Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tattoo voor kindje?

+24
Niene
Funk
Flemy
*Troela*
holaagirl
silly_85
MamaVanDarcy
miss22
Julia
Barbabella
Rush
Suus
Annie24
knets
VeryCherry
Monte
Mamsie
Fearie
Parisienne
PapillonRose
Susan
duckie
Mamasapje
Teddyaapje
28 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty tattoo voor kindje?

Bericht  Teddyaapje zo 17 apr 2011 - 7:12

Hoi!

Wie van jullie heeft er een tattoo laten zetten met bijv. de naam van je kindje of iets wat daarvoor symbool staat? Ik heb (nog) geen tattoo maar het lijkt me wel speciaal om een kleintje op en onopvallende plaats (iets waar je hem makkelijk kunt bedekken, bijv. de voet) voor T te laten zetten. Ik ben zelf niet zo van namen maar een symbool of bijv. iets met de geboortedatum lijkt me misschien wel iets.

Nu is mijn vraag:
Waar zit hij en wat voor iets hebben jullie?

xx teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:17

Mijn man heeft H haar naam op zijn bovenarm (binnenkant) laten zetten.
Als de tweede er is wil ik onder op mijn rug een bloemenslingertje laten zetten met beide namen.

Kun je niet zijn sterrenbeeld ofzo laten zetten met zijn geboortedatum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Mamasapje zo 17 apr 2011 - 7:28

Een datum zou ik persoonlijk niet snel doen, puur omdat ik cijfertjes in een rijtje niet zo mooi vind als tattoo smile
Iets wat symbool staat voor je kindje wel.

Ik heb zelf nog niets voor de kinderen, wil dit wel maar ben er nog niet uit.. Ik wil iets met M.yrthe-bloesemblaadjes, waar en hoe wat verder voor de andere kids nog geen idee. Ik denk dat de tattoo er pas komt als het gezin voor ons idee 100% zeker compleet is, omdat ik niet heel mijn lijf onder de inkt wil:)

Ik heb zelf nu al een tattoo, een klein bloemtje links onder op mijn buik, eigenlijk ook bijna nooit te zien. Ik heb deze laten zetten samen met mijn beste vriendin, zij heeft dezelfde, op dezelfde plaats. Voor ons staat het bloemetje voor "leven".. Ze zit nu al een tijd in Australie, als we elkaar missen kijken we er even naar... Het is iets symbolisch, echt iets tussen ons..

Ik zou namen van mijn kinderen misschien wel doen, maar van anderen absoluut niet... smile
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 7:36

ik zit er ook over te denken om zo wat te gaan doen, ben er nog niet helemaal overuit hoe. misschien haar naam in mooie letters met wat er om heen. heb al 1 gewone tattoo met betekenis voor mezelf
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Teddyaapje zo 17 apr 2011 - 7:41

T is geboren op 01-11-10 dus dat vond ik wel grappig om ergens in te verwerken ofzo. Vroeger wilde ik altijd een streepjescode-tattoo maar dat gaat het niet meer worden.

Ik vind een ster opzich wel een mooi symbool, als er dan meerdere kindjes komen worden het gewoon een paar sterren op een rijtje haha. Maar van de andere kant vind ik een ster misschien meer iets voor iemand die overleden is...wat vinden jullie?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 7:43

hangt er denk ik vanaf of je alleen een ster doet of een soort tribal met sterretjes er om heen....
alleen een ster vind ik wel meer inderdaad bij overledene passen maar das mijn mening
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Susan zo 17 apr 2011 - 7:51

Teddyaapje schreef:T is geboren op 01-11-10 dus dat vond ik wel grappig om ergens in te verwerken ofzo. Vroeger wilde ik altijd een streepjescode-tattoo maar dat gaat het niet meer worden.

Ik vind een ster opzich wel een mooi symbool, als er dan meerdere kindjes komen worden het gewoon een paar sterren op een rijtje haha. Maar van de andere kant vind ik een ster misschien meer iets voor iemand die overleden is...wat vinden jullie?

Sterren doen me nu ook wel een beetje teveel aan Tony van Oh oh Cherso/Tirol denken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  PapillonRose zo 17 apr 2011 - 7:53

Ik lees hier maar even mee. Ben voor mezelf eigenlijk anti-tattoo geweest een hele lange tijd, maar eentje en dan een symbool voor A. lijkt me wel heel erg mooi.

Ik twijfel nog teveel, dus voorlopig wacht ik nog even. Maar ik zat te twijfelen tussen een bepaald symbool met moeder en kind en dan haar naam erin of het voetafdrukje van A. (dan moet ik wel opschieten voor ze te grote voeten krijgt Laughing ) ook met naam erbij.

Dit symbool bedoel ik trouwens:
tattoo voor kindje? Images?q=tbn:ANd9GcRnqpTN99dvgP9SyqmvfOI4QxJsUM_8dlu9ryrUi1hja3Ch8NUr&t=1

Over de tattoo ben ik dus nog niet uit, en de plaats evenmin. Wilde eigenlijk voor de binnenkant van mijn pols gaan, maar ik heb mijn aders ontzettend aan de oppervlakte liggen en daardoor kan het daar niet scratch Wil hem in elk geval ergens waar hij te bedekken is als het nodig is, en ik wil hem zelf kunnen zien (dus niet op mijn rug ofzo).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 7:55

dat is ook een mooi symbool, maar ja als ik in de toekomst nog een 2e kindje wil.....
die voetafdruk is ook een leuk idee zeg...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  PapillonRose zo 17 apr 2011 - 7:58

Qua voetafdrukjes heb ik het idee van de volgende afbeelding gekregen:
tattoo voor kindje? 398977pw150

Alleen zou ik denk ik zelf maar één voetje doen, anders wordt het gelijk zo groot.

Maar ik vind het zo'n grote stap om er eentje te laten zetten, dus dat wordt voorlopig nog nadenken wat ik nou wil en waar precies :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 8:06

ik vind dit een heel leuk idee

tattoo voor kindje? Images?q=tbn:ANd9GcT4s0IXAQmZG9f6-Eq_YZS7Zz8IyF5JO7NITVniL-2Mzq9FDMcf
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:24

Ik laat september/oktober mijn nieuwe tattoo zetten. Dit wordt een tak met bloemen met een soort van stempels erom heen *klinkt spannend nerd * Beetje lastig uitleggen maar toch. 2 van de bloemen komen de initialen van Dylan en Lynn in. Dylan zijn bloem wordt blauw/groen en die van Lynn paars/roze.
Mocht ons gezin nog uitgebreid worden kan er een bloem bijgezet worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Parisienne zo 17 apr 2011 - 8:25

Zelf zou ik nooit een tattoo nemen, dat is gewoon echt niet mijn ding en ik vind het ook niet mooi voor op mijn eigen lichaam. Mijn vriend heeft nu wel een (kleine) tattoo, rechts onderop zijn buik, op de rand van zijn broek/boxershort zegmaar. Dit heeft hij ooit puur voor zichzelf gedaan, is het chinese teken van vrede geworden.

Nu wil hij ook iets met N. erin verwerkt. Hij zit te denken aan haar naam in het Hebreeuws. Ik wilde voor N. graag een Hebreeuwse/Israelische naam omdat wij een vrij sterke 'band' hebben met dat land en de cultuur. Mijn vader heeft daar een van zijn beste vriend wonen (ook echt Israëliërs) en het voelt voor ons net als familie. Mijn vriend zou N. haar naam dus wel in het Hebreeuws willen. Zoiets vind ik wel mooier dan gewoon haar naam in normale letters.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 8:28

maar wanneer zou je een tattoo laten zetten, als je gezin al compleet is of al bij het 1e kindje en dan een soort tattoo waar je evt wat aan kunt toevoegen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:31

Als je voor 1 van je kinderen iets laat tatoeëren vind ik persoonlijk dat je de andere kinderen moet kunnen toevoegen... Anders is het zielig voor het andere kindje...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  PapillonRose zo 17 apr 2011 - 8:33

Ik ben eigenlijk ook niet zo voor tattoo's bij mezelf. Maar eentje en dan iets wat symbool staat voor A. trekt me wel. Of het er ooit van gaat komen zou ik alleen niet weten, ik denk dat ik en te bang ben (held op sokken met dit soort dingen) en het idee dat de tattoo misschien wel helemaal uitgelubberd zal zijn als ik 80 ben staat me ook tegen Laughing

Dus ik hou het nog maar even bij goed nadenken. Het heeft wel iets moois, het is zo permanent en dat staat me normaal juist tegen behalve in dit geval. Maarja.. durf ik het wel, kan ik wel iets kiezen en waar moet ik het dan laten zetten Laughing

Mochten er ooit nog een of meerdere kindjes bij komen dan wil ik inderdaad of iets waar nog meerdere namen bij kunnen, of het zouden meerdere kleine tattoo's worden.. Ook al weer zo'n dilemma. Want wat ik zelf nu het mooiste vind laat dat niet echt toe, terwijl ik niet uitsluit dat er in de toekomst misschien nog wel gezinsuitbreiding kan komen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Fearie zo 17 apr 2011 - 8:59

Ik wil mijn avatar als tattoeage laten zetten samen met de naam van mijn kind(eren).
Heb als 2e optie deze nog: tattoo voor kindje? Birth_in_Sepia_by_MarjoleinART

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Mamsie zo 17 apr 2011 - 9:12

Bij mij komen de 3 namen op mijn rug. Ik weet al wel een beetje hoe maar nog niet precies dus ik ga er nog geen uitspraak over doen. Ik show hem wel als hij er staat.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Monte zo 17 apr 2011 - 9:42

Dit vind ik ook wel mooi:
tattoo voor kindje? L_ebf66bf196ed46769651f8c5050feb32
tattoo voor kindje? Baby_Footprint_Tattoo
En die van angelina jolie, maar dat is alleen mooi als je natuurlijk kinderen hebt die op verschillende plekken zijn geboren. Anders heb je 2 of meerdere keren hetzelfde staan:
tattoo voor kindje? Number3
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:47

tattoo voor kindje? 543213052_5_DEPf
Maar dan wel een babyhandje (van een paar maand oud).. Dit is een kinderhandje..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 19:43

Ik dacht dat het ging om een tattoo OP je kindje laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 19:51

Ik heb de naam van mijn zoontje op de binnenkant van mijn pols. Achteraf had ik liever een tekentje willen hebben, want nu gaan we toch voor een tweede en heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik een tweede naam weer wil neerzetten.

Maar het symbool vond ik wel heel mooi. Ik heb een lelijk litteken van de keizersnede dus wilde ik ook iets moois blijvends van hem hebben.
Hier was ie net gezet:
tattoo voor kindje? DSC01029


Laatst aangepast door Jetje op zo 17 apr 2011 - 19:59; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 19:57

Ik heb een chinees teken van draak tussen mijn schouderbladen, Indy noemde wij in de buik namelijk draak. Voor Merle heb ik een piercing laten zetten omdat het teken muis niet mooi was.
Ros heeft beide namen op zijn rug. Het lettertype staat gelijk aan dat van het geboorte kaartje.

*foto's weg*


Laatst aangepast door BeeGee op di 30 aug 2011 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Mamasapje zo 17 apr 2011 - 20:18

Fearie schreef:Ik wil mijn avatar als tattoeage laten zetten samen met de naam van mijn kind(eren).
Heb als 2e optie deze nog: tattoo voor kindje? Birth_in_Sepia_by_MarjoleinART

wow! zoiets zou ik ook kiezen:) alleen jammer dat dit soort afbeeldingen vaak groot gezet moeten worden... dan weet ik alweer geen plekje waar dat zou moeten smile
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  VeryCherry zo 17 apr 2011 - 21:07

Ik wil nog steeds heel graag de coördinaten van de plek waar mijn zoontje geboren is getatoeëerd hebben in mijn zij, op mijn ribbenkast.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo voor kindje? Empty Re: tattoo voor kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum