Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

+17
Tazz
jill
Roodkapje
Makamba
Susan
Annie24
Parisienne
Mamsie
*Troela*
Thunder
LotteK
Liadan
Happy
RiLiJu
Rush
kwak
Printje
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Printje wo 14 maa 2012 - 2:14

Mag jouw kind overal mee spelen of wil je niet dat je meisje met auto's speelt of je jongen met een buggy.

Mijn zoontje heeft een buggy waarmee hij soms de hele dag rondjes rijdt met zijn knuffels erin. Een vriendin van mij vindt dat 'niet kunnen'. Ze vindt het raar dat hij zoiets krijgt en er mee speelt. Ik vind het de grootste onzin, hij speelt waarmee hij wil vind ik. Desnoods alleen met poppen alles prima.



Hoe sta jij daarin?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  kwak wo 14 maa 2012 - 2:15

ja, D. mag overal mee spelen.
op dit moment speelt ze liever met autootjes dan met poppen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:15

Mij maakt het echt niet uit. Hij mag van mij ook met keukentjes en poppen spelen als hij dat wil hoor, ik snap serieus niet dat er mensen zijn die daar over zeiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Rush wo 14 maa 2012 - 2:15

Een collega van mij z`n zoontje mag geen eigen keukentje, maar als hij een zusje krijgt (met een keukentje) dan mag hij er wel mee spelen. speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? 827601
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:15

Tuurlijk! Alleen hebben we nu nog geen meidenspeelgoed in huis, straks wel natuurlijk!
Bij de overburen speelt hij ook graag met de pop en poppenwagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:16

Ik vind dat ook geen probleem.
Daarbij, voorkomen kun je het toch niet.
Zeker niet als je een jongen en een meisje hebt en straks op school zal een jongen ook vast wel in de poppenhoek willen spelen en een meisje in de bouwhoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:16

ja hoor, mijn dochter mag overal mee spelen, ik vind het echt de allergrootste onzin dat een meisje niet met auto's zou mogen spelen of een jongen niet met poppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Printje wo 14 maa 2012 - 2:16

Zelda schreef:Mij maakt het echt niet uit. Hij mag van mij ook met keukentjes en poppen spelen als hij dat wil hoor, ik snap serieus niet dat er mensen zijn die daar over zeiken.

Dat snap ik ook niet, vandaar mijn vraag. Haar zoontjes mogen alleen met 'echt' jongensspeelgoed spelen, juist speelgoed waar ik dan weer 'tegen' ben maar goed.

SPeelgoed als pistooltjes/zwaardjes etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:16

Een keukentje bijv vind ik echt nikst alleen voor meisjes trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  RiLiJu wo 14 maa 2012 - 2:17

Hier mogen ze ook overal mee spelen. Al zou ik roze nagellak ed. er op de schoolleeftijd toch denk ik wel afhalen bij onze zoon voor we ergens heen gaan, haha.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Happy wo 14 maa 2012 - 2:17

Van mij mag hij met alles spelen, als hij maar plezier heeft. Al weet ik niet of ik daadwerkelijk een poppenwagen oid zou kopen omdat hij hem in de winkel zo leuk vind bijvoorbeeld. Maar poppen of auto's als hij er plezier in heeft is het goed toch.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Printje wo 14 maa 2012 - 2:21

R kreeg de buggy omdat hij in mijn klas altijd vrijwel meteen naar de poppenhoek loopt en met de buggy gaat wandelen. Opeens stond ons mam toen hier met een buggy thuis.

Meneer moet echter nog wel leren om zijn knuffels er wat zachter in te leggen hahaha meneer mikt ze erin en loopt aan, hier werken we nog maar even aan:lol:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Liadan wo 14 maa 2012 - 2:24

Ja, ze mogen allebei met 'jongens' en 'meisjes' speelgoed spelen. Ik vind poppen ook niet typisch voor meisjes en auto's voor jongens. Onze dochter pakte uit zichzelf altijd een pop en geen auto, maar we hebben hier beiden in huis. Kian vindt het poppenbedje helemaal geweldig en kan daar een hele tijd mee spelen: eerst alles uit het bedje gooien, dan ermee gaan schuiven en dan er zelf inklimmen:-)
Hij heeft trouwens ook regelmatig een roze slabber of roze slaapzak aan als de blauwe/neutrale in de was zitten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:26

Ja hoor, ik zou niet weten waarom niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  LotteK wo 14 maa 2012 - 2:40

Ze mogen spelen waar ze zelf mee willen spelen, jongens- of meisjesspeelgoed, maakt mij echt niks uit.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:41

Kind moet lekker zelf weten waarmee het speelt, toch? Ik had een oppaskind en die mocht totaal niks qua meisjesspeelgoed (en hij had een grote zus, dus het was wel in huis) want dan werd hij homo, of te vrouwelijk in ieder geval. Roze was zijn lievelingskleur, dat mocht hij ook niet vinden, en hij mocht ook niet met k3 meedansen, want dat was niet stoer. Dus, moet een jongetje stoer zijn dan? (Hij was 3 op dat moment).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Thunder wo 14 maa 2012 - 2:43

Zelda schreef:Mij maakt het echt niet uit. Hij mag van mij ook met keukentjes en poppen spelen als hij dat wil hoor, ik snap serieus niet dat er mensen zijn die daar over zeiken.
+1!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  *Troela* wo 14 maa 2012 - 2:50

Hier mogen ze overal mee spelen. Mijn zoon speelde graag in de keuken, en dochter kijkt haar poppen niet aan maar is gek op de bak met auto's.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Mamsie wo 14 maa 2012 - 2:53

Ja hoor ze mogen overal mee spelen. V wou een pinypon camper met z'n verjaardag. Prima die heeft hij gekregen. Achteraf bleek dat de charmeur hem wou zodat de meisjes uit z'n klas konden komen spelen Hahaha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:54

Mamsie schreef:Ja hoor ze mogen overal mee spelen. V wou een pinypon camper met z'n verjaardag. Prima die heeft hij gekregen. Achteraf bleek dat de charmeur hem wou zodat de meisjes uit z'n klas konden komen spelen Hahaha.

Dat kan ook alleen V bedenken volgens mij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:55

Ik koppel speelgoed net als kleur niet aan geslacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Mamsie wo 14 maa 2012 - 3:03

Pippa schreef:
Mamsie schreef:Ja hoor ze mogen overal mee spelen. V wou een pinypon camper met z'n verjaardag. Prima die heeft hij gekregen. Achteraf bleek dat de charmeur hem wou zodat de meisjes uit z'n klas konden komen spelen Hahaha.

Dat kan ook alleen V bedenken volgens mij Very Happy

Haha dat denk ik ook! Ik hou mijn hart vast voor over een jaar of 10!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 3:07

Van mij mag S. overal mee spelen hoor. Maar ik zal nu geen pop of kinderwagen voor hem kopen. Als hij er naar vraagt dan is het iets anders natuurlijk dan zal ik er over na denken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Parisienne wo 14 maa 2012 - 3:11

Ik heb N. pas helemaal blij gemaakt met twee autootjes en een trein(baan). Ze vind auto's e.d. momenteel een stuk interessanter dan haar poppenwagen met poppen erin. Prima toch?! Van mij mag ze! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Annie24 wo 14 maa 2012 - 3:21

Y. mag overal mee spelen, maar zolang hij er zelf niet naar vraagt zal ik niet zo snel een pop/keukentje kopen voor hem. Ik zou dan meer kiezen voor een werkbank ofzo.

Als we zover zijn dat we in de Bart Smit staan, meneer mag wat uitkiezen en hij kiest een pop dan is dat prima.

Roze kleding, poppen, keukentjes, wat maakt het allemaal uit smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed - nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)? Empty Re: nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum