Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

jeetje

5 plaatsers

Ga naar beneden

jeetje Empty jeetje

Bericht  muisje di 14 jun 2011 - 8:57

zoals in een eerder topic van mij is mijn relatie na 2 jaar uit..het is nu goed zo dat wel. Voorheen toen ik geen relatie had vond ik het heeerlijk alleen zijn. Ik weet dat het nu natuurlijk nog vroeg is.. maar ik vind alleen zijn helemaal niet meer fijn lijkt wel.

pfff het gaat vast over maar ik val zo in een zwart gat verschrikkelijk...
muisje
muisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 50
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jeetje Empty Re: jeetje

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 8:59

Wat vervelend om te lezen. Heb je wel vriendinnen en familie om op terug te vallen? Het is begrijpelijk dat je het nu niet fijn vindt om alleen te zijn, en daarom moet je ook proberen leuke dingen te (blijven) ondernemen.

Had je misschien een hobby die een beetje is blijven liggen, die je nu weer kunt oppakken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

jeetje Empty Re: jeetje

Bericht  Kaboutertje di 14 jun 2011 - 9:04

Ik denk dat het normaal is, dat jij je nu zo voelt. Het is ook wennen om na zo'n tijd ineens "alleen" te zijn. Na een tijdje zal het wel wennen hoor. Je moet het denk ik gewoon even verwerken allemaal, dat heeft tijd nodig.

Afleiding en leuke dingen doen helpt ook wel, even ergens anders aan denken. Hopelijk kun je er aan wennen, en voel je je snel wat fijner hug
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

jeetje Empty Re: jeetje

Bericht  Shy di 14 jun 2011 - 22:23

Kwam het onverwacht's? of hebben jullie samen de beslissing gemaakt om er mee te stoppen? Het is ook niet niks om na 2 jaar weer alleen te zijn, vooral als je anders gewend bent. Ik zou lekker afleiding zoeken, en je een beetje laten vertroetelen smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jeetje Empty Re: jeetje

Bericht  Tazz wo 15 jun 2011 - 8:29

Het is even een gat waar je invalt maar je komt er wel weer uit. Wat mij hielp was alle banden met een ex af te kappen. Geen contact zorgde ervoor dat ik er het snelste weer bovenop kwam. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je uit elkaar bent gegaan.

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jeetje Empty Re: jeetje

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 8:40

Logisch dat je nu het tegenovergestelde voelt. Hetgeen wat 'normaal' is, samen/alleen wordt helemaal omgedraaid.
Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je kunnen steunen. Samen met hen kom je hierdoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

jeetje Empty Re: jeetje

Bericht  muisje wo 15 jun 2011 - 18:05

ja gelukkig heb ik veel vriendinnen en lieve familie die me steunen gelukkig ...en jullie reacties helpen ook natuurlijk..!!


hug
muisje
muisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 50
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jeetje Empty Re: jeetje

Bericht  Moezie wo 15 jun 2011 - 23:09

Natuurlijk voel je je alleen.. Maar dat gaat over!! Je bent 2 jaar samen met iemand geweest
Veel leuke dingen doen, afspreken met vriendinnen, shoppen.. Alles doen waar je gewoon ook zin in hebt!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

jeetje Empty Re: jeetje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum