Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

+17
Tazz
jill
Roodkapje
Makamba
Susan
Annie24
Parisienne
Mamsie
*Troela*
Thunder
LotteK
Liadan
Happy
RiLiJu
Rush
kwak
Printje
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 4:08

Ja hoor, ze mogen overal mee spelen, dat maakt me echt niet uit. Ezra heeft bijvoorbeeld ook een roze schooltas van Mega Mindy. Die zag hij bij een ander kindje en hij was er helemaal weg van, nou prima, hij hoeft van mij niet per se een jongensachtige rugzak te hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Makamba wo 14 maa 2012 - 7:32

Mijn dochter mag van mij overal mee spelen. Er is geen standaard regel die zegt dat dat niet zou kunnen (met auto's spelen bijv.) Vind daar dus niks raars aan. Voor een kind is het gewoon leuk en die ziet dat soort verschillen helemaal niet.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Roodkapje wo 14 maa 2012 - 7:33

Mijn zoon slaapt met de pop van Ikea...
Mijn dochtertje speelt met de garage van haar broer...

Geen problemen mee! Juist alleen maar goed lijkt me, anders leg je ze toch meer een keuze op wat ze leuk moeten vinden.. Hier mogen ze gewoon kiezen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  jill wo 14 maa 2012 - 7:35

ja hoor , mijn zoontje mag gewoon overal mee spelen

hij heeft ook een babypop en een serviesje enz speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 561177
jill
jill
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 7:36

Wat een onzin dat meisjes niet met jongens mogen spelen of visa versa! Als Yenthe met auto's wil spelen, prima hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Roodkapje wo 14 maa 2012 - 8:06

Pippa schreef:Kind moet lekker zelf weten waarmee het speelt, toch? Ik had een oppaskind en die mocht totaal niks qua meisjesspeelgoed (en hij had een grote zus, dus het was wel in huis) want dan werd hij homo, of te vrouwelijk in ieder geval. Roze was zijn lievelingskleur, dat mocht hij ook niet vinden, en hij mocht ook niet met k3 meedansen, want dat was niet stoer. Dus, moet een jongetje stoer zijn dan? (Hij was 3 op dat moment).

Mijn 2e dochter haar lievelingskleur is blauw.. wil eten van een blauw bord, drinken uit de blauwe beker terwijl haar zus helemaal roze/paars georienteerd is. Kennis zei: je moet er echt wat aan doen hoor, zo wordt ze jongensachtig ???!!
Kom op zeg.. niet ieder meisje houdt van roze... Ze is hartstikke meisje-meisje behalve dat ze blauw mooier vindt als roze... Wat is het probleem? Ik zie het niet...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 8:08

Roodkapje schreef:Mijn zoon slaapt met de pop van Ikea...
Mijn dochtertje speelt met de garage van haar broer...


Ik dacht eerst dat er stond: mijn dochtertje slaapt met de garage van haar broer. Ik dacht al, ook onhandig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Roodkapje wo 14 maa 2012 - 8:12

Susan schreef:
Roodkapje schreef:Mijn zoon slaapt met de pop van Ikea...
Mijn dochtertje speelt met de garage van haar broer...


Ik dacht eerst dat er stond: mijn dochtertje slaapt met de garage van haar broer. Ik dacht al, ook onhandig.

Whahaha dat zou wel heel sneu zijn, het is een grote houten garage en ze heeft een klein peuterbedje... Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Tazz wo 14 maa 2012 - 8:26

L. vind het geweldig om achter de buggy aan te lopen of met het keukentje van zijn zus te spelen. Terwijl A. op haar beurt weer voetballen, gereedschap en auto's leuk vind.

Ze kiest wel zelf veel voor roze kleren maar zegt dat haar lievelingskleur blauw is. Mij maakt het niks uit. Al zou ik mijn zoontje toch niet snel roze kleren aan doen. Een keer een knalroze polo is misschien wel schattig en hij heeft een enkele keer een oude roze pyjama aangehad maar verder heeft hij zijn eigen beddengoed, slaapzakken etc.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Annemie wo 14 maa 2012 - 8:39

Razz_ schreef:Van mij mag S. overal mee spelen hoor. Maar ik zal nu geen pop of kinderwagen voor hem kopen. Als hij er naar vraagt dan is het iets anders natuurlijk dan zal ik er over na denken



+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  maiadebij wo 14 maa 2012 - 9:09

Wij waren in de fietsenwinkel voor een nieuwe mamafiets voor mij. Mijn zoontje zei ook wel graag een fiets te willen en dat lijkt me niet eens zo'n gek idee... hij heeft nu alleen een loopfiets en kan denk ik prima op een fiets met trappers fietsen.

Hoe dan ook, hij had zijn keuze al gemaakt, een roze prinsessenfiets. Papa kwam ook net de winkel binnen lopen dus N wilde meteen 'zijn' fiets laten zien Laughing . Nu is die fiets net een slag te klein, dus gaat het hem niet worden. Maar als dat echt de fiets is die hij wilt, van mij mag het. Dat roze/ blauw, poppen/ auto's is toch allemaal het idee van de ouders. En naar mijn mening heeft dat er echt niets mee te maken hoe stoer of niet stoer een kind later wordt. En al wordt het geen stoere man, dan is dat toch ook niet erg?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  duckie wo 14 maa 2012 - 9:29

hier mag ze van mij mee spelen wat ze wil. ze heeft ook wel wat jongensachtig speelgoed als een brandweerauto en een brandweer kazerne en ze had een brandweer loopauto en dat vind ze helemaal geweldig vooral als de sirenes gaat en de lampjes branden (tja wat wil je met een pap als brandweer man)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Snoopy wo 14 maa 2012 - 9:33

Pippa schreef:Kind moet lekker zelf weten waarmee het speelt, toch? Ik had een oppaskind en die mocht totaal niks qua meisjesspeelgoed (en hij had een grote zus, dus het was wel in huis) want dan werd hij homo, of te vrouwelijk in ieder geval. Roze was zijn lievelingskleur, dat mocht hij ook niet vinden, en hij mocht ook niet met k3 meedansen, want dat was niet stoer. Dus, moet een jongetje stoer zijn dan? (Hij was 3 op dat moment).

Wat een onzin. Mijn neefje had jaren lang roze als lievelingskleur, had een ringetje, nagellak en speelde graag mee met mij en mn nichtje. Nu is het toch echte een volwassen vent die niet homo of verwijfd is.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? - Pagina 2 Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum