Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken)
+25
chipa
Fiwen
PiP
Linda
Printje
SparklingEyes
Diese
Slakje
Tania
Twellie
LMCurious
Monnie
Rouge
Annemie
Star007
meisje
SarahKey
kwak
*Lookie*
Laced
Fearie
Sophiee
vlinder-19
Susan
studiebol
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken)
Ik sta om 6.45u op.
Ga dan douchen, aankleden en de hond uitlaten.
Om 7.30u haal ik mijn zoontje uit bed. Wassen, aankleden, beneden broodje eten.
Ondertussen maak ik mijn brood voor het werk klaar en eet zelf ook snel wat.
Om 8.15u gaan we dan meestal weg.
Ga dan douchen, aankleden en de hond uitlaten.
Om 7.30u haal ik mijn zoontje uit bed. Wassen, aankleden, beneden broodje eten.
Ondertussen maak ik mijn brood voor het werk klaar en eet zelf ook snel wat.
Om 8.15u gaan we dan meestal weg.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Ik sta om 06.45 op, ga douchen, kleed me aan en ga naar beneden om brood te maken.
Om 07.30 stap ik in de auto of op de fiets.
(ik speel vals, mijn man is gewoon thuis, die werkt `s avonds. Dus ik hoef in de ochtend geen rekening met de kindjes te houden)
Om 07.30 stap ik in de auto of op de fiets.
(ik speel vals, mijn man is gewoon thuis, die werkt `s avonds. Dus ik hoef in de ochtend geen rekening met de kindjes te houden)
Gast- Gast
7uur gaat mijn wekker, staan Y. en ik op. Manlief kleed Y. aan terwijl ik me aankleed en op maak, douchen doe ik de avond van te voren.
7.15 zijn we beneden en gaat manlief naar zijn werk. Rond 7.30 gaan we met 2tjes ontbijten en rond 8uur tandenpoetsen.
Daarna lopen we naar opa en oma waar we om 8.15 zijn, als ik 8.30 client heb loop ik door (bij mn ouders in de straat) en anders kletsen we nog even wat, en fiets ik rond 8.30 weg.
Manlief staat vaak rond 6.00 op
7.15 zijn we beneden en gaat manlief naar zijn werk. Rond 7.30 gaan we met 2tjes ontbijten en rond 8uur tandenpoetsen.
Daarna lopen we naar opa en oma waar we om 8.15 zijn, als ik 8.30 client heb loop ik door (bij mn ouders in de straat) en anders kletsen we nog even wat, en fiets ik rond 8.30 weg.
Manlief staat vaak rond 6.00 op
Gast- Gast
wat een tijden zeg...
Joris is meestal tussen 7.00-7.30 wakker en speelt dan gewoon op zijn kamertje.
Wij staan zo tussen 7.30-7.45 op.
Dan ga ik me aankleden (of eventueel douchen afhankelijk of ik avond ervoor al gedouched heb, als ik vroeg moet werken douche ik meestal savonds) en Dave gaat in die tijd de kindjes aankleden. Afhankelijk van hoe lang Joris treuzelt heb ik mijn haar of make-up eventueel ook al gedaan.
Dan ga ik rond 8.00 met de kindjes naar beneden en gaat Dave douchen.
We ontbijten met z'n drietjes, Dave ontbijt nooit.
Rond 8.30 gaat Dave dan met de kindjes naar het kdv.
Als ik moet werken om 9.00 ga ik dan de salon klaarmaken boven, en mijn haar make-up nog doen voor zover ik nog niet klaar was. Als ik al klaar ben kan ik nog vlug ff vegen/wasje doen/vaatwasser uitruimen ofzo. En als ik gedouched heb doe ik dan vlug haar en make-up nog.
Om 9.00 begin ik dan met werken en Dave ook.
Als ik niet direct klanten heb ga ik nog wel eens sporten om 8.30, of eerst boodschappen doen, want de kindjes gaan dan wel gewoon met Dave mee naar het kdv als hij naar zijn werk gaat.
Ben erg blij dat we zo'n relaxed ritueel hebben 's ochtends!
Joris is meestal tussen 7.00-7.30 wakker en speelt dan gewoon op zijn kamertje.
Wij staan zo tussen 7.30-7.45 op.
Dan ga ik me aankleden (of eventueel douchen afhankelijk of ik avond ervoor al gedouched heb, als ik vroeg moet werken douche ik meestal savonds) en Dave gaat in die tijd de kindjes aankleden. Afhankelijk van hoe lang Joris treuzelt heb ik mijn haar of make-up eventueel ook al gedaan.
Dan ga ik rond 8.00 met de kindjes naar beneden en gaat Dave douchen.
We ontbijten met z'n drietjes, Dave ontbijt nooit.
Rond 8.30 gaat Dave dan met de kindjes naar het kdv.
Als ik moet werken om 9.00 ga ik dan de salon klaarmaken boven, en mijn haar make-up nog doen voor zover ik nog niet klaar was. Als ik al klaar ben kan ik nog vlug ff vegen/wasje doen/vaatwasser uitruimen ofzo. En als ik gedouched heb doe ik dan vlug haar en make-up nog.
Om 9.00 begin ik dan met werken en Dave ook.
Als ik niet direct klanten heb ga ik nog wel eens sporten om 8.30, of eerst boodschappen doen, want de kindjes gaan dan wel gewoon met Dave mee naar het kdv als hij naar zijn werk gaat.
Ben erg blij dat we zo'n relaxed ritueel hebben 's ochtends!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Oh my god wat vroeg :o .. Ik zag een paar keer 05:00 uur voorbij komen. Of 06:00 uur! Ik zou dat echt niet trekken
Ik hoop ook een baan te vinden waar ik om 09:00 moet beginnen haha! Dan hoef ik vast niet eerder dan 7:30 op
Ik moet nog maar even wachten met baby's die zorgen dat je slaaptekort krijgt (Al lijkt het mij wel ontzettend leuk! De baby... niet het slaaptekort )
Ik hoop ook een baan te vinden waar ik om 09:00 moet beginnen haha! Dan hoef ik vast niet eerder dan 7:30 op
Ik moet nog maar even wachten met baby's die zorgen dat je slaaptekort krijgt (Al lijkt het mij wel ontzettend leuk! De baby... niet het slaaptekort )
Gast- Gast
Wanneer ik s'ochtends moet werken dan gaat de wekker om kwart voor 7 om de kids aan te kleden, broodje te laten eten aan tafel, dan ga ik zelf in de kleren ( ná een bak koffie) en maak de tassen klaar ect.
Dan om half 8 de jassen aan en moet om kwart voor 8 weggereden zijn om eerst Lynn weg te brengen, dan Dylan naar school en dan zelf door naar mijn werk.
Maar meestal werk ik s'avonds of kom ik terug uit de slaapdienst en dan start de dag om kwart over 7 en dan hetzelfde ritueel als hierboven. Om kwart over 8 op de fiets naar de school van Dylan.
Moet wel zeggen dat het altijd 'vroeg' opstaan me niet meevalt.. ben een echt avondmens en liep dan ook graag om 9 uur nog rond in mijn pyama en nu is dat helaas niet meer! Geniet nu extra van de weekenden!
Inmiddels wel een structuur gevonden ,, Dylan en Lynn zitten altijd heerlijk aan de ontbijt tafel te kletsen, zingen en onder tussen ren ik door het huis met een borstel in mijn hand, tandenborstel in de andere, met de telefoon aan mijn oor drinken inschenken ect.ect
**moet ik er stiekem bij vermelden dat ik wel altijd mijn wekker zet op de bovenstaande tijden maar deze nog nooit heb gebruikt want Dylan is echt een vroege vogel en is zeker rond 6 uur al wakker wel afgericht dus meneer vermaakt zich nog wel even op zijn kamer of gaat met Lynn spelen als ze wakker is..
Dan om half 8 de jassen aan en moet om kwart voor 8 weggereden zijn om eerst Lynn weg te brengen, dan Dylan naar school en dan zelf door naar mijn werk.
Maar meestal werk ik s'avonds of kom ik terug uit de slaapdienst en dan start de dag om kwart over 7 en dan hetzelfde ritueel als hierboven. Om kwart over 8 op de fiets naar de school van Dylan.
Moet wel zeggen dat het altijd 'vroeg' opstaan me niet meevalt.. ben een echt avondmens en liep dan ook graag om 9 uur nog rond in mijn pyama en nu is dat helaas niet meer! Geniet nu extra van de weekenden!
Inmiddels wel een structuur gevonden ,, Dylan en Lynn zitten altijd heerlijk aan de ontbijt tafel te kletsen, zingen en onder tussen ren ik door het huis met een borstel in mijn hand, tandenborstel in de andere, met de telefoon aan mijn oor drinken inschenken ect.ect
**moet ik er stiekem bij vermelden dat ik wel altijd mijn wekker zet op de bovenstaande tijden maar deze nog nooit heb gebruikt want Dylan is echt een vroege vogel en is zeker rond 6 uur al wakker wel afgericht dus meneer vermaakt zich nog wel even op zijn kamer of gaat met Lynn spelen als ze wakker is..
Gast- Gast
Punk'd schreef:Oh my god wat vroeg :o .. Ik zag een paar keer 05:00 uur voorbij komen. Of 06:00 uur! Ik zou dat echt niet trekken
Ik was altijd een echte slaper en zeker geen ochtendmens. Maar serieus het went heel snel ! In de zwangerschap kon ik steeds minder lang uitslapen. Trucje van moeder natuur om je alvast te laten wennen denk ik
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Wij hebben de luxepositie heel relaxed op te kunnen starten als ik 's ochtends werk:
8.30: Ik sta op en ga douchen en kijk op internet naar het nieuws van de dag.
9.00: Jongste wordt wakker, ik geef voeding, knuffel nog even met haar en breng haar weer naar bed (wieg) toe.
9.30: Ik ga naar de oudste toe en maak haar wakker als ze dat nog niet is. Ze drinkt een beker melk op bed, kijkt in een boekje en ondertussen vouw ik de was van de vorige dag op en kletsen we wat.
9.45: Oudste douchen en daarna wasmachine aanzetten met nieuwe lading was.
10.00: Ontbijten met oudste.
10.15: Puzzelen / boekje lezen / wat dan ook met de oudste.
10.30: Kinderen wegbrengen en daarna werken.
Het laatste heb ik trouwens nog niet gedaan, want ik ben nog niet weer begonnen met werken.
8.30: Ik sta op en ga douchen en kijk op internet naar het nieuws van de dag.
9.00: Jongste wordt wakker, ik geef voeding, knuffel nog even met haar en breng haar weer naar bed (wieg) toe.
9.30: Ik ga naar de oudste toe en maak haar wakker als ze dat nog niet is. Ze drinkt een beker melk op bed, kijkt in een boekje en ondertussen vouw ik de was van de vorige dag op en kletsen we wat.
9.45: Oudste douchen en daarna wasmachine aanzetten met nieuwe lading was.
10.00: Ontbijten met oudste.
10.15: Puzzelen / boekje lezen / wat dan ook met de oudste.
10.30: Kinderen wegbrengen en daarna werken.
Het laatste heb ik trouwens nog niet gedaan, want ik ben nog niet weer begonnen met werken.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Voor m'n zwangerschap ging het zo bij een vroege dienst:
6.00 wekker
Aankleden, eten, spullen pakken
6.30 Man wakker maken en zeggen dat hij op tijd op moet omdat hij J. moet aankleden en naar de gastouder brengen
Waarschijnlijk heeft mijn man binnenkort weer werk en hij weet nog niet wat de werktijden zijn dus het zou kunnen dat ik na mijn verlof wel even moet helpen met de kinderen aankleden enz. als ze naar de gastouder gaan.
Als mijn moeder komt oppassen mogen ze gewoon lekker blijven liggen totdat ze wakker worden omdat ze hier in huis oppast.
6.00 wekker
Aankleden, eten, spullen pakken
6.30 Man wakker maken en zeggen dat hij op tijd op moet omdat hij J. moet aankleden en naar de gastouder brengen
Waarschijnlijk heeft mijn man binnenkort weer werk en hij weet nog niet wat de werktijden zijn dus het zou kunnen dat ik na mijn verlof wel even moet helpen met de kinderen aankleden enz. als ze naar de gastouder gaan.
Als mijn moeder komt oppassen mogen ze gewoon lekker blijven liggen totdat ze wakker worden omdat ze hier in huis oppast.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Om 6u40 opstaan, mezelf aankleden en wassen
Om 7u Louise en papa wakker maken, Louise flesje geven, nadien terug in bedje steken, en ontbijten
Na het ontbijt huishoudelijke taken doen tot half 9, om half 9 Louise wakker maken voor badje en ten laatste om 9u vertrekken naar de creche. En om 10u moet ik beginnen werken, dus daarvoor kan ik nog snel een boodschap doen ofzo.
Om 7u Louise en papa wakker maken, Louise flesje geven, nadien terug in bedje steken, en ontbijten
Na het ontbijt huishoudelijke taken doen tot half 9, om half 9 Louise wakker maken voor badje en ten laatste om 9u vertrekken naar de creche. En om 10u moet ik beginnen werken, dus daarvoor kan ik nog snel een boodschap doen ofzo.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
7.00 uur sta ik op en drink een kop koffie en doe een rondje internet (heb echt even ik-tijd nodig s ochtends) en kleed me aan.
7.30 uur vriend uit bed trommelen. Ik maak L wakker en kleed haar aan. Vriend neemt haar mee naar beneden en maakt een papfles. Ik doe dan mijn haar en make-up.
7.45 uur tassen inpakken, losgaan op het kapsel van L en nog even spelen samen
8.15-8.30 uur L. wegbrengen naar kdv of mijn moeder. Verschilt per dag wie dit doet. We kunnen allebei meestal tussen half 9 en half 10 ergens beginnen, tenzij 1 van ons een afspraak op het werk heeft.
7.30 uur vriend uit bed trommelen. Ik maak L wakker en kleed haar aan. Vriend neemt haar mee naar beneden en maakt een papfles. Ik doe dan mijn haar en make-up.
8.15-8.30 uur L. wegbrengen naar kdv of mijn moeder. Verschilt per dag wie dit doet. We kunnen allebei meestal tussen half 9 en half 10 ergens beginnen, tenzij 1 van ons een afspraak op het werk heeft.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zal even de nieuwe situatie met twee kids gaA beschrijven, hoe het straks moet gaan haha...
5.45 wekker, douchen en aankleden. 6.05 naar beneden en ontbijt maken. 6.20 n uit bed halen en aankleden (naar beneden met man, dan krijgt hij pap), dan haal ik om 6.30t uit bed, fles er in en dan in de doek.
Uiterlijk 10 voor zeven weglopen thuis, want ik moet om 7u weg bij kdv om mijn trein te halen... En omdat de wagen niet bij bij kdv mag blijven staan, moet ik mee wegbrengen..
Dit gaat het ong worden denk ik
5.45 wekker, douchen en aankleden. 6.05 naar beneden en ontbijt maken. 6.20 n uit bed halen en aankleden (naar beneden met man, dan krijgt hij pap), dan haal ik om 6.30t uit bed, fles er in en dan in de doek.
Uiterlijk 10 voor zeven weglopen thuis, want ik moet om 7u weg bij kdv om mijn trein te halen... En omdat de wagen niet bij bij kdv mag blijven staan, moet ik mee wegbrengen..
Dit gaat het ong worden denk ik
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Diese schreef:7.00 uur sta ik op en drink een kop koffie en doe een rondje internet (heb echt even ik-tijd nodig s ochtends) en kleed me aan.
Lijkt me echt heerlik, zo 'laat' op kunnen staan.. Ik moet echt om zeven uur op het station staan, anders ben ik te laat op mijn werk!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Wat staan sommigen toch vroeg op zeg, pff moet er niet aan denken hahaha.
Hier 7.00uur eruit, wassen/aankleden
7.15 uur R eruit wassen/aankleden
Manlief heeft intussen brood gemaakt.
7.40 uur naar opvang.
Tussen naar de opvang gebracht en op mijn werk zijn, zit maar een kleine 5 min. Ik woon zeer dicht bij mijn werk.Ik ben daar altijd rond 8 uur.
Hier 7.00uur eruit, wassen/aankleden
7.15 uur R eruit wassen/aankleden
Manlief heeft intussen brood gemaakt.
7.40 uur naar opvang.
Tussen naar de opvang gebracht en op mijn werk zijn, zit maar een kleine 5 min. Ik woon zeer dicht bij mijn werk.Ik ben daar altijd rond 8 uur.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Om 05.40 gaat de wekker, dan haalt mijn man onze dochter uit bed en legt haar bij me neer. Ik voed haar dan. Na een kwartiertje neemt hij haar mee naar beneden en verschoont haar luier. Dan gaat ze met pyjama en al naar oma. Ze kruipt dan gezellig bij oma in bed en slapen ze nog een paar uurtjes verder.
Ik kan op m'n gemakje douchen, aankleden en eten. Dat is het enige moment van de dag dat ik even lekker alleen ben. Rond 06.45 uur ga ik weg, dan ben ik rond 08.00 uur op mijn werk, helaas heb ik nogal wat reistijd op een dag.
Ik kan op m'n gemakje douchen, aankleden en eten. Dat is het enige moment van de dag dat ik even lekker alleen ben. Rond 06.45 uur ga ik weg, dan ben ik rond 08.00 uur op mijn werk, helaas heb ik nogal wat reistijd op een dag.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
6:00 gaat mijn wekker en snooze ik heb een keer (10 min)
6:10 ga ik douchen en mij opmaken, aankleden etc.
6:45 Brood smeren
7:00 F uit bed halen en aankleden
7:15 Samen een broodje eten
7:30 Jas en schoenen aandoen
7:35 Of na een drama van 5 minuten weg
7:45/50 kdv
8:00 werk
6:10 ga ik douchen en mij opmaken, aankleden etc.
6:45 Brood smeren
7:00 F uit bed halen en aankleden
7:15 Samen een broodje eten
7:30 Jas en schoenen aandoen
7:35 Of na een drama van 5 minuten weg
7:45/50 kdv
8:00 werk
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Als ik om 8.30 op de opleiding moet zijn:
6.00 wekker: opstaan, douchen en aankleden
6.20 brood smeren, mijn eigen tas inpakken en laatste spullen in de tas van J.uul en een briefje erbij dat manlief de slaapzak er nog in moet doen
6.30 de deur uit
6.47 trein naar Rotterdam
7.00 wekker van man: opstaan, wassen en aankleden.
7.15 J.uul wakker maken, schone luier.
7.30 in de auto
7.45 bij de oppas (mijn ouders), daar ontbijten ze altijd met z'n 4en en mijn moeder kleed J.uul ook aan
8.10 vertrek naar werk (moet om 8.30 beginnen)
Als ik om 10.30 op de opleiding moet zijn of om 9.00 moet beginnen met stage:
7.00 wekker: opstaan, douchen en aankleden
7.20 Brood smeren en tassen inpakken
7.30 J.uul wakker maken en schone luier (meestal is ze al wakker en ligt ze tot dan lekker met papa in bed tv te kijken)
7.45 in de auto
8.00 bij de oppas, daar samen ontbijten (soms smeer ik ook pas daar mijn brood)
8.30 vertrek naar trein of stage
6.00 wekker: opstaan, douchen en aankleden
6.20 brood smeren, mijn eigen tas inpakken en laatste spullen in de tas van J.uul en een briefje erbij dat manlief de slaapzak er nog in moet doen
6.30 de deur uit
6.47 trein naar Rotterdam
7.00 wekker van man: opstaan, wassen en aankleden.
7.15 J.uul wakker maken, schone luier.
7.30 in de auto
7.45 bij de oppas (mijn ouders), daar ontbijten ze altijd met z'n 4en en mijn moeder kleed J.uul ook aan
8.10 vertrek naar werk (moet om 8.30 beginnen)
Als ik om 10.30 op de opleiding moet zijn of om 9.00 moet beginnen met stage:
7.00 wekker: opstaan, douchen en aankleden
7.20 Brood smeren en tassen inpakken
7.30 J.uul wakker maken en schone luier (meestal is ze al wakker en ligt ze tot dan lekker met papa in bed tv te kijken)
7.45 in de auto
8.00 bij de oppas, daar samen ontbijten (soms smeer ik ook pas daar mijn brood)
8.30 vertrek naar trein of stage
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik sta op om 5:30 en ga 5:50 de deur uit. Mijn man staat 6:00 op kleed zich aan en haalt f om 6:30 uit bed, kleed hem aan, geeft een flesje en brengt hem rond7:15 naar het kdv. De avond daarvoor smeer ik ons brood en leg alles klaar.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik weet nog niet hoe het met 2 kids zal gaan, want hoef pas over 2 weken weer werken, maar met alleen de oudste zag het er zo uit:
5.45 opstaan, aankleden, haar en make-up doen (douchen doe ik de avond ervoor)
6.00 dochter uit bed halen, wassen en aankleden
6.15 ontbijten, en als ik klaar was ging ik brood smeren voor mee naar het werk.
6.45 tandenpoetsen.
6.50 schoenen aan, jas aan, alles in de auto en om uiterlijk 7.00 vertrekken.
Tas voor dochter en eigen tas had ik altijd de avond van te voren al klaar, evenals de kleding klaarleggen.
Nu de 2e erbij is, zal het denk ik zo gaan:
5.30 opstaan, aankleden, haar en make-up doen, en ontbijten (douchen avond ervoor)
6.00 oudste uit bed halen, wassen, aankleden, en dan ook jongste uit bed halen, wassen en aankleden.
6.15 oudste aan haar ontbijt zetten, jongste de fles geven. Als hij de fles opheeft, brood smeren voor mee naar het werk.
6.45 tandenpoetsen, schoenen aan en jas aan, alles in de auto doen.
6.55 weg naar het kdv, daar zijn we om 7.00, kids heenbrengen, uiterlijk 7.15 weer in de auto, en om 7.30 moet ik beginnen.
5.45 opstaan, aankleden, haar en make-up doen (douchen doe ik de avond ervoor)
6.00 dochter uit bed halen, wassen en aankleden
6.15 ontbijten, en als ik klaar was ging ik brood smeren voor mee naar het werk.
6.45 tandenpoetsen.
6.50 schoenen aan, jas aan, alles in de auto en om uiterlijk 7.00 vertrekken.
Tas voor dochter en eigen tas had ik altijd de avond van te voren al klaar, evenals de kleding klaarleggen.
Nu de 2e erbij is, zal het denk ik zo gaan:
5.30 opstaan, aankleden, haar en make-up doen, en ontbijten (douchen avond ervoor)
6.00 oudste uit bed halen, wassen, aankleden, en dan ook jongste uit bed halen, wassen en aankleden.
6.15 oudste aan haar ontbijt zetten, jongste de fles geven. Als hij de fles opheeft, brood smeren voor mee naar het werk.
6.45 tandenpoetsen, schoenen aan en jas aan, alles in de auto doen.
6.55 weg naar het kdv, daar zijn we om 7.00, kids heenbrengen, uiterlijk 7.15 weer in de auto, en om 7.30 moet ik beginnen.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
6.40 opstaan, opfrissen/douchen, opmaken, ontbijten
7.15 D. is rond die tijd wakker. Ik kleed haar aan, doe een ontbijtje met haar
7.45 Jas aantrekken en richting de gastouder wandelen/fietsen
8.00 D. bij de gastouder
7.15 D. is rond die tijd wakker. Ik kleed haar aan, doe een ontbijtje met haar
7.45 Jas aantrekken en richting de gastouder wandelen/fietsen
8.00 D. bij de gastouder
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
6.30 wekker, ik kleed me aan, doe m'n make-up en haar ed. Zodra S. wakker is krijgt hij z'n flesje.
Als hij tegelijk met ons wakker is krijgt hij eerst de fles en maak ik mij daarna gereed. Anders zorg ik dat ik eerst klaar ben.
Rond 7.30 komen opa en oma (passen bij ons thuis op) en ik ga naar m'n werk/stage.
Moet zeggen dat ik het wel hééél fijn vind dat onze ouders naar hier komen! Scheelt me een hoop gestress in de vroege ochtend denk ik!
Als hij tegelijk met ons wakker is krijgt hij eerst de fles en maak ik mij daarna gereed. Anders zorg ik dat ik eerst klaar ben.
Rond 7.30 komen opa en oma (passen bij ons thuis op) en ik ga naar m'n werk/stage.
Moet zeggen dat ik het wel hééél fijn vind dat onze ouders naar hier komen! Scheelt me een hoop gestress in de vroege ochtend denk ik!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
SparklingEyes schreef:Diese schreef:7.00 uur sta ik op en drink een kop koffie en doe een rondje internet (heb echt even ik-tijd nodig s ochtends) en kleed me aan.
Lijkt me echt heerlik, zo 'laat' op kunnen staan.. Ik moet echt om zeven uur op het station staan, anders ben ik te laat op mijn werk!
Ik moet er echt niet aan denken om vroeg op te staan. Pfff ik word al moe als ik al die vroege tijden hier zie staan.
Ben echt een avondmens, en werk dan ook vaak in de avonduren (huisbezoeken) waardoor ik later op kantoor kan komen en/of eerder weg kan gaan s middags.
Diese- Prater
Diese, ben zo benieuwd wat je voor werk doet!
Ik lees je vaker over huisbezoeken, en je man ook toch?
Gast- Gast
Parel schreef:Diese, ben zo benieuwd wat je voor werk doet!
Haha...ik werk voor p.leegzo.rg. Ik doe de screening bij mensen die zich aanmelden als pl.eegouders, leid ze op en bemiddel daarna tussen kinderen op de wachtlijst en de pleeg.gezinnen.
Mijn vriend doet iets technisch, geen huisbezoeken hoor
Niet quoten aub
Diese- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet dat eruit?
» Hoe ziet dat eruit?
» hoe ziet berg eruit bij baby's
» Hoe ziet jouw kledingkast eruit?