Puckababy the bag
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Puckababy the bag
Heeft iemand deze en is het het geld waard?
Of heeft er iemand andere afbouwtips/middelen?
Het lukt ons niet om I. zonder Puckababy te laten slapen en we moeten nu toch echt wel gaan afbouwen, want ze begint met omrollen...
Of heeft er iemand andere afbouwtips/middelen?
Het lukt ons niet om I. zonder Puckababy te laten slapen en we moeten nu toch echt wel gaan afbouwen, want ze begint met omrollen...
Gast- Gast
Re: Puckababy the bag
Mijn zoon moest ik ook noodgedwongen afbouwen in de puckababy omdat hij ging rollen.
Ik had de 1e nacht geprobeerd meteen zonder maar dat was geen succes.
Daarna kreeg ik de tip van iemand om sokjes om de handjes te doen en in een slaapzak.
En dit werkte perfect. Meteen de 2e nacht geprobeerd en ik stond helemaal perplex want mijn zoon sliep gewoon door.
Vanaf dat moment was de puckababy ook helemaal eruit en dat in 1 keer.
De sokjes heeft hij net zo lang om gehad tot dat hij ze zelf eraf begon te trekken.
Ik had de 1e nacht geprobeerd meteen zonder maar dat was geen succes.
Daarna kreeg ik de tip van iemand om sokjes om de handjes te doen en in een slaapzak.
En dit werkte perfect. Meteen de 2e nacht geprobeerd en ik stond helemaal perplex want mijn zoon sliep gewoon door.
Vanaf dat moment was de puckababy ook helemaal eruit en dat in 1 keer.
De sokjes heeft hij net zo lang om gehad tot dat hij ze zelf eraf begon te trekken.
Gast- Gast
mag ik vragen wat het nut is van de sokjes om de handjes?
wij moesten namelijk ook van de 1 op andere dag stoppen omdat ze op dr buikt draait.
wij moesten namelijk ook van de 1 op andere dag stoppen omdat ze op dr buikt draait.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Bij ons hielpen de sokjes ook wel een beetje, dan kunnen zichzelf in ieder geval niet vol in het gezicht slaan, de handjes voelen dan een stuk zachter aan door de sokjes.
Gast- Gast
duckie schreef:mag ik vragen wat het nut is van de sokjes om de handjes?
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat een baby dan toch nog dat stukje geborgenheid heeft om de handjes wat ze ook in de puckababy hebben. Hier hielp het super in ieder geval !
Gast- Gast
Bij ons heeft de puckabag goed geholpen. J. sliep er een stuk beter in toen hij opeens uit de puckababy moest met een maand of 3-4 (hij ging draaien). Een gewone slaapzak vond hij niks, maar met de bag aan sliep hij langer achter mekaar. Nu slaap hij er nog in, maar inmiddels slaapt hij ook in een andere slaapzak bij de gastouder.
Ik vond het zo prettig dat hij weer sliep dat ik er zelfs twee heb gekocht dus ik vind het het geld wel waard.
Ik vond het zo prettig dat hij weer sliep dat ik er zelfs twee heb gekocht dus ik vind het het geld wel waard.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
hmm misschien de sokjes maar eens proberen... je kan dan toch ook krabwantjes van bijv hema gebruiken?
en wat is het verschil tussen the bag en een gewone slaapzak dan?
en wat is het verschil tussen the bag en een gewone slaapzak dan?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: