Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Ga naar beneden

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee? Empty Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Bericht  nijntje4 di 21 aug 2012 - 21:33

Iemand verstand van hoe dit werkt?

Mijn koelkast was gisteren aan de zijkanten vrij warm, en 's avonds viel het mij op dat hij helemaal geen geluid meer maakte. Ook was de zijkant toen koud. Normaal als je de deur open gehad hebt en weer dicht doet slaat ie gelijk weer aan. Ook hoor je normaal een waarschuwingstoon als de deur te lang open staat. Dit hoor ik beide niet meer. Wel hoor ik dan af en toe wat krakende en sputterende geluidjes.
De koelkast is wel gewoon koud van binnen en de vriezer eronder doet t ook.

Na een nachtje dicht te hebben gestaan hoorde ik m net weer zoemen en was de zijkant weer warm. Maar ik heb m 20 seconden open gehad en toen sloeg ie weer af...en niet meer aan.

Aargh, dit komt zo slecht uit nu. Is een tweedehands koelkast van een paar jaar oud maar zou nog niet kapot mogen zijn.... hoop ik.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee? Empty Re: Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 0:09

Heb je m al eens leegehaald, de stekker uitgetrokken, volledig laten ontdooien en toen weer aangezet? (o ja dan wel ff poetsen...)

Koelkasten, zeker wat oudere modellen, moet je af en toe ontdooien, net als met een vrieskast. Tenminste, dat helpt. Heb je veel ijsafzetting in je vriesvakje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee? Empty Re: Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Bericht  nijntje4 wo 22 aug 2012 - 10:33

Mijn koelkast is no-frost dus er is nergens ijs te bekennen. Het si een tweedehands maar heb hem pas een jaar dus hij is toen ook al helemaal uit geweest en schoongemaakt.

Nu lijkt het alsof ie niet meer afslaat, wel gek.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee? Empty Re: Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 11:43

Was er niet laatst iemand met hetzelfde probleem? Waarop het antwoord was dat de koelkast op zijn einde liep?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee? Empty Re: Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Bericht  nijntje4 do 23 aug 2012 - 6:22

Ook goed om te weten :p
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee? Empty Re: Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 6:26

Haha, sorry. Maar daarom heb ik dus geen tips, omdat dat me bij staat. :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee? Empty Re: Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Bericht  nijntje4 vr 24 aug 2012 - 9:21

Heb even een koelkastthermometer gekocht en die wijst nou 12 graden aan laughcry Nou begin ik te twijfelen of de koelkast niet altijd te laag heeft gestaan qua standenknop....
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee? Empty Re: Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 9:23

Mijn koelkast slaat niet altijd aan als we hem open doen, eigenlijk... En hij doet het nog prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee? Empty Re: Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum