Plastische chirurgie na de bevalling?
+21
loesje
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
Thunder
Makamba
Susan
Coco
Parisienne
meisjesmama
Fearie
Teddyaapje
Océane
Blue flower
Fiwen
Annemie
Wennes
Linda
PapillonRose
Liadan
Urban Naked
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Plastische chirurgie na de bevalling?
@ Razz, wat ik tot nu toe gezien heb is een buikwandcorrectie echt heel duur, tussen de 6000 en 7000 euro. Is ook echt een flinke operatie met narcose en minimaal 1 dag + nacht opname. En over het algemeen wordt het niet vergoed door de verzekering omdat het 'puur' cosmetisch is.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Fiwen schreef:@ Razz, wat ik tot nu toe gezien heb is een buikwandcorrectie echt heel duur, tussen de 6000 en 7000 euro. Is ook echt een flinke operatie met narcose en minimaal 1 dag + nacht opname. En over het algemeen wordt het niet vergoed door de verzekering omdat het 'puur' cosmetisch is.
Oke. Dat is nog flink sparen dan
Gast- Gast
Fiwen schreef:@Knets, heb je er veel last van gehad en hoe zien de littekens er nu uit? Ik wil ook heel graag iets aan mijn buik laten doen maar ik vind vooral de kans op littekens de grootste drempel. Om een of andere reden reageert mijn huid niet zo geweldig op hechtingen en hou ik snel lelijke littekens over en aangezien er volgens mij rondom je navel echt een flink litteken komt ben ik bang dat dit bij mij heel lelijk wordt.
Ik schrijf net een heel verhaal, wordt ie niet gepost??
Om te beginnen een goeie kliniek, heeft echt veel betere nazorg en ook de chirurg zorgt ervoor hoe mooi jouw litteken kan worden. Vaak als je niettevreden bent kun je bij een goeie kliniek (gratis) een nacorrectie of litteken correctie krijgen..
Mijn litteken ziet eruit als een w en de lengte is van heupbotje tot heupbotje. Mijn hele onderbuik is weggehaald. Dus navel uitgesneden, buik naar beneden trekken en dan een nieuw gaatje maken om de navel aan vastte hechten. Er bestaan ook mini correcties voor als je niet zo veel huid hebt maar toch een correctie wilt.. E verder ook belangrijk om je te realiseren dat hij zn best doet om de beschadigde buik op te knappen en dat hij geen tovenaar is die zorgt dat je weer superstrak bent inclusief 6pack...
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Dat van Knets is echt vet mooi geworden!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Fiwen schreef:@ Razz, wat ik tot nu toe gezien heb is een buikwandcorrectie echt heel duur, tussen de 6000 en 7000 euro. Is ook echt een flinke operatie met narcose en minimaal 1 dag + nacht opname. En over het algemeen wordt het niet vergoed door de verzekering omdat het 'puur' cosmetisch is.
Mijn correctie kostte 5000 euro.. Totaal.. Heb geen vergoeding van zorgverrzekering gehad maar wel een gedeelte van belasting terug gehad...
Ik ben door medisch centrum scheveningen geholpen maar die zijn nu samen gegaan met dr bergman kliniek..
knets- Fluisteraar
Rush schreef:Dat van Knets is echt vet mooi geworden!
Thanks!!!
knets- Fluisteraar
@Knets, bedankt voor je verhaal. Ik zou sowieso een goede kliniek zoeken. Als je dan toch veel geld uitgeeft kan het maar beter goed gedaan worden. Op zoiets zou ik niet gaan bezuinigen.
Ik zit te twijfelen of ik binnenkort een afspraak zal maken om eens te gaan bespreken wat de mogelijkheden zijn. Het zou zomaar eens kunnen dat ik met een lipsculptuur al het gewenste resultaat kan krijgen. Ik heb namelijk op zich niet echt huid over maar vooral vetophoping in mijn buik die niet weg gaan met een dieet of sporten. En aangezien dat kleinere sneetjes zijn spreekt me dat ook meer aan, vanwege het risico op littekens.
Moet er gewoon nog eens goed over nadenken en er eens over praten met wat mensen, twijfel twijfel twijfel...
Ik zit te twijfelen of ik binnenkort een afspraak zal maken om eens te gaan bespreken wat de mogelijkheden zijn. Het zou zomaar eens kunnen dat ik met een lipsculptuur al het gewenste resultaat kan krijgen. Ik heb namelijk op zich niet echt huid over maar vooral vetophoping in mijn buik die niet weg gaan met een dieet of sporten. En aangezien dat kleinere sneetjes zijn spreekt me dat ook meer aan, vanwege het risico op littekens.
Moet er gewoon nog eens goed over nadenken en er eens over praten met wat mensen, twijfel twijfel twijfel...
Fiwen- Kletskop
Hoe ziet jouw buik er nu uit Fiwen? Heb je een foto die je wil delen?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hoe ziet jouw buik er nu uit Fiwen? Heb je een foto die je wil delen?
Liever niet Maar zal zo eens kijken tussen de vakantiefoto's
Fiwen- Kletskop
Dan moet je het niet doen hoor. Maar ben wel benieuwd hoe je buik er nu uit ziet.Fiwen schreef:Stofzuiger schreef:Hoe ziet jouw buik er nu uit Fiwen? Heb je een foto die je wil delen?
Liever niet Maar zal zo eens kijken tussen de vakantiefoto's
Gast- Gast
*foto weg*
Het hangt als ik sta ook echt over de rand van mijn broek waardoor ik blousejes en zo ook niet meer aan kan want dan passen ze op rond mijn buik niet, of zijn ze bij mijn schouders veel te groot.
Het hangt als ik sta ook echt over de rand van mijn broek waardoor ik blousejes en zo ook niet meer aan kan want dan passen ze op rond mijn buik niet, of zijn ze bij mijn schouders veel te groot.
Laatst aangepast door Fiwen op ma 19 maa 2012 - 3:01; in totaal 1 keer bewerkt
Fiwen- Kletskop
Als ik de foto zo zie lijk je inderdaad op je benen slank en op je buik een stuk molliger. Vervelend he, als het niet bij elkaar 'past'.
Gast- Gast
Fiwen: als ik het zo bekijk, vind ik het niet zo heel erg opvallend hoor. Geen perfect strakke buik, maar zulke buiken zie ik wel aan de lopende band op het strand. Keuze is natuurlijk volledig aan jou, maar ik zeg maar even dat ik er niets van zou denken als ik je zo ergens zou zien zitten.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dat ben ik met je eens!Tuinstoel schreef:Fiwen: als ik het zo bekijk, vind ik het niet zo heel erg opvallend hoor. Geen perfect strakke buik, maar zulke buiken zie ik wel aan de lopende band op het strand. Keuze is natuurlijk volledig aan jou, maar ik zeg maar even dat ik er niets van zou denken als ik je zo ergens zou zien zitten.
Gast- Gast
Het valt op zich ook wel mee, het is ook echt alleen mijn buik en daar baal ik van. Verder gewoon een goed figuur. Geen maatje 34/36 maar dat hoeft ook niet. Heb (op buik na) maat 38/40 maar voor mijn buik heb ik vaak 42 of groter nodig en dan is het voor de rest van mijn lijf veel te groot. Het is nu dus echt niet in verhouding waardoor het heel lastig is om leuke kleding te kopen die goed past en ik voel me er ook erg onzeker door.
Fiwen- Kletskop
Tuinstoel schreef:Fiwen: als ik het zo bekijk, vind ik het niet zo heel erg opvallend hoor. Geen perfect strakke buik, maar zulke buiken zie ik wel aan de lopende band op het strand. Keuze is natuurlijk volledig aan jou, maar ik zeg maar even dat ik er niets van zou denken als ik je zo ergens zou zien zitten.
Hier ben ik het eigenlijk ook mee eens....
Het is ook welke eisen je stelt aan jezelf.. Ik was beperkt in mn dagelijkse dingen omdat mijn buikspieren niet functioneerde.. En door dat vel teveel kon ik mooi lingerie/ondergoed aan. En alleen katoenen boxers, die ik in de zomer 3 x per dag moest verwisselen omdat ik anders smet plekke in mn liezen zou krijgen. Kleding een maat groter om die buik weg te stoppen, als ik ergens zat deed ik een kussentje op mn buik omdat ik die hangrol wilde verbergen.. Groot gedeelte was gewoon psychisch maar ik was 29 jaar en wilde van die buik af. Kon het niet accepteren...
Ik zou gewoon als ik jou was een gratis consult aanvragen en een chirurg om zn mening vragen.. Daarna heb je nog genoeg om over na te denken..
knets- Fluisteraar
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wie bij de bevalling?
» In bad na bevalling
» De bevalling....
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling