (al heb ik wel wat ideetjes) en het moeilijkste is nog wel de plaats. Ik ben erg kieskeurig geloof ik Hij moet en goed te bedekken zijn als het nodig is ivm werk, hij moet op een plaats komen waar ik hem zelf kan zien en hij moet als het even kan ergens komen waar de huid het minst gevoelig is voor uitrekken / hangen / etc. (ben ik even blij dat ik er geen op mijn buik had voordat ik zwanger was, daar was niks van over gebleven ).
Misschien hier iemand inspiratie voor mij? Vooral de plaats vind ik erg lastig! En aangezien ik eigenlijk helemaal anti-tattoo ben voor de rest, wil ik het wel in 1x goed doen en er geen spijt van krijgen.
Misschien hier iemand inspiratie voor mij? Vooral de plaats vind ik erg lastig! En aangezien ik eigenlijk helemaal anti-tattoo ben voor de rest, wil ik het wel in 1x goed doen en er geen spijt van krijgen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Rejoy. schreef:Anniej_S schreef:Rejoy. schreef:als wij hier klaar zijn met kindjes krijgen en borstvoeding geven, dan ga ik er denk ik één laten zetten voor de kinderen, dus niet voor elk kind apart.
En dat is na beeb nr 2 ?
dat denk ik wel ja . Maargoed, na de eerste heb ik ook een tijdje geroepen dat het bij één zou blijven, dus je weet 't nooit
ik zou maar even wachten Rejoy, bij jullie weet je het nooit
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
ik heb op mijn linker schouderblad een tattoo laten zetten afgelopen januari. het zijn de 2 voorletters van mijn kids de N en de T met het vlindertje van woezel en pip. het vlindertje staat symbool voor mijn 2 miskramen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
SUnprincess wow erg mooi
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Liesje, wat een mooi idee zo met dat vlindertje erbij!
Sunprincess, wat ben jij slank! En lekker kleurrijk zeg! Deed het daar niet heel erg zeer?
LTD (toch?) het doet geen zeer hoor, een boel kleine speldenprikjes maar ik heb geen traan gelaten of ook maar in mijn ogen op voelen springen, heb ook gewoon gekeken en gekletst!
PR, ik heb er een op mijn lies, die zie ik zelf, kan ik bedekken en is niet meegerekt tijdens de zwangerschap.
Sunprincess, wat ben jij slank! En lekker kleurrijk zeg! Deed het daar niet heel erg zeer?
LTD (toch?) het doet geen zeer hoor, een boel kleine speldenprikjes maar ik heb geen traan gelaten of ook maar in mijn ogen op voelen springen, heb ook gewoon gekeken en gekletst!
PR, ik heb er een op mijn lies, die zie ik zelf, kan ik bedekken en is niet meegerekt tijdens de zwangerschap.
Gast- Gast
Die is ook mooi Parel, en inderdaad een plek die weleens geschikt zou kunnen zijn voor mij. Heb zo'n beetje alle plaatsen bedacht, maar daar had ik dan net weer niet aan gedacht! Zal 'm onthouden!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gewoon vragen of ze hem zo ver mogelijk op dat bot kunnen plaatsen zeg maar, die van mij is helemaal intact gebleven en momenteel het mooiste aan mijn hele buik haha
Jetje, was jou helemaal vergeten, vind hem prachtig!
Jetje, was jou helemaal vergeten, vind hem prachtig!
Gast- Gast
Dit is de mijne
Alleen is het paars te licht geworden en dus moet ik hem nog laten bijkleuren. Hier is hij net gezet.
weg
Alleen is het paars te licht geworden en dus moet ik hem nog laten bijkleuren. Hier is hij net gezet.
weg
Laatst aangepast door Mamsie op ma 26 maa 2012 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
zo hallo FB maakt hem wel heel groot!
Mamsie- Ratel
Heeft de bloem een betekenis Mamsie?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nee, het is een Amaryllis Nymph wat ik een hele mooie bloem vind en paars is mijn lievelingskleur.
Mamsie- Ratel
Mooie tattoo's allemaal zeg!!
Ik heb als armband rondom mijn pols de tekst ' plus que ma propre vie' en daaronder D.ean's naam.
Als ik uitgezwangerd ben wil ik wss nog mijn avatar als tattoo op m'n buik
Ik heb als armband rondom mijn pols de tekst ' plus que ma propre vie' en daaronder D.ean's naam.
Als ik uitgezwangerd ben wil ik wss nog mijn avatar als tattoo op m'n buik
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Even uppen
Want ik ga binnekort ook een tatoo voor mijn kindjes zetten!! Het word waarschijnlijk hun voorletters op mijn pols met een symbool voor mijn miskraam..
Spannend! Ben nu bezig met een ontwerpje en zo. Ik ga hem waarschijnlijk half mei laten zetten omdat we begin mei een weekendje weg gaan en anders zit ik met zwemmen en zo dus dat eerst maar achter de rug.
Maar even over die pols.. Ik wil het eigenlijk laten plaatsen naar mij toe zeg maar. Wie heeft ook een pols tattoo en heb je hem van je af zodat anderen hem zien of naar je toe dus dat jij hem goed ziet?
Want ik ga binnekort ook een tatoo voor mijn kindjes zetten!! Het word waarschijnlijk hun voorletters op mijn pols met een symbool voor mijn miskraam..
Spannend! Ben nu bezig met een ontwerpje en zo. Ik ga hem waarschijnlijk half mei laten zetten omdat we begin mei een weekendje weg gaan en anders zit ik met zwemmen en zo dus dat eerst maar achter de rug.
Maar even over die pols.. Ik wil het eigenlijk laten plaatsen naar mij toe zeg maar. Wie heeft ook een pols tattoo en heb je hem van je af zodat anderen hem zien of naar je toe dus dat jij hem goed ziet?
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Wat voor symbool heb je ingedachte?sheila123 schreef:Even uppen
Zelf vind ik tattoo niks maar als ik er 1tje ooit neem dan neem ik 2 vlindertjes of engeltjes(van mijn 2 miskramen) en de 1e letters van mijn kinderen de naam.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Il heb zowel de tattoo op mijn vingers en pols naar mij toegericht , want ik heb het voor mezelf genomen en niet voor andere , dus ik kan ze goed lezen
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb de tattoo op mijn pols ook naar me toe gericht.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» tattoo voor kindje?
» show de kerstoutfit van je kindje!
» Show de winterjas van je kindje
» Show de schoenen van je kindje!
» Show de schoentjes van je kindje(s)
» show de kerstoutfit van je kindje!