Gezocht: lekkere wasverzachter
+21
ExpressoB
redd
Parisienne
Happy
Macelka
Mizz_S
Niki
Didi
Linnie1985
Schaapke
piene1983
Paper Crown
rianne287
Bazinga
Jade
slaatje
Cheesegirl
duckie
Mida4you
Coco
Marin
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gezocht: lekkere wasverzachter
Ik ben niet meer tevreden over onze wasverzachter en zoek er een die lekker blijft ruiken, ook als het in de kast ligt.
Vertel!
Je hebt Robijn - Morgenfris of Puur & zacht bij de kruidvat in de aanbieding, is die lekker?
Vertel!
Je hebt Robijn - Morgenfris of Puur & zacht bij de kruidvat in de aanbieding, is die lekker?
Gast- Gast
Re: Gezocht: lekkere wasverzachter
Robijn Creme met jojoba olie. Die ruikt zo lekker! Zelfs als de kleren uit de kast komen en ik ze aantrek nog.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Reva schreef:Robijn Nu 3 liter voor 3 euro bij Kruidvat.
Die is fijn dus? want die aanbieding kwam ik net tegen inderdaad!
Gast- Gast
Die van Marin en deze. Andere gebruik ik eigenlijk niet.Marin schreef:
Robijn Creme met jojoba olie. Die ruikt zo lekker! Zelfs als de kleren uit de kast komen en ik ze aantrek nog.
Gast- Gast
Ik heb altijd Lenor of Robijn, die vind ik toch het lekkerst en langst blijven ruiken.
Momenteel heb ik de oranje en zwarte fles van Robijn, die vind ik erg lekker en als ik naar boven loop komt die heerlijke geur vanaf de zolder, waar de was hangt, je tegemoet! I like!
Momenteel heb ik de oranje en zwarte fles van Robijn, die vind ik erg lekker en als ik naar boven loop komt die heerlijke geur vanaf de zolder, waar de was hangt, je tegemoet! I like!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ja die is echt heerlijk. Ik heb nu 2x een fles gehad van het markant merk ook met.jojobaolie en die.ruikt net zo lekker en is een stuk goedkoper!Marin schreef:
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik zweer bij lenor wasverzachter!! dat blijft ook zooooo lekker ruiken, k wil eigenlijk geen andere meer
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Robijn morgenfris
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pippa schreef:Ik ben niet meer tevreden over onze wasverzachter en zoek er een die lekker blijft ruiken, ook als het in de kast ligt.
Vertel!
Ik heb deze altijd, ik ben er verslaafd aan. Alleen daarom vind ik het heerlijk om te wassen. Je hebt tegenwoordig ook van hetzelfde luchtje de langer fris formule. Blijft wel wat langer fris ruiken (in de kast) dan de normale variant. Is alleen wel een stukje prijziger en je hebt ze alleen in de kleine flessen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik gebruik deze altijd (in combinatie met Ariel).
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben fan van Lenor
Almond Milk is erg lekker en Infusion of Orange Flower is ook fijn, heel subtiel, vind ik heerlijk voor beddegoed. Verder gebruik ik 's winters ook subtielere geuren, niet heel bloemig, dan gebruik ik Elegant Feel en in de lente/zomer gebruik ik graag de Scent Fusion, dat zijn 2 soorten, die zijn heel zoet en bloemig, maar daar moet je écht niet teveel van gebruiken want dan ben je net een wandelende kauwgombal.
Almond Milk is erg lekker en Infusion of Orange Flower is ook fijn, heel subtiel, vind ik heerlijk voor beddegoed. Verder gebruik ik 's winters ook subtielere geuren, niet heel bloemig, dan gebruik ik Elegant Feel en in de lente/zomer gebruik ik graag de Scent Fusion, dat zijn 2 soorten, die zijn heel zoet en bloemig, maar daar moet je écht niet teveel van gebruiken want dan ben je net een wandelende kauwgombal.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
of
Ruiken allebei heerlijk. De bovenste gebruik ik al een jaar geloof ik. Ik heb nu net de eerste was met Paarse orchidee en bosbessen er inzitten. Ben benieuwd. Vind het wel lekker om af en toe een andere geur te kiezen. Maar kom dus meestal weer op de eerste uit..
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ook een Lenor fan !
En dan vooral van de roze, groene en gele
En dan vooral van de roze, groene en gele
Gast- Gast
Ik las dat Robijn Perzik & klaprozen verkozen was tot de lekkerste wasverzachtergeur! Ben benieuwd.
Ik gebruik Robijn Creme, en de roze!
Ik gebruik Robijn Creme, en de roze!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hier altijd robijn of lenor. Ligt er aan welke er in de aanbieding is. Lenor is nu bij de ah in de aanbieding. 3e gratis.
Gast- Gast
Hier gebruiken we altijd de Robijn creme varianten en de zwarte en licht paarse variant van Robijn. Lenor vind ik persoonlijk echt niet lekker, de geur vind ik echt heel opdringerig. Ik kan ook bij anderen altijd ruiken dat zij Lenor gebruiken en zelfs benoemen welke geur ze gebruiken. De blauwe en de zwarte vind ik het ergst, de witte en de gele vind ik iets minder erg. Mijn schoonzus gebruikt Lenor voor de kleding van mijn broertje, hij gebruikt altijd lekkere parfum maar die valt helemaal in het niet bij de geur van de wasverzachter. Vaak is het echter wel zo dat mensen veel en veel teveel gebruiken en dat het daarom zo opzichtig is. Een klein beetje is vaak al genoeg.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik gebruik al jaren Silan 'Lentegevoel'. Een heerlijk frisse geur, die je lang ruikt.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zweer bij Lenor.
Deze gebruik ik nu:
En deze heb ik ook nog staan:
Deze gebruik ik nu:
En deze heb ik ook nog staan:
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Deze is heerlijk:
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik zeg ook Lenor. Ik gebruik vaak de gele of de blauwe. Maar je kleren blijven lekker ruiken. Ik wil niks anders meer..
Ik heb altijd de blauwe Robijn, die vind ik lekker ruiken en ik durf geen andere soorten uit te proberen want ik krijg van sommige soorten uitslag en van deze niet.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gezocht; lekkere verjaardagstaart
» Wasverzachter...
» Azijn als wasverzachter
» Wasverzachter C1000
» Azijn ipv wasverzachter
» Wasverzachter...