Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: lekkere wasverzachter

+21
ExpressoB
redd
Parisienne
Happy
Macelka
Mizz_S
Niki
Didi
Linnie1985
Schaapke
piene1983
Paper Crown
rianne287
Bazinga
Jade
slaatje
Cheesegirl
duckie
Mida4you
Coco
Marin
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gezocht: lekkere wasverzachter - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: lekkere wasverzachter

Bericht  Macelka wo 14 maa 2012 - 0:47

Eline schreef:Gezocht: lekkere wasverzachter - Pagina 2 000332962_001_104122_200

+1

Heb nu een ander merk, zit niet echt een geurtje aan. Volgens mij die van de Aldi
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: lekkere wasverzachter - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: lekkere wasverzachter

Bericht  Happy wo 14 maa 2012 - 1:11

Maura schreef:Robijn paarse orchidee en bosbessen.

Gezocht: lekkere wasverzachter - Pagina 2 767398

+ 1 Hmmm I love you

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Parisienne wo 14 maa 2012 - 3:16

Ik heb de Robijn Morgenfris weer gekocht bij de Kruidvat.. vind hem erg lekker en was aantrekkelijk geprijsd! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  redd wo 14 maa 2012 - 8:49

Silan!

Eens in de zoveel tijd heeft t kruidvad 3liter flessen voor 2,99 in de folder staan!heerlijk spul,alleen ruikt t nie heeeeeel erg sterk

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Mida4you wo 14 maa 2012 - 9:55

redd schreef:Silan!

Eens in de zoveel tijd heeft t kruidvad 3liter flessen voor 2,99 in de folder staan!heerlijk spul,alleen ruikt t nie heeeeeel erg sterk

Die heb ik ook een paar keer gehad. Ruikt heel fijn idd maar is niet sterk.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  ExpressoB wo 14 maa 2012 - 23:17

Gezocht: lekkere wasverzachter - Pagina 2 160988_1_Robijn_Wasverzachter_Puur___Zacht

ook in een kleine fles verkrijgbaar maar deze is goedkoper.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 23:19

Ik heb Robijn Morgenfris gekocht, en de was ruikt heerlijk I love you

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 16 maa 2012 - 6:54

In de winkel twijfelde ik best even, want in de fles ruiktie niet echt lekker, maar deze wasverzachter is echt heerlijk.

Passiebloem en Bergamot

Gezocht: lekkere wasverzachter - Pagina 2 605353
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 9:21

Rush schreef:In de winkel twijfelde ik best even, want in de fles ruiktie niet echt lekker, maar deze wasverzachter is echt heerlijk.

Passiebloem en Bergamot

ruiktie? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 16 maa 2012 - 9:43

Rush schreef:In de winkel twijfelde ik best even, want in de fles ruiktie niet echt lekker, maar deze wasverzachter is echt heerlijk.

Passiebloem en Bergamot

Gezocht: lekkere wasverzachter - Pagina 2 605353

Deze heb ik nu ook. Het huis ruikt echt superlekker daardoor!

Edit: Ik lees trouwens de hele tijd op die fles "Passiebloem en bergmarmot" laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen vr 16 maa 2012 - 21:15

Ik vind die wasverzachters die naar bloemen ruiken enzo helemaal niet lekker. 't moet gewoon naar wasmiddel ruiken mijn was, dat vind ik heerlijk. Ik heb nu een enorme fles van c1000 basis voor 65 cent ofzo, nog maar net hoor. De wassen ruiken heerlijk, maar ik weet niet hoe lang dat duurt natuurlijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 22:59

тыквашка schreef:Ik vind die wasverzachters die naar bloemen ruiken enzo helemaal niet lekker. 't moet gewoon naar wasmiddel ruiken mijn was, dat vind ik heerlijk. Ik heb nu een enorme fles van c1000 basis voor 65 cent ofzo, nog maar net hoor. De wassen ruiken heerlijk, maar ik weet niet hoe lang dat duurt natuurlijk.

Eens, ik vind dat die van Robijn met die bloemen echt misselijkmakend! Wij hebben zo'n goedkope blauwe fles uit Duitsland, die ruikt naar iets met Oceaan...heerlijk fris en niet bloemig.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 17 maa 2012 - 2:30

Charlie schreef:
тыквашка schreef:Ik vind die wasverzachters die naar bloemen ruiken enzo helemaal niet lekker. 't moet gewoon naar wasmiddel ruiken mijn was, dat vind ik heerlijk. Ik heb nu een enorme fles van c1000 basis voor 65 cent ofzo, nog maar net hoor. De wassen ruiken heerlijk, maar ik weet niet hoe lang dat duurt natuurlijk.

Eens, ik vind dat die van Robijn met die bloemen echt misselijkmakend! Wij hebben zo'n goedkope blauwe fles uit Duitsland, die ruikt naar iets met Oceaan...heerlijk fris en niet bloemig.

Ja he! Ik ook! Wat wij hebben is ook blauw, goedkoop en heerlijk fris.
Wat ik trouwens ook heel vies vind zijn de doekjes van Robijn die je bij de was in de droger gooit om 't nog frisser te laten ruiken. Als ik die gebruik ruikt de hele was daarna naar mijn oma laughcry!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  tuttebel za 17 maa 2012 - 7:51

Linnie1985 schreef:Ik zweer bij Lenor.

Deze gebruik ik nu:
Gezocht: lekkere wasverzachter - Pagina 2 Red-bottle300x300

En deze heb ik ook nog staan:
Gezocht: lekkere wasverzachter - Pagina 2 101129_1

+1. ik heb die 1 keer geprobeerd en daarna nooit meer een ander merk wasverzachter gekocht. ik vind de pearl & moonflower ook echt heerlijk.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: