Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken)

+25
chipa
Fiwen
PiP
Linda
Printje
SparklingEyes
Diese
Slakje
Tania
Twellie
LMCurious
Monnie
Rouge
Annemie
Star007
meisje
SarahKey
kwak
*Lookie*
Laced
Fearie
Sophiee
vlinder-19
Susan
studiebol
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken) Empty Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken)

Bericht  studiebol zo 18 maa 2012 - 21:56

Ik was wel benieuwd hoe jullie dat sochtends doen als je moet werken/of de kids natuurlijk naar school moeten.
Dus hoe laat je opstaat en wat je dan in welke volgorde doet en doe je dat altijd zo?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken) Empty Re: Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken)

Bericht  studiebol zo 18 maa 2012 - 21:59

Ik moet er zelf nog even handigheid in krijgen. Ze zijn vandaag de hele dag naar het dagverblijf..

Om 6.25 ging mijn wekker, toen heb ik gedoucht, aangekleed en gegeten. Toen de meiden wakker gemaakt, aangekleed, gezicht en handjes ff gewassen en toen naar beneden om de fles te krijgen. Toen de fles op was, heb ik ze ff in de box gelegd en heb ik mijn tanden gepoetst, mijn haar ff gedaan en me opgemaakt.
Toen de dames in de maxicosi's en op naar het dagverblijf.. daar waren ze om half 8... Dat was ook mijn streven, dan kan ik ff rustig met de leidster kletsen als dat nodig is en dan door naar het werk(vandaag nog niet hoor) en daar kan ik dan om 8 uur ongeveer zijn.

Nu hoef ik niet perse om 8 uur te beginnen maar dat wil ik graag, dan kan ik ff rustig opstarten en smiddags eerder weg en kan ik nog boodschappen doen voor ik dat meiden ga halen.

De tasjes van de dames had ik gisteravond al ingepakt. Mijn eigen werktas pak ik denk ik ook maar de avond van te voren in. Wanneer ik mijn brood smeer moet ik nog ff zien, of sochtend of savonds dan al.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken) Empty Re: Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken)

Bericht  Susan zo 18 maa 2012 - 22:00

Meestal zijn ze tussen 7.00 en 7.30 beneden. Dan is het eerst ontbijten aan tafel, dan aankleden en even spelen. Tussen 8.25 en 8.40 komt meestal Ezra's taxi en dan gaat hij naar school. Als Yrsa naar de peuterspeelzaal moet dan ga ik haar brengen, anders speelt ze nog even thuis en dan gaan we daarna even naar buiten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan zo 18 maa 2012 - 22:03

Oh sorry, verkeerd gelezen, ik werk niet buiten de deur. Als ik werk dan doe ik dat op rare tijden en daar hoort geen ochtendritueel bij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 22:05

Ik hoef nu niet te werken, maar als ik werk dan werk ik thuis ( gastouder)
Maar hier gaan we er tussen 7 en 7.30 eruit, dan ga ik eerst douche en zoonlief zit op bed even tv te kijken, die gene die het eerst klaar is ( vriend of ik) kleed hem aan en neemt hem mee naar beneden.
Daar ontbijten we met z'n 3tjes en daarna gaat vriend naar werk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 22:07

Uiterlijk 7.15u uit bed, douchen/aankleden, 7.45 ontbijten, 8.00 de deur uit

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 18 maa 2012 - 22:07

Wij doen het trouwens wel in een vaste volgorde, we hebben ook een pictobord met foto's van alles wat er gebeurt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  vlinder-19 zo 18 maa 2012 - 22:16

5.30u uit bed, dan naar beneden en even rustig zitten en eten.
Om 6.00u naar boven aankleden wassen etc, dan wordt F.ay meestal wel wakker.
Die krijgt haar jas en schoenen aan, al haar spullen gaan in een tas en om 6.30u zitten
we in de auto op weg naar opa en oma, daar wordt ze aangekleed, gewassen, krijgt ze brood etc.

Toen ze nog naar de gastouder ging maakten we haar zelf wel helemaal klaar, maar dan moest ze dus ook om half 6 uit bed, zelf ging ik er dan vaak al om 5.00u uit zodat ik ff tijd voor mezelf had voor ik F.ay klaar moest maken en fles geven etc. Maar nu ze naar opa en oma gaat hebben we afgesproken dat ze daar aangekleed etc wordt, zodat ze iets langer kan slapen.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Sophiee zo 18 maa 2012 - 22:38

Ze is er nog niet, maar als ze er over een paar maaden is en ik werk weer, zullen we een heel relaxed ochtendritueel hebben. Ik werk alleen middagen en avonden doordeweeks en ben dus altijd 's ochtends vrij. Ik verwacht dat er vanzelf een ritme in zal komen smile.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 22:52

6.15 gaat de wekker. Wassen aankleden enz. Om 7 uur J. wakker maken en aankleden. Samen broodje eten en daarna tanden poetsen. Om half 8 zitten we op de fiets. 1 dag gaat hij naar mijn schoonmoeder dan is het eten iets losser, want dan kan hij eventueel bij haar nog een broodje eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 23:00

Op dinsdag gaat het bij mij zo, en op woensdag bij mijn vriend

6.15 uur de wekker (ik douche dan voor het gemak s`avonds), dan ga ik mijn make-up doen, haar en kleed ik me aan, heb ik ook al tanden gepoetst enzo. Om 6.45 uur maak ik L wakker, was haar wat, kleed haar aan en geef haar om 7 uur een fles. Dan zit ze om 7.20 uur wel in de maxicosi op weg naar het kdv, daar is ze dan om half 8, klets ik wat en ben ik om iets voor 8 op mijn werk.

In de tijd dat ik mijn make-up doe, douchet mijn vriend, dus dat is het enige verschil dan.

De tassen staan al klaar, brood ligt in de koelkast, en voor haar liggen de kleren ook al klaar de avond ervoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 23:00

5.45: Wekker, opstaan en douchen
6.15: Zelf aangekleed en de kinderen uit bed halen/aankleden
6.40: Ontbijten (en intussen make-up opgooien
7.10: Haren van de kinderen in orde maken, jasjes aan etc.
7.20: De deur uit, kinderen op de fiets gooien en ervandoor

Zoiets is het meestal.

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 18 maa 2012 - 23:05

Susan schreef:Oh sorry, verkeerd gelezen, ik werk niet buiten de deur. Als ik werk dan doe ik dat op rare tijden en daar hoort geen ochtendritueel bij.

Nou ja er stond ook wel bij of als de kids naar school gaan. Dan moet je toch ook een soort van planning hebben..
Fijn trouwens dat Ezra wordt opgehaald tegenwoordig, of niet?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 23:08

Ik werk meestal op maandag en vrijdag

Maandag gaat hij naar mijn ouders. Ik moet altijd om 7 uur beginnen en mijn man 1,5 uur later. Ik leg dan alvast de dag ervoor zijn kleertjes klaar en de luiertas zo ver als kan. Mijn man haalt hem dan uit bed rond 7.45, kleed hem aan en geeft hem wat pap en de rijden ze met de auto naar mijn ouders. En als mijn man klaar is met werken haalt hij S. weer op. Ik ben meestal om half 18.30 thuis en man en zoon rond 19.00 uur en dan is het even spelen en zo'n 3 kwartier later gaat hij naar bed

Vrijdag komt mijn schoonmoeder in huis. Man en ik gaan rond 8.00 de deur uit en m'n schoonmoeder wacht dan tot S. wakker is. Op vrijdag ben ik altijd om 17.15 thuis. M'n schoonmoeder heeft dan lekker gekookt voor ons en blijft zelf ook gezellig mee eten

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 23:12

als ik om 8.30uur begin:

7.15 uur uit bed, mezelf klaar maken
7.30 uur dochter uit bed halen, haar aankleden en tandenpoetsen
7.45 uur in de auto
7.53 uur bij de gastouder

Gast
Gast

Bericht  Fearie zo 18 maa 2012 - 23:16

Als ik moet werken, sta ik om half 7 op. Ik ga dan ff ontbijten, om 7 uur is D.ean aangekleed en verschoont door mijn vriend. Ik voed hem dan en om half 8 vertrekken we naar de kinderopvang, ik rij daarna door naar mijn werk.
Op vrijdag breng ik D.ean niet weg, maar mijn vriend. Ik laat dan nog de honden uit en ga daarna naar werk.

Ik zorg wel dat de avond ervoor mijn brood voor de volgende dag al is gesmeerd, dat mijn kolftas en gewone tas, het avondeten voor de volgende dag en D.ean's tasje klaarstaat.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Laced zo 18 maa 2012 - 23:19

Op de maandag en donderdag ziet mijn dag er als volgt uit:

06.30 uur opstaan

06.45 uur mijn man haalt L. uit bed, kleertjes aantrekken etc.

07.00 uur fles geven aan L. en zelf ontbijten

07.15 uur spullen in de auto zetten en L. naar de gastouder brengen

07.45 uur start werkdag

Op woensdag gaat L. naar mijn moeder, dan ziet de ochtend er als volgt uit:

06.15 uur opstaan

06.30 uur mijn man haalt L. uit bed, kleertjes aantrekken etc.

06.45 uur L. wegbrengen naar mijn moeder

07.00 uur vertrekken naar mijn werk

07.15 / 07.30 uur start werkdag

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Lookie* zo 18 maa 2012 - 23:54

5.30 sta ik op, even wat eten, aankleden, tandenpoetsen etc

6.00 maak ik mijn zoontje wakker, was hem en kleed hem aan,

6.20 zijn we dan toe aan de borstvoeding ongeveer, daar zijn we incl boeren tot 7.00 mee bezig

7.00 kolf ik nog even zodat die melk ook mee kan naar het kdv en

7.30 gaan we dan de deur uit

Zelf ben ik dan trouwens pas rond 9.15/9.30 op mijn werk. Gelukkig heb ik dat nu kunnen opzeggen voor wat anders (10 minuten fietsen van huis en wat minder uren), dan zal dit er heel anders uitzien.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  kwak zo 18 maa 2012 - 23:58

ik begin om 9 uur, heb alleen 40 min reistijd.

7u:wekker gaat af
7.20: zelf uit bed en aankleden, ontbijten.
7.35: papfles maken, D. uitbed halen en bij man in bed leggen.
make-uppen
uiterlijk 7.50 D. aankleden
8.05: weg naar de gastouder en naar het werk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  SarahKey ma 19 maa 2012 - 0:18

laced: krijg jij in 15 minuten de fles naar binnen incl boeren? Wat snel zeg!

Wij zitten ruim een half uur en dan nog boeren/rechtop zitten.

Siem gaat straks op dinsdag naar het kdv. Wil hem rond 8 uur brengen en uiterlijk om half 9. Ik hoef in schoolweken pas rond middaguur weg dus heb dan nog even tijd om activiteiten/administratie etc te doen voor het werk of het huishouden.
Op maandag komt oma hier, ook pas na de lunch dus we hebben dan in de ochtend geen haast.

In schoolvakanties moet ik hele dagen en soms om 7:15 al beginnen. Dus dan brengt mijn man hem naar het kdv en hij is meestal de vakanties vrij dus dan hoeft Siem er nog niet al te vroeg uit.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  meisje ma 19 maa 2012 - 0:22

Ik moet om 08.15 op mijn werk zijn. Het kdv zit in hetzelfde gebouw als waar ik werk.

07.00 Wekker, N. voeden en nog kolven. Mijn man gaat S. wakker maken en verschonen en kleren aan.
07.25 Zijn we allemaal beneden en eten we met S.
07.45/07.50 Wil ik in de auto zitten met de meiden. Rond 08.00 ben ik dan op het kdv.

Ik zet alles de avond van te voren klaar. Ook dek ik de tafel alvast en is alles al ingepakt.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Star007 ma 19 maa 2012 - 0:34

Mijn ochtendplanning is iedere dag anders i.v.m. onregelmatig werk. Maar ik zal even wat voorbeelden geven:

Vroege dagdienst :

6.00 opstaan om te douchen, aankleden, opmaken en ontbijten

7.00: mijn vriend geef D. de fles

7.15: ik ga D. wassen en aankleden, ondetussen gaat mijn vriend zich wassen of douchen

7.30: D gaat nog even in de schommelstoel of box en ik doe ondertussen mijn haren en een wasmachine aanzetten ofzo. Mijn vriend laat de hond uit.

7.45: Ik ga opweg naar mijn werk

8.00: Mijn vriend brengt D. naar het kdv en gaat ook naar zijn werk.

late dagdienst:

7.00: mijn vriend geeft D de fles en ik ga douchen, aankleden,opmaken en ontbijten

7.15: mijn vriend gaat zich wassen/aankleden en de hond uitlaten. Ondertussen ligt D in de box of in de schommelstoel

rond 8.00: ga ik D wassen en aankleden en gaan we nog even lekker knuffelen of spelen.

tegen 8.20 : even mijn haren doen en nog een wasje aanzetten.

8.30: de auto in en ik breng D naar het kdv en ga door naar mijn werk.

Late dienst:

Ik geef D. de fles om 7.00 en probeer dan nog even terug naar bed te gaan met haar. Mijn vriend staat ook om 7.00 op en doet zijn eigen ding.
om 13.00 rijd ik aan naar het kdv en door naar mijn werk.

Slaapdienst:

Ik geef D. de fles om 7.00 en probeer dan nog even terug naar bed te gaan met haar. Mijn vriend staat ook om 7.00 op en doet zijn eigen ding. Ik breng D om 14.00 naar het kdv en ik rijd door naar mijn werk.
Om 18.00 haalt mijn vriend haar op en gaat met haar de hond uitlaten, haar badderen, fles en dan naar gaat D. naar bed. s' avonds laat hij de hond nogmaals uit, maar dan zonder haar ( ze ligt dan te slapen). Hij neemt danl de babyfoon mee.

Volgende ochtend staat hij om 6.30 op en gaat hij zichzelf wassen en aankleden. Om 7.00 D de fles, wassen en aankleden en dan samen de hond uitlaten en brengt hij haar om 8.00 weg naar het kdv. Vervolgens ben ik rond 11.15 thuis en haal ik haar rond 12.00 op.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Annemie ma 19 maa 2012 - 2:05

6.45 opstaan, dan ga ik mezelf opmaken en de haren doen.

7.15 ga ik ontbijten

7.45 ga ik me aankleden

8.00 maak ik mijn zoontje wakker, dan krijgt hij pap (als hij naar het kdv gaat) en maak ik zijn tasje klaar, als hij naar mijn schoonouders gaat, dan maak ik hem om 8.15 wakker, want dan krijgt hij daar pap.

9.00 begint mijn werkdag tot 18.00.

Soms ga ik tussen 7.30 en 8.00 nog even de was opvouwen en strijken, of alvast aardappels schilen voor de avond.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rouge ma 19 maa 2012 - 2:08

rond 6.45/7.00u eruit
Opmaken aankleden en eten (met geluk slaapt zoon in de tussentijd nog)
rond 7.30u zoon wakker maken, aankleden
rond 8.00u weg (zoon naar oppas brengen, daar eet hij een boterham, thuis drinkt hij wel ff wat)

Als hij straks naar school gaat moet het eten natuurlijk ook thuis gaan gebeuren, maar nu red ik dat nog niet.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 3:20

Ik sta om 6.30 op en ga douchen.

Daarna geef ik de jongste 2 in bed de borst, laat ze nog even spelen, of leg ze weer in bed.

De oudste 2 maak ik om 7.15 wakker, aankleden, eten. En om 8.15 de deur uit.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: