Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken)
+25
chipa
Fiwen
PiP
Linda
Printje
SparklingEyes
Diese
Slakje
Tania
Twellie
LMCurious
Monnie
Rouge
Annemie
Star007
meisje
SarahKey
kwak
*Lookie*
Laced
Fearie
Sophiee
vlinder-19
Susan
studiebol
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken)
Nou dan worden mensen hier zeker jaloers op mijn ochtenden haha, ik hoef straks 3 dagen pas om 15:15 te beginnen en 2 dagen zelfs pas om 17:00 uur. Werk dan wel tot 19:30 's avonds maar goed, ik vind die lange dagen met E. heerlijk.
Nu is onze planning zo:
07:00 opstaan en papfles, daarna ga ik ontbijten en douchen, als ik gedoucht ben gaat E.lena nog een uurtje naar bed.
08:45 naar de opvang brengen (maandag en vrijdag) en daarna ga ik werken
Donderdags komt mijn zus haar halen, dan hebben we ook samen-tijd tot half 10 ongeveer, ik ga om 10 over half 10 ongeveer weg om te werken.
Nu heeft ze de laatste week 's nachts weer honger, dus dan krijgt ze om een uur of 5 een klein flesje, en daarna slapen we allebei tot ze wakker wordt en honger heeft, vanmorgen was dat 8 uur. Ik ben zo blij dat ik niet zo vroeg uit bed moet, dan ben ik echt niks waard.
Nu is onze planning zo:
07:00 opstaan en papfles, daarna ga ik ontbijten en douchen, als ik gedoucht ben gaat E.lena nog een uurtje naar bed.
08:45 naar de opvang brengen (maandag en vrijdag) en daarna ga ik werken
Donderdags komt mijn zus haar halen, dan hebben we ook samen-tijd tot half 10 ongeveer, ik ga om 10 over half 10 ongeveer weg om te werken.
Nu heeft ze de laatste week 's nachts weer honger, dus dan krijgt ze om een uur of 5 een klein flesje, en daarna slapen we allebei tot ze wakker wordt en honger heeft, vanmorgen was dat 8 uur. Ik ben zo blij dat ik niet zo vroeg uit bed moet, dan ben ik echt niks waard.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Re: Hoe ziet jou ochtend planning eruit? (als je moet werken)
Ik dacht maandagochtend laat ik anders de wekker om 6 uur zetten dan heb ik zeker weten tijd genoeg.. maar ik vond het zo vroeg. Nou dat valt dus nog wel mee als ik het hier zo lees allemaal.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet dat eruit?
» Hoe ziet dat eruit?
» Hoe ziet een weekend eruit bij jou?
» Hoe ziet jouw voordeur eruit?
» hoe ziet berg eruit bij baby's
» Hoe ziet dat eruit?