Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kado voor vriend

Ga naar beneden

Kado voor vriend Empty Kado voor vriend

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:23

Mijn vriend is eind februari jarig en dan zijn we ook een jaar samen. We gaan 1 maart ook nog samenwonen. Dus ik ben op zoek naar een leuk kado voor hem, maar ik kan dus echt niks verzinnen. Een geurtje vind ik saai, dus dat wordt hem niet. Hij houdt van auto's, motoren, boten (eigenlijk alles met een motor), van snelle dingen en fitness. Hij heeft niks met gadgets (hoewel hij heel blij was met de iPhone wekkerradio met kerst).
Is het leuk iets te kopen voor als hij hier woont? Voor op "zijn" zolder bijvoorbeeld (waar zijn kantoor komt)? En wat dan? Of iets niet tastbaars, bv een nachtje/weekendje weg? Ik vind het altijd leuker als het iets tastbaars is, waarom weet ik eigenlijk niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kado voor vriend Empty Re: Kado voor vriend

Bericht  Joli86 do 19 jan 2012 - 7:26

Mijn vriend was ook een week voordat we gingen samenwonen jarig en heb hem toen een naamborden gegeven voor bij de voordeur.. Vond hij ook erg leuk..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kado voor vriend Empty Re: Kado voor vriend

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:30

Dat is ook een leuk idee inderdaad! Er hangt nu een RVS 8, daaronder bv een RVS bordje met onze voornamen ofzo. Dat zal qua levertijd nog wel lukken toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kado voor vriend Empty Re: Kado voor vriend

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum