Heb jij wel eens gezondigd tijdens je zwangerschap?
+26
Jazzlyn
tweeling
Thunder
miss piggy
piene1983
TukTuk
Pandora
Printje
Slakje
Bolleke
Océane
snoezel
Barbabella
JD
hellowkitty
Roodkapje
Shy
Susan
SarahKey
mickey
Tiara
maiadebij
Aimee
Tania
Annemie
LDJ
30 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Heb jij wel eens gezondigd tijdens je zwangerschap?
Rond de geboorte van de tweede heerste de Mexicaanse griep ook heel erg en dat heeft wel weer voor heel wat angst gezorgd, in de tweede helft van mijn zwangerschap (vanaf juli, toen het eenmaal zoveel in het nieuws was) en ook na haar geboorte, toen het echt een hoogtepunt bereikte. Daar zat ik toen ook wel heel erg bovenop.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Tuinstoel schreef:
Ja, dat is echt een hele opluchting. Bij mij was het de eerste dagen na de bevalling helemaal weg. Toen vonden ze een enge bacterie in het oor van mijn dochter uit de streptokokken B groep en kreeg ik een borstontsteking (bacterieen dus), toen werd ik even opnieuw bang, maar dat is gelukkig gesleten. Ik denk nu wel op heel andere manier na over hygiene dan voorheen, dus dat is volgens mij wel blijvend veranderd. Bij de eerste vond ik flessen uitkoken en handen wassen voor voeden bijvoorbeeld onzin, nu doe ik dat altijd. Is dat bij jou eigenlijk ook blijvend veranderd?
Oh bah, dat is wel schrikken, van die bacterie.
Ik heb sowieso geen fles gegeven, spenen uitkoken heb ik in het begin bij allebei heel fanatiek gedaan, later alleen nog maar afspoelen onder de kraan en soms afspoelen met een beetje kokend water. Handen wassen heb ik wel altijd heel veel gedaan, bij allebei eigenlijk wel, maar dat deed ik voor mijn zwangerschappen ook al heel veel. Ik heb ook altijd zo'n flesje desinfecterende gel bij me voor de zekerheid.
Ja, dat was echt schrikken, vooral omdat ik zo uitkeek naar het moment dat ze er zou zijn en dat dan al het 'gevaar' geweken zou zijn, maar dat bleek juist andersom te zijn. Het was een bacterie die bijna altijd de eerste dagen na de geboorte een infectie veroorzaakt (als die er uberhaupt komt dan) met een heel kleine kans op infectie in de eerste drie maand van het leven van een baby. Ze is nu ruim drie maand en ik ben toch wel heel blij dat we die grens over zijn zonder infectie .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar blij om bent.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Tuinstoel: als je bent wie ik denk met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid:
Dankjewel! Mijn cursussen zijn gehaald en ik kan al mijn tijd weer
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Gezellig! Welkom terug, leuk dat je er weer bent!Tuinstoel schreef:Stofzuiger schreef:Tuinstoel: als je bent wie ik denk met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid:
Dankjewel! Mijn cursussen zijn gehaald en ik kan al mijn tijd weerverdoenbesteden aan lekker forummen . Ik bleek trouwens wel echt zeeen van tijd te hebben zonder forum.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» nav sex tijdens zwangerschap...
» Zovirax tijdens zwangerschap?
» Angststoornis tijdens zwangerschap
» Afvallen tijdens zwangerschap
» sporten tijdens zwangerschap!
» Zovirax tijdens zwangerschap?
» Angststoornis tijdens zwangerschap
» Afvallen tijdens zwangerschap
» sporten tijdens zwangerschap!