Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?

+15
_Lacey_
Lenthe
Rouxxxe
Sweety
Blond
Antibes
bolus26
patjuhhh
Rovine
Niekske
Arwyn
Marin
sweetgirl
Le Chat Noir
Ibbeltje
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 20:52

Dan zou ik graag een moeder gehad willen hebben. Die dingen in mijn leven die ik graag anders had gezien komen daaruit voort.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?  - Pagina 2 Empty Re: Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:59

Ik wil heel, heel, heel graag een andere baan. Iets waar ik met plezier naar toe kan gaan.
En daarnaast zou het fijn zijn als ik wat meer energie had. Maar wie weet komt dat wel tegelijk met die andere baan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 7:04

Ik zou wel wat zekerder van mezelf willen zijn in m'n werk en m'n relatie en uiterlijk.
Het belemmert me niet echt heel erg, maar het zou me heel wat gepieker en druk maken om niets schelen.

Gast
Gast

Bericht  vlinder-19 do 22 maa 2012 - 7:30

Ik zou graag willen dat mijn man van zn angststoornis af komt, en uit zn depressie komt. Zelf zou ik graag willen dat mn lichaam een zwangerschap wat beter aan zou kunnen en ik niet nu al extreme bekkenklachten zou hebben.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Tinus vr 23 maa 2012 - 5:19

Ik zou graag een ander huisje krijgen en nog liever een lieve vriend zodat we daar samen in kunnen wonen t.z.t. Dat zou mij écht gelukkig maken!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 5:27

Ik ben erg gelukkig op het moment, maar mijn geluk zou nóg groter zijn met

* een lieve man
* een eigen huis
* een vast contract
* een rijbewijs
* een diploma (maar die is zo goed als in de pocket)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: