Je doet het goed!!!
+20
Bolleke
Mamsie
Tania
Rouge
sabje
Poisongirl
Printje
Happydobby
Tiara
studiebol
Rush
Viva
liesje
Novalee
Liadan
koNijntje
SarahKey
Slakje
Floor
Lejow
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Je doet het goed!!!
Ik moest eerst de persweeen nog wegzuchten, maar dat lukte op een gegeven moment niet meer dat zei ik ook: lukt niet meer, hij wil er nu uit!! Toen zei ze nee nog even wachten ik roep de verloskundige. Daar riep ik achteraan, laat ze dan maar een sprintje trekken want ik hou het niet meer. Tijdens het persen moest ik veel wegzuchten dus dat deed ze voor en. Ze zei wel de volgende x nog een tikkie erbij daar werd ik nogal onzeker van was echt bang dat ik het niet goed deed. Na de bevalling zei ze: jeetje wat kan jij persen!! En goed luisteren!! Dus blijkbaar had ik het wel goed gedaan.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
HIer ook wel wat aanmoediging, maar het was niet irritant ofzo. Ik werd op het laatst wel een paar keer eigenwijs en toen zeiden ze wel op een wat strengere, duidelijkere toon wat ik moest doen. Toen heb ik nog tegen de vk gezegd: 'Ik vind het helemaal niet leuk dat je zo streng tegen mij doet!'
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb die avond ook heeeelll vaak gehoord dat ik het goed deed.
Behalve tijdens het persen, toen werd ze serieus boos op me Ik moest na 2 keer persen stoppen, haar aankijken en ze stond helemaal boos en beledigd te wezen dat ik het niet goed deed toen ik na 2 keer persen mijn ademhaling verkeerd deed... Echt alsof ik een klein kind was en dat ik echt mijn best moest doen en het goed moest doen...
Euhm, ja.....
Behalve tijdens het persen, toen werd ze serieus boos op me Ik moest na 2 keer persen stoppen, haar aankijken en ze stond helemaal boos en beledigd te wezen dat ik het niet goed deed toen ik na 2 keer persen mijn ademhaling verkeerd deed... Echt alsof ik een klein kind was en dat ik echt mijn best moest doen en het goed moest doen...
Euhm, ja.....
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Dat ik niet moest grommen want dan zou ik last van mijn keel krijgen. Wel gegromt en ook last van mijn keel haha!
Dat ik niet mocht persen en dat toch (want ik kon er echt niks aan doen) deed en ze vervolgens verbaast waren dat ik in 20 min tijd van 5 naar volledige ontsluiting ben gegaan en ik zei toen:" ik heb het je gezegd, maar je luisterde niet!". Maar dat kon zij ook niet weten natuurlijk.
Dat ik niet mocht persen en dat toch (want ik kon er echt niks aan doen) deed en ze vervolgens verbaast waren dat ik in 20 min tijd van 5 naar volledige ontsluiting ben gegaan en ik zei toen:" ik heb het je gezegd, maar je luisterde niet!". Maar dat kon zij ook niet weten natuurlijk.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Een van de eerste dingen die ze zei was: als je wil kunnen we nog naar het ziekenhuis (we wilden eigenlijk een ziekenhuisbevalling), maar dan moeten we NU weg. Aangezien ik volledige ontsluiting had en al een minuut of tien persdrang ben ik lekker thuisgebleven. Ik heb tijdens het persen wel een paar keer gehoord dat het goed ging geloof ik, dat vond ik wel fijn om te horen op zich. Verder kreeg ik wat aanwijzingen om te persen en dat ik niet moest kreunen maar alle energie naar het persen toe moest. Dat heb ik ook braaf gedaan. Wat er voor de rest allemaal gezegd is weet ik niet zo goed meer, ik was helemaal 'in the zone'. Was heel tevreden over de manier waarop de vk me begeleid heeft, lekker kordaat en duidelijk.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Doet het forum het bij jullie wel goed?
» Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?
» Goed nooit goed genoeg
» Wie doet wat?
» Wat doet een...
» Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?
» Goed nooit goed genoeg
» Wie doet wat?
» Wat doet een...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: