Wasverzachter C1000
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wasverzachter C1000
Normaal koop ik altijd Lenor wasverzachter, deze is vrij prijzig maar blijft wel lang ruiken. Deze wasverzachter is bijna op en ik ben toch eigenlijk wel benieuwd of iemand ervaring heeft met die van de C1000? Blijft deze wasverzachter ook lang ruiken en welke kleur ruikt het lekkerst?
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wasverzachter C1000
He!
Vorige week heb ik hem gekocht (was toen in de aanbieding)maar heb hem nog niet gebruikt omdat de andere nog niet op is!
Ik ben erg benieuwd!!!
Vorige week heb ik hem gekocht (was toen in de aanbieding)maar heb hem nog niet gebruikt omdat de andere nog niet op is!
Ik ben erg benieuwd!!!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Ik gebruik hem al weken en hij bevalt me prima!!! Hij ruikt ook nog eens super lekker
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Deze verkopen ze bij action en volgens mij eerder ook bij blokker en deze vinden wij echt super! vooral de blauwe Volgens mij nog geen euro per fles
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
ik vind geen van de goedkopere merken lang ruiken! ook die van de c1000 niet.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zie ook wel eens andere wasverzachters in de aanbieding zoals Robijn enzo maar als ik eenmaal een goede heb gevonden, blijf ik vaak wel bij dat merk. Aangezien Lenor (en andere A-merken) best prijzig is, wilde ik graag eens wat anders proberen.
Flower: Als je em getest hebt, wil je dan laten weten wat je er van vindt? En dan graag met kleur erbij
Als ik Pien begrijp dan is in dit geval duurkoop misschien toch beter?
Het vloeibare wasmiddel van de Lidl is trouwens ook super en kost weinig. Daar ben ik ook erg tevreden over. Maar vind het altijd erg lekker als je je kleding uit de kast haalt en het nog lekker fris ruikt.
Flower: Als je em getest hebt, wil je dan laten weten wat je er van vindt? En dan graag met kleur erbij
Het vloeibare wasmiddel van de Lidl is trouwens ook super en kost weinig. Daar ben ik ook erg tevreden over. Maar vind het altijd erg lekker als je je kleding uit de kast haalt en het nog lekker fris ruikt.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
ThinkPink schreef:Ik zie ook wel eens andere wasverzachters in de aanbieding zoals Robijn enzo maar als ik eenmaal een goede heb gevonden, blijf ik vaak wel bij dat merk. Aangezien Lenor (en andere A-merken) best prijzig is, wilde ik graag eens wat anders proberen.
Nou ik heb hem gebruikt, was is opzich zacht, ruikt ook wel fris maar ik gebruik normaal robijn sensation, en dan doe ik de kast open en ruik ik zeg maar mijn was al.. dat heb ik met deze niet
De lenor was verzahter is bij de blokker nu maar 2 euro!!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
lenor en robijn zijn regelmatig bij de kruidvat en trekpleister in de aanbieding. Een fles van 3 liter voor 2.99. Die haal ik dan altijd.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wasverzachter...
» Azijn als wasverzachter
» Azijn ipv wasverzachter
» Vakje wasverzachter verstopt?
» Gezocht: lekkere wasverzachter
» Azijn als wasverzachter
» Azijn ipv wasverzachter
» Vakje wasverzachter verstopt?
» Gezocht: lekkere wasverzachter
Pagina 1 van 1