Waarom wilden we dit ook al weer??
+10
Butterfly78
Paper Crown
Ella
Mysterious
Lejow
meisjesmama
TukTuk
Darius
Susan
SparklingEyes
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waarom wilden we dit ook al weer??
2CKC2 schreef:SparklingEyes schreef:2CKC2 schreef:SparklingEyes schreef:2CKC2 schreef:SE - ik heb het idee dat jij bij mij in het dorp (eh,stad!) woont.. Woon jij ook in P.......end?
Euh ja! Klopt!
Dacht dat ik een van de weinigen uit deze stad was! Grappig!
Ik ook! Ik woon nu bij de grote Deen en de AH XL. Gaan jullie wonen in de W.venne T...dorp?
Nee niet in tuindorp.. Of is dat wel tuindorp? Nou ja, quadrant europa, vlak achter de tamoil.. In de laatste haven die wordt gebouwd! Woon nu achter station o.where
Nee dat heet geen Tuindorp ik ga wonen in Tuindorp.. Duurt nog even toch voor jullie huis klaar is? Je woont vlakbij mij, ik zie vanuit mijn huis de leenbakker en de kwantum enzo. Jij woont denk ik bij de Makado in de buurt?
Ons huis wordt al in de eerste week van juli opgeleverd! Ze bouwen nogal hard!
Ja ik woon vlakbij m.akado, maar dan aan de andere kant van het spoor. Ik kijk vanuit mijn slaapkamer op o.a. Tennisveld...
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet niet of het kan, maar je woning verhuren? Dan zitten er mensen ene heb je inkomen.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Het is een optie butterfly, maar dan moeten we wel toestemming krijgen van de hypotheekverstrekker...
SparklingEyes- Prater
Misschien toch n idee dan om s met ze tegaan praten?je weet maar nooit en zekers niet nu jullie in deze baggersituatie zitten.....SparklingEyes schreef:Het is een optie butterfly, maar dan moeten we wel toestemming krijgen van de hypotheekverstrekker...
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
SparklingEyes schreef:Yvette schreef:SparklingEyes schreef:Yvette schreef:Dit zorgt zeker voor stress, heel vervelend allemaal. Is het geen idee om er een tweede makelaar bij te betrekken?
Als je nieuwe huis is opgeleverd is het dan geen optie om je oude huis tijdelijk te verhuren zodat jullie daar weer geld voor krijgen
Een tweede makelaar kost ook weer ruim 350 euro en om eerlijk te zijn, dat hebben we domweg niet op het moment. Geld gaat naar andere dingen. Zou dus weer een extra last zijn.. Tegenwoordig moet je alle makelaars vooraf betalen, want ze krijgen zelf ook te weinig inkomsten...
We gaan de woning ook op marktplaats zetten zoals hierboven al geooperd werd... Verhuren moet in overleg met de hypotheekverstrekker, want we hebben een clausule dat het niet mag... Wisten wij veel dat het ooit nodig zou zijn...
Oh dan werkt dat weer anders. Wij hebben pas ook met deze situatie gezeten en hier hoef je geen makelaars vooraf te betalen. En het gebeurd hier vaak dat 2 makelaars voor 1 huis zijn. hun hebben dan de afspr dat degene die het verkoopt het meeste krijgt van de ........ (gut hoe heet dat ook alweer. zoveel procent van de verkoopprijs)
De meeste hypotheek verstrekkers hebben een gedoog beleid nu. Verhuren mag officieel niet maar ze knijpen een oogje toe om zomaar te zeggen. Hun hebben er ook niets aan als jij je hypotheek niet kan betalen. Zolang dat elke maand gebeurd is het oke. Maar zou het zeker eens navragen
Klopt hoor, dat het voorheen niet nodig was om makelaars vooraf te betalen.. Dat komt puur door de slechte womigmarkt: zij verdienen ook steeds minder...
We gaan straks ook zeker navraag doen wbt verhuren hoor! Maar ik blijf goede hoop houden ( ijdele hoop) dat er zaterdag iemand komt!
Nou ik zal voor je duimen. Laat je nog weten hoe het verlopen is zaterdag
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
redd schreef:Misschien toch n idee dan om s met ze tegaan praten?je weet maar nooit en zekers niet nu jullie in deze baggersituatie zitten.....SparklingEyes schreef:Het is een optie butterfly, maar dan moeten we wel toestemming krijgen van de hypotheekverstrekker...
Gaan we ook doen hoor, maar nu heeft dat nog geen nut volgens de adviseur, omdat het nog niet speelt.. We hebben het broertje van mijn man gevraagd om desnoods zwart in het huis te gaan. Die is voorloog nog niet aan de beurt vooreen huisje, dus dan kan hij hier proefdraaien. En met hem kunnen we goede afspraken maken.. Is zelfs het voorstel van mijn schoonouders..
Mijn eigen ouders hebben aangegeven dat als we echt in de knoei komen, we wat geld van hen kunnen lenen. Datis wel heel lief, maar wil ikliever niet straks..
Ik laat zeker weten of er zaterdag mensen zijn geweest! Helaas ben ik er niet ( ik heb een vrijgezellenfeest), dus ik heb mijn man gevraagd of hij me met smsjes op de hoogte houdt...
SE
SparklingEyes- Prater
Wooohoooooer zijn twee stellen wezen kijken. De eerste waren wat enthousiater dan de tweede, maar we denken dat er in ieder geval nog een bezichtiging uit voort komt. Zou echt tof zijn!
Maar echt, gewoon zo gaaf dat er twee stellen zijn geweest!
Maar echt, gewoon zo gaaf dat er twee stellen zijn geweest!
SparklingEyes- Prater
Dat is fijn! Hopen dat het wat wordt!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
En? Is er nog een vervolg geweest?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
We hebben van de week een berichtje gehad van het tweede stel dat ze wel erg geinteresseerd zijn, maar dat ze hun eigen flat nog moeten verkopen... Die al 2,5 jaar te koop staan...
Het eertse stel dat geweest is, heeft vandaag per mail laten weten naar de makelaar niet meer geintereseerd te zijn, omdat de zolder te laag is (is ook laag..)...
Dus we zijn helaas weer terug bij af!
Het eertse stel dat geweest is, heeft vandaag per mail laten weten naar de makelaar niet meer geintereseerd te zijn, omdat de zolder te laag is (is ook laag..)...
Dus we zijn helaas weer terug bij af!
SparklingEyes- Prater
Flyers maken en die her en der in de brievenbussen stoppen, is dat niks? Je weet nooit wie er naar die folders kijkt. Misschien zitten er wel heel erg geïnteresseerde mensen bij .
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Verona schreef:Flyers maken en die her en der in de brievenbussen stoppen, is dat niks? Je weet nooit wie er naar die folders kijkt. Misschien zitten er wel heel erg geïnteresseerde mensen bij .
Zou niet eens zo'n gek idee zijn...
Als die stomme makelaar nou eens fatsoenlijk mee zou denken... Maar die eikel (sorry) zit achterover leunend te wachten tot wij ZIJN werk gaan doen...
Grmbl.l
SparklingEyes- Prater
En misschien advertentie via Marktplaats plaatsen?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ja dat is al eerder gezegd, maar om eerlijk te zijn hebben we daar domweg te centen niet voor. Je moet een, in mijn ogen, redelijk bedrag neerleggen voor een maandje! En na een aantal financiele tegenvallers hebben we dat nu even niet over...
Hadden we die tegenvallers niet gehad, dan hadden we het ws wel gedaan, maar op dit moment moeten we alles opzij leggen wat kan..
SE
Hadden we die tegenvallers niet gehad, dan hadden we het ws wel gedaan, maar op dit moment moeten we alles opzij leggen wat kan..
SE
SparklingEyes- Prater
Ah had er even niet bij stil gestaan dat het niet gratis was, sorry!
Als die makelaars zo weinig doet zou ik anders toch echt overstappen.. Hoe langer je hier in woont, hoe meer kosten je ook krijgt natuurlijk.. Dan kan je beter wat kosten kwijt zijn aan en nieuwe makelaar?
Als die makelaars zo weinig doet zou ik anders toch echt overstappen.. Hoe langer je hier in woont, hoe meer kosten je ook krijgt natuurlijk.. Dan kan je beter wat kosten kwijt zijn aan en nieuwe makelaar?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Ah had er even niet bij stil gestaan dat het niet gratis was, sorry!
Geeft niks..
Als we nu overstappen moeten we de huidige makelaar 350 euro betalen en de nieuwe makelaar per maand een deel van de commissie gaan betalen helaas. Hier in de regio gaat het voor makelaars zo slecht ( ja ze konden vroeger achterover leunen, woningen. Verkochten zichzelf wel), dat ze maandelijks geld tekort komen... Je moet ze nu dus al vooraf gaan betalen...
We hebben de huidige makelaar een pittige mail gestuurd met hoe we er over denken, maar hij reageeert er niet op. Ik ga binnenkort een klacht indienen bij de directeur, want zoals hij met ons om gaat, slaat gewoon nergens op..
SE
SparklingEyes- Prater
Die tweede kijkers zijn dus eigenlijk een beetje een dode mus. Erg jammer. Het is overal vrij hopeloos. De makelaar van mijn man's apartement heeft de handdoek in de ring gegooid, maar ik was ook niet echt overtuigd dat hij er echt wat voor deed. Mijn buurvrouw heeft weer een andere makelaar gehad, die deed eigenlijk ook weinig behalve vragen of de vraagprijs niet omlaag kon. Ik en nu mijn buurvrouw ook zitten bij een 'no cure no pay' makelaar en eigenlijk verwachten we daar ook niets van. Het wordt inderdaad geadviseerd om zelf te flyeren. Wat voor klacht wil je precies bij de directeur neerleggen?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Die tweede kijkers zijn dus eigenlijk een beetje een dode mus. Erg jammer. Het is overal vrij hopeloos. De makelaar van mijn man's apartement heeft de handdoek in de ring gegooid, maar ik was ook niet echt overtuigd dat hij er echt wat voor deed. Mijn buurvrouw heeft weer een andere makelaar gehad, die deed eigenlijk ook weinig behalve vragen of de vraagprijs niet omlaag kon. Ik en nu mijn buurvrouw ook zitten bij een 'no cure no pay' makelaar en eigenlijk verwachten we daar ook niets van. Het wordt inderdaad geadviseerd om zelf te flyeren. Wat voor klacht wil je precies bij de directeur neerleggen?
We willen een klacht indienen van niet houden aan afspraken, niet actief meedenken en slechte voorlichting. Er speelt nog het e.e.a. Maar dat wil ik hier liever niet neerzetten
SparklingEyes- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Waarom is dat nou weer nodig?
» Waarom toch altijd weer teveel meenemen?
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom is dat nou weer nodig?
» Waarom toch altijd weer teveel meenemen?
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Waarom een kind? Of waarom niet?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: