Hoe ziet jouw kledingkast eruit?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe ziet jouw kledingkast eruit?
Opgeruimd, gestructureerd of juist rommelig? Met foto graag!
Als kleren eenmaal in mijn kast liggen is het netjes, ze blijven alleen vaak lang op het taphekje liggen
Als kleren eenmaal in mijn kast liggen is het netjes, ze blijven alleen vaak lang op het taphekje liggen
Gast- Gast
Re: Hoe ziet jouw kledingkast eruit?
Mijn kledingkast is meestal (nu niet) gesorteerd op soort (strapless tops, basic tops korte mouw, basic tops lange mouw, uitgaansshirtjes, shirtjes die naar werk kunnen maar ook voor uitgaan...), en in m'n inbouwkast hangt het op vesten/ truien, jurkjes korte mouw/ mouwloos, jurkjes lange mouw, strapless jurkjes en rokjes. En op de plank liggen jeans, harembroeken, leggings en shorts. En dan allemaal op kleur.
Op soort lukt het altijd wel, maar op kleur daar moet ik eens in de zoveel tijd weer wat aan doen. Zoals nu
Inbouwkast:
Linnenkast:
Op soort lukt het altijd wel, maar op kleur daar moet ik eens in de zoveel tijd weer wat aan doen. Zoals nu
Inbouwkast:
Linnenkast:
Gast- Gast
De dag dag mijn kledingkast er zoals die van jullie uitziet geef ik een feestje
Gast- Gast
Heb nu nog een rekje en losse kast.
Woensdag gaan mijn ouders een nieuwe kast kopen en dan krijg ik hun oude grote grenen (iehw) kast haha. Maar daar ga ik iets tofs van maken. Dan heb ik alles weer lekker bij elkaar.
Wil ook een paar veilingkisten kopen en hier dan schoenen o.i.d. in bewaren. (veilingkisten opgestapeld tegen de muur als een soort kast).
Maar voor nu nog even zo. Heb trouwens helemaal niet veel kleding, dus niet zo'n bende.
weg
Woensdag gaan mijn ouders een nieuwe kast kopen en dan krijg ik hun oude grote grenen (iehw) kast haha. Maar daar ga ik iets tofs van maken. Dan heb ik alles weer lekker bij elkaar.
Wil ook een paar veilingkisten kopen en hier dan schoenen o.i.d. in bewaren. (veilingkisten opgestapeld tegen de muur als een soort kast).
Maar voor nu nog even zo. Heb trouwens helemaal niet veel kleding, dus niet zo'n bende.
weg
Laatst aangepast door Punk'd op zo 23 sep 2012 - 4:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb 2 kasten en een rek. Op het rek hangen de dingen die ik echt draag. in 1 kast hangen jassen en tassen en schoenen en in die andere kast zitten hemdjes truitjes en broeken en hangen dingen die ik op zich wel draag maar toch meer tweederangs dit is mijn rek van het najaar en ik sorteer die bijna altijd op kleur:
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Reva schreef:De dag dag mijn kledingkast er zoals die van jullie uitziet geef ik een feestje
+1 En dat ik mijn vloer ook echt weer helemaal zie!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dat van mij is niet om aan te zien. Mijn kast is te klein. Dus erg netjes ligt het er niet bij.
Gast- Gast
Buitenkant
Overzicht
Sinds ik een nieuwe, grotere kast heb(sinds september) hou ik altijd wel netjes(behalve het schoenen gedeelte dus )
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
+1 dus. Niet normaal.Jolicious schreef:Alsof er een bom is ontploft
Gast- Gast
Zelda schreef:+1 dus. Niet normaal.Jolicious schreef:Alsof er een bom is ontploft
+1
Gast- Gast
Charlie schreef:Zelda schreef:+1 dus. Niet normaal.Jolicious schreef:Alsof er een bom is ontploft
+1
Daarom laat ik ook geen foto zien van mijn andere 2 kasten :p
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Charlie schreef:Zelda schreef:+1 dus. Niet normaal.Jolicious schreef:Alsof er een bom is ontploft
+1
Maar dat is toch ontzettend zonde voor je kleding!
Ik zou het echt zonde vinden als alles er voor oud vuil bij lag, met gekke kreukels etc
Gast- Gast
Het is ook wel zonde. Ik wil ook een nette kast! Maar mijn kast is gewoon te klein. Mijn rokjes liggen bij mijn zoontje in zijn kast, en mijn jurkjes hangen al in mijn vriend zijn kast. Word echt tijd voor een nieuwe kast erbij..
Gast- Gast
Niet zo net, ik heb maar 3 plankjes.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Niet zo net, ik heb maar 3 plankjes.
Dan is het best lastig om alles er netjes op te leggen
Gast- Gast
Opzich valt het mee, ik heb ook niet zo`n shitload aan kleding als de meeste hier, hahaDolcis_ schreef:Rush schreef:Niet zo net, ik heb maar 3 plankjes.
Dan is het best lastig om alles er netjes op te leggen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb (nog) geen kledingkast. Als het gewassen is, gaat het de droger in en vanuit de droger gaat het boven op de wasmachine/droger. Totaal niet georganiseerd. Maar goed, dat ben ik zelf ook niet. En ik kan mezelf er nooit toe zetten netjes alles op te vouwen.
Dus 's morgens graai ik tussen de berg kleding op zoek naar dat ene shirtje.
Dus 's morgens graai ik tussen de berg kleding op zoek naar dat ene shirtje.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
» Hoe ziet jouw voordeur eruit?
» Hoe ziet jouw bureaublad eruit?
» Hoe ziet jouw expedit kast eruit?
» Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?
» Hoe ziet jouw voordeur eruit?
» Hoe ziet jouw bureaublad eruit?
» Hoe ziet jouw expedit kast eruit?
» Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: