Wasverzachter...
+4
Fearie
Lindsya
Angela_1986
aniet
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wasverzachter...
Ok, nu klink ik alsof ik uit een ei kom denk ik ;
Wasverzachter hoe werkt dat?
Doe ik dat ook in zo'n los bolletje bij de was in de wasmachine, of doe ik dan dat in zo'n bolletje in de droger?
Schaam me bijna om het hier te vragen haha, maar ik had een fles gratis gekregen bij de Kruidvat en wil hem toch maar eens gebruiken!
Wasverzachter hoe werkt dat?
Doe ik dat ook in zo'n los bolletje bij de was in de wasmachine, of doe ik dan dat in zo'n bolletje in de droger?
Schaam me bijna om het hier te vragen haha, maar ik had een fles gratis gekregen bij de Kruidvat en wil hem toch maar eens gebruiken!
Gast- Gast
Re: Wasverzachter...
In het kleine vakje in het midden van de lade,die is speciaal voor wasverzachter.
Gebruik aub niet teveel
Gebruik aub niet teveel
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Nou ik heb het even geprobeerd hoor!
Merk je dan echt veel verschil?
Wat hoort het te doen eigenlijk?
Ik kan natuurlijk ook gewoon mijn moeder bellen, maar het feit dat ik niet eens weet wat het doet zegt denk ik genoeg over de waskunsten van mijn moeder..
Merk je dan echt veel verschil?
Wat hoort het te doen eigenlijk?
Ik kan natuurlijk ook gewoon mijn moeder bellen, maar het feit dat ik niet eens weet wat het doet zegt denk ik genoeg over de waskunsten van mijn moeder..
Gast- Gast
Het hoort je was te verzachten... Maar ik gebruik het voornamelijk omdat ik het lekker vind ruiken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Het woord zegt het al:het maakt je was zachter,dus je handdoeken enzo is wel fijn dat ze niet zo stug enzo zijn.
Maar ik erger me hier niet aan en gebruik dus nooit wasverzachter
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Nouja, mijn handdoeken gaan inderdaad altijd in de droger dus dan zijn ze al lekker zacht ..
En ik dacht ook al dat het iets 'zacht' maakt inderdaad, maar het ruikt idd wel lekker!
Nu maar hopen dat die lucht een beetje in de kleding blijft hangen!
Met name vriend zn voetbalkleren kunnen nogal stinken!
En ik dacht ook al dat het iets 'zacht' maakt inderdaad, maar het ruikt idd wel lekker!
Nu maar hopen dat die lucht een beetje in de kleding blijft hangen!
Met name vriend zn voetbalkleren kunnen nogal stinken!
Gast- Gast
Het geef een lekker geur aan je kleren of handdoeken maar gebruik niet teveel en hou er rekening mee dat je droger langer moet draaien omdat er een soort vet laagje om je was gaat zitten waardoor de droger niet snel door heen kan komen om te droger. Dat heeft de monteur aan mij uitgelegd.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
aniet schreef:Het woord zegt het al:het maakt je was zachter,dus je handdoeken enzo is wel fijn dat ze niet zo stug enzo zijn.
+ 1 (alleen als het op het wasvoorschrift van kleding staat dat ik het moet gebruiken gaat het mee in de wasmachine)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Eigenlijk vind ik het best leuk om te lezen dat iemand niet weet wat ze met wasverzachter moet en wat het doet voor de was. Voor mij is het zo normaal geworden, dat het leuk is te lezen dat het niet zo normaal is.
Ik gebruik het voornamelijk voor de lekkere geur en het maakt de was zachter. Maar goed, mijn was gaat ook gewoon de droger in, dus zacht is het sowieso wel.
Ik gebruik het voornamelijk voor de lekkere geur en het maakt de was zachter. Maar goed, mijn was gaat ook gewoon de droger in, dus zacht is het sowieso wel.
Gast- Gast
Ik gebruik wasverzachter niet voor alles! Alleen als ik iets buiten of op zolder aan de waslijn hang zodat het niet zo stug word..onze kleren gaan zoiezo NIET in de droger....alleen de handdoeken en ondergoed..
Gast- Gast
Als je een was draait die daarna in de droger gaat heb je geen wasverzachter nodig. De wasverzachter doe je overigens in de wasmachine. Wij gebruiken nergens wasverzachter voor, terwijl wij buiten sokken, ondergoed en handdoeken eigenlijk alles ophangen.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
volgens mij is het het vakje waar een bloemetje bij staat...
Ik doe 't altijd bij m'n handdoekenwas. (Nog) geen droger en zo zijn de handdoeken lekker zacht als ik ze gewoon hang te drogen
Ik doe 't altijd bij m'n handdoekenwas. (Nog) geen droger en zo zijn de handdoeken lekker zacht als ik ze gewoon hang te drogen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik gooi het gewone wasmiddel in zo'n bolletje in de trommel en wasverzachter in het vakje van de wasmachine. Ik merk wel degelijk verschil als ik wasverzachter gebruik. En dan vooral als ik het buiten heb laten drogen. Het is dan een stuk minder "hard". Ik gebruik meestal Lenor of Robijn
Gast- Gast
Ik gooi overal een (flinke) scheut wasverzachter bij, bij ons is het overigens het meest rechtervakje in het laadje.
Het wasmiddel doe ik in een bolletje bij de was.
Het wasmiddel doe ik in een bolletje bij de was.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik gebruik altijd wasverzachter, geen verschil tussen ophangen of de droger.
Maar ik vind het gewoon erg lekker ruiken!
Maar ik vind het gewoon erg lekker ruiken!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Wat leuk dat het toch nog best een actief topic is geworden!
Ik vond het vooral heel erg lekker ruiken toen ik net de was uit wasmachine haalde!
Vooralsnog doen wij (bijna) alles in de droger, maar zodra we een droogmolen of een droogrek hebben
hang ik het uit. Behalve de handdoeken, mijn schoonmoeder hing ze ook altijd uit en dat was net of ik
mijn rug aan het scrubben was!
Ik vond het vooral heel erg lekker ruiken toen ik net de was uit wasmachine haalde!
Vooralsnog doen wij (bijna) alles in de droger, maar zodra we een droogmolen of een droogrek hebben
hang ik het uit. Behalve de handdoeken, mijn schoonmoeder hing ze ook altijd uit en dat was net of ik
mijn rug aan het scrubben was!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Azijn als wasverzachter
» Azijn ipv wasverzachter
» Wasverzachter C1000
» Gezocht: lekkere wasverzachter
» Vakje wasverzachter verstopt?
» Azijn ipv wasverzachter
» Wasverzachter C1000
» Gezocht: lekkere wasverzachter
» Vakje wasverzachter verstopt?